לימודי תקשורת במכללה למדעים ראשון לציון

רוצה לדעת על לימודים בנושאי תואר בתקשורת? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על מכללת ראשון לציון - תקשורת.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


תואר ראשון במכללה למדעים ראשון לציון

במכללת ראשון לציון, אשר הוקמה על ידי עיריית ראשון לציון למען תושבי העיר והסביבה ניתן ללמוד מגוון רחב של תארים ראשונים מטעם האוניברסיטה הפתוחה. תואר מבוקש במיוחד הוא תואר תקשורת, אשר הפך בשנים האחרונות לפופולארי במיוחד בקרב ציבור הסטודנטים. תחום מרתק זה התפתח מאוד בשנים האחרונות והביא וגם לעלייה חדה בביקוש ללימודי תקשורת. עשרות מסלולים נפתחו, אך בשל הביקוש הרב, גם תנאי הקבלה הפכו לגבוהים ואחת האופציות של אלה שלא התקבלו היא לימודים במסגרת של האוניברסיטה הפתוחה.

 

מדוע כדאי ללמוד תקשורת דווקא במכללה למדעים ראשון לציון?

 

במכללת ראשון לציון יש את אחד מהמרכזים החשובים והגדולים בישראל ללימודים במסגרת זו. תואר ראשון בתקשורת הוא תואר מאתגר ומעניין והשילוב האפשרי שלו עם תחומים נוספים כמו ניהול, כלכלה או מחשבים למשל, הופך אותו לתואר שיכול להוות יתרון גדול בשוק העבודה. במכללת ראשון לציון, המעניקה סביבת לימודים תומכת וגמישה, ניתן לרכוש השכלה אקדמית איכותית בתחומים רבים (מלבד תקשורת) כמו מדעי המדינה, מדעי ההתנהגות, ניהול, חשבונאות, פסיכולוגיה, מדעי המחשב, הנדסת תעשיה וניהול ועוד.
 

הקמפוס של המכללה הוא מטופח ויפה, והסטודנטים שלומדים בו יכולים לפרוש את הלימודים על פני שנים רבות ובקצב האישי שלהם. אין ספק כי שיטת הלימודים באוניברסיטה הפתוחה מאפשרים לימודים בצורה קצת שונה ומעניקים לאוכלוסיות נוספות (ולעיתים חלשות יותר) את האפשרות להשכלה אקדמית איכותית.

אז אם אתם חולמים על קריירה בתחום התקשרות ולא הצלחתם להתקבל לאחת מהמכללות או האוניברסיטאות (או שאתם עובדים במשרה מלאה ורוצים לשלב לימודים ועבודה) - לימודי תקשורת במסגרת האוניברסיטה הפתוחה במכללת ראשון לציון, הם הפתרון האידיאלי עבורכם.

מה לומדים?

לימודי תקשורת במסגרת האוניברסיטה הפתוחה במכלל ה זו הם לימודים מאתגרים מאוד הכוללים קורסים מרתקים כמו מבוא לתקשורת, סטטיסטיקה, שיטות מחקר, תקשורת דיגיטאלית, תקשורת המונים, תקשורת חזותית, מוסדות התקשורת, דיני תקשורת, תקשורת בינלאומית, תקשורת שיווקית, יחסי ציבור, שיווק ופרסום ועוד.

 


תנאי קבלה

הלימודים באוניברסיטה הפתוחה במכללת ראשון לציון פתוחים לכולם ואין כל תנאי קבלה. כל אחד שרוצה תואר ראשון בתקשורת יכול פשוט להירשם לקורסים הרלוונטיים ולצבור נקודות לקראת השלמת התואר. אין צורך להציג את ציוני תעודת בגרות או ציון פסיכומטרי כמו ברוב המכללות והאוניברסיטאות.

סגל המרצים

סגל המרצים במכללה זו הוא איכותי ומשתנה על פי תחומי הלימוד והקורסים השונים.

שכר לימוד ומלגות

ברוב המכללות בהן רוכשים תואר של האוניברסיטה הפתוחה, שכר הלימוד הוא אוניברסיטאי הסטודנטים משלמים אך ורק על הקורסים אליהם הם נרשמים בפועל (ולא עבור שנת לימודים מלאה). בדרך כלל ניתן גם לשלם את שכר הלימוד באמצעות מלגות שונות המחולקות על פי קריטריונים המשתנים מעת לעת.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: האוניברסיטה הפתוחה ראשון לציון - מכללת ראשון לציון

כלים שיעזרו לך לבחור