רוצה פרטים על מחול לתואר?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי מחול ותנועה

רוצה לדעת על מחול לתואר? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי מחול ותנועה, אומנויות המחול, אפשר גם תואר ראשון!

ישראלים אוהבים לרקוד. בשנים האחרונות, עם פריצתן של תכניות כמו "רוקדים עם כוכבים" ו - "נולד לרקוד", זה הוכח מעבר לכל ספק. רקדנים כמו דוד דביר ועידו תדמור הפכו לסלברטיז מבוקשים, וחוגים ללימוד ריקוד ברחבי הארץ מלאים עד אפס מקום. מה הופך את הריקוד למושך כל כך? רבים טוענים כי שחרור האנרגיה, האדרנלין המתפרץ עם הפעילות הספורטיבית וכמובן - יופיים של הריקודים וההנאה האסתטית שבהתבוננות בהם. 

 

המונח "מחול" הוא בעיקרון שם נרדף לריקוד, אך בפועל הוא מתייחס בדרך כלל לריקוד מקצועי, מתוחכם ואומנותי יותר. סוגי המחול שניתן ללמוד בישראל הם רבים ומגוונים - מחול מודרני, בלט, ג'אז, מחול אירובי, מחול מזרחי, סטפס ועוד. על אף שבעולמנו מקצועות הלימוד המבוקשים ביותר הם רפואה, כלכלה, ניהול ומשפטים, ישנם גם אנשים שבוחרים להם דרך מקצועית אחרת והופכים את האהבה לריקוד לקריירה.

 

 

מה לומדים ולמה כדאי לי ללמוד מחול?

ניתן לעשות כיום תואר ראשון במחול במספר מוסדות בישראל (גם כחלק מלימודי הוראת מחול). בסמינר הקיבוצים למשל ניתן ללמוד לקראת תואר ראשון (ותעודת הוראה) במחול ובתנועה. ניתן גם ללמוד במסגרות שונות (לא לתואר ראשון) להיות מורים למחול, מדריכי מחול אירובי, רקדנים מקצועיים, כוריאוגרפים, מטפלים באמצעות תנועה ועוד.

לימודי תואר ראשון במחול משלבים לימודים עיוניים ומעשיים, כאשר המטרה היא להקנות לסטודנטים ידע רחב ככל האפשר בתחום זה. בין הקורסים הנלמדים - תולדות המחול, סגנונות המחול, תפקידיו והקשריו החברתיים והתרבותיים של המחול, תנועה, קומפוזיציה, אנטומיה, פיזיולוגיה, תורת הכושר הגופני, תזונה, הוראה, הדרכה ולימוד מחול לכל הגילאים ועוד.

כל מי שעולם הריקוד מדבר אליו רוצה להתמחות במחול - לימודי מחול יכולים להתאים לו כמו כפפה ליד.

היכן לומדים?

ניתן ללמוד לקראת תואר ראשון במחול בסמינר הקיבוצים (כחלק מלימודי הוראה) ובאקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים ועוד.

 


כמה זמן לומדים?

משך הלימודים הוא משתנה ובכל מוסד לימודים ישנה תכנית לימודים אחרת. לימודים לקראת תואר ראשון נמשכים 3-4 שנים.

 

מהן אפשרויות התעסוקה?

לא כל הבוגרים הופכים לרקדנים מקצועיים ומפורסמים, אך בהחלט ניתן לפתח קרירה מרשימה בתחום כמו בלי להופיע בטלוויזיה. מסיימי המסלולים הללו יכולים לעבוד כמורים למחול, מדריכי מחול אירובי, רקדנים מקצועיים, כוריאוגרפים, מטפלים באמצעות תנועה ועוד. רבים מהבוגרים פונים לתחום ההוראה ומלמדים מחול בגנים, בתי ספר יסודיים ותיכונים.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על מחול לתואר?

רוצה לדעת יותר על מחול לתואר?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
לימודי תנועה ומחול בסמסטר אביב
יום פתוח ללימודי מחול ומוסיקה