רוצה להשלים בגרות? לשפר ציון?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

הכנה לבגרות בבאר שבע

רוצה לדעת על השלמת בגרויות - באר שבע? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


איפה משלימים בגרויות בבאר שבע?
 
חיי הקמפוס מתחילים בבגרות
 
שמעתם על חיי הקמפוס התוססