רוצה פרטים על מנהל עסקים ושיווק?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

תואר במנהל עסקים התמחות בשיווק

רוצה לדעת על מנהל עסקים ושיווק? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


מנהל עסקים התמחות בשיווק

במחקר שנערך על ידי אירגון ה-OECD במערב אירופה, מובילים מקצועות השיווק בהיצע בשוק העבודה באירופה. גם בישראל מצטיירת תמונה דומה ותחום השיווק הפך בעשור האחרון לאחד מהתחומים המבוקשים, החשובים והמשפיעים ביותר בעולם העסקים. אף חברה לא תצליח כלכלית ועסקית ללא שיווק איכותי ומקצועי המנוהל בידי אנשי מקצוע אשר למדו את התחום. המנהל המודרני חייב להבין בשיווק, ולכן הביקוש למנהלים המתמחים בשיווק הולך וגובר בשנים האחרונות.

 

אולי יעניין אותך גם: כמה באמת מרוויח מנהל שיווק?

 

השיווק מהווה מרכיב עיקרי בפעילותה העיסקית של כל פירמה ואחראי למעשה לקיומו של כל ארגון באשר הוא (כולל ארגונים שלא פועלים למטרות רווח). התפיסה השיווקית כיום גורסת כי הארגון הוא יחידה כלכלית המיועד לספק מוצרים ושירותים לשביעות רצון קבוצת לקוחות, תוך שהוא שומר על יעילותו ומגדיל את רווחיו. קידום מכירות, הגדלת נתח שוק, יצירת תדמית, וגידול רווחים הם רק חלק ממטרות השיווק.

  

ריבוי ערוצי המדיה והתהליכים הגלובאליים, הביאו לשינויים תהומיים בעולם העיסקי בכלל ובתחום השיווק, הפרסום והתקשורת בפרט. התחרות וההתמקצעות הולכת וגוברת וכיום ייצור יעיל של מוצר כבר אינו מהווה ערובה להצלחה כלכלית, ולכן השיווק והפרסום הם מרכיבים אסטרטגיים ביותר בניהול הארגון והכרחיים למכירה של המוצרים ולפעילות העיסקית של הארגון.

 

מטרת הלימודים

 

מגמות אלו הולידו את הצורך להכשיר אנשי מקצוע מיומנים ובעלי השכלה רחבה בתחום השיווק. הכשרה זו מוצעת בין השאר במסלולי הלימוד לתואר ראשון במנהל עסקים, בשילוב לימודי שיווק. מטרת המסלול היא להקנות לסטודנטים ידע וכלי ניתוח מעשיים הדרושים לתפקידי ניהול בתחומי השיווק השונים. הסטודנטים ילמדו לכתוב תוכנית שיווק, להגדיר אסטרטגיה עיסקית וייחשפו לשיטות של ניתוח שווקים והתנהגות צרכנים.

 

לימודי מנהל עסקים עם התמחות בשיווק, כוללים חומר תיאורטי והתנסות מעשית (כתיבת תכנית שיווקית, חשיפה לשיטות שיווק שונות ועוד). הסטודנטים יעברו במהלך לימודיהם סדנאות בנושאים שונים כמו מיומנויות מכירה, מיומנויות שכנוע והבעה, ניתוח תיאורי מקרה של חברות בעולם העסקי, ודיונים עם אנשי שיווק וניהול מובילים.

 

 

קהל יעד

 

התוכנית מיועדת בעיקר למעוניינים להשתלב בתחום ניהול השיווק המתמקד בהיבטי פרסום ותקשורת ובמרכיבי תחום השיווק העכשווי על כל היבטיו. בנוסף, המסלול לתואר ראשון במנהל עסקים התמחות בשיווק מיועד למנהלים בעלי ניסיון מתחומי ניהול אחרים המעוניינים להעשיר את השכלתם בתחום השיווק, ולמנהלים העוסקים בשיווק, המבקשים להתקדם ולהשתלב בתפקידי ניהול בכירים.

 

מה לומדים?

 

הנושאים הנלמדים בתחום השיווק הם בין היתר, אסטרטגיה שיווקית, התנהגות צרכנים, ניהול ערוצי שיווק, היבטים משפטיים של ניהול השיווק, תפעול השיווק, ניהול שיווק גלובאלי, שיווק באינטרנט, ניהול התקשורת השיווקית, מודיעין שיווקי ועוד. בתחום מנהל העסקים נלמדים קורסים השייכים לתחום כדוגמת התנהגות ארגונית, סטטיסטיקה, כלכלה, חשבונאות, מימון, תכנון אסטרטגי, משא ומתן ועוד.

 

בנוסף לקורסים המסורתיים בשיווק, קיימים מסלולים מתאימים את תוכניות הלימוד שלהם לצו השעה ומציעים במסגרת ההתמחות קורסים ייחודיים בשיווק כגון:

 

  • שיווק בערוצי המדיה החדשים - בעקבות הכניסה של האינטרנט, המכשירים הניידים והטלוויזיה האינטראקטיבית לתחום השיווק והפרסום , עולה הצורך לחשוף את הסטודנטים במסלול לחידושים ולאפשרויות השיווקיות בפלטפורמות המדיה החדשים.

 

  • שיווק במזרח הרחוק - קורס זה עוסק בהקניית יסודות להבנת מושגים , תיאוריות ומודלים של ניהול השיווק בסין במסגרת פעילות עסקית מסחרית.

 

  • היבטים פסיכולוגיים במיתוג - במסגרת הקורס ילמדו הסטודנטים את השלבים של תהליך המיתוג וכן את הדרכים לבדל מותג ולנסח הבטחה ייחודית.

 

היכן לומדים?

 

מוסדות הלימוד הבינו כי התמחות בשיווק היא מבוקשת במיוחד ופתחו מסלולים מגוונים בכדי לעמוד בדרישת קהל הסטודנטים. ניתן ללמוד כיום לתואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בשיווק במספר מכללות ואוניברסיטאות בישראל, בין היתר – 

 

  • אוניברסיטת רייכמן (הבינתחומי הרצליה): ניתן ללמוד בתכנית לימודי מנהל עסקים בהתמחות שיווק ויזמות. מתקיימות גם התמחויות מימון ויזמות או חדשנות טכנולוגית.

 

  • המרכז האקדמי פרס (רחובות): הסטודנטים למנהל עסקים יכולים לבחור באשכול קורסים בשיווק, בו הם רוכשים כישורי שיווק שחשובים לכל מנהל בשוק העבודה של היום.

 

  • המסלול האקדמי המכללה למינהל (ראשון לציון): מוסד הלימוד מציע מסלול התמחות בשיווק, פרסום ודיגיטל. ישנם עוד מסלולי התמחות בהם לימודי מנהל עסקים ויזמות ולימודי מנהל עסקים ומימון.

 

  • המרכז האקדמי למשפט ולעסקים (רמת גן): ניתן לבחור במסלול התמחות בשיווק שמעניק כלים דינמיים לניווט בעולם העסקים של היום ומאפשר להתנסות בהם באופן מעשי.

 

  • המרכז האקדמי רופין (עמק חפר): במרכז האקדמי רופין, הסטודנטים יכולים לבחור במסלול התמחות בניהול שיווק, התמחות במימון או בהתמחות במערכות מידע.

  

  • הקריה האקדמית אונו (בקמפוס קריית אונו, קמפוס חיפה, קמפוס ירושלים): זוהי אחת ההתמחויות בתואר במנהל עסקים, התואר כולל תעודות הסמכה בכתיבת תוכן עיתונאי ושיווקי וניהול קהילה, וכן הכנה למבחן גוגל אדוורדס. 

 

השתלבות בתעשייה לאחר הלימודים

 

האפשרויות לבוגרי תואר ראשון במנהל עסקים התמחות בשיווק הן רבות ומגוונות. קשת העיסוקים בתחום השיווק היא רחבה מאוד וכוללת מקצועות כמו מנהלי שיווק, מנהלי מכירות, מנהלי ייצוא ויבוא, מנהלי שיווק בינלאומי, מנהלי לקוחות, מקדמי מכירות, מנהלי מותגים, מנהלי תקשורת שיווקית (MARCOM), קופירייטרים, תקציבאים ופלנרים בחברות פרסום, אנשי מחקר שיווקי וסקרים, מנהלי קשרי לקוחות יועצים שיווקיים ועוד.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על מנהל עסקים ושיווק?

רוצה לדעת יותר על מנהל עסקים ושיווק?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד מנהל עסקים ושיווק
שאלות הגולשים בנושא
לימודי מנהל עסקים בתחום של שיווק
תנאי קבלה ללימודי מנהל עסקים בהתמחות שיווק
לימודי מנהל עסקים ושיווק - אוניברסיטה נחשבת בתחום
דרישה ללימודי מנהל עסקים עם התמחות בפרסום ושיווק
לימודי מנהל עסקים התמחות שיווק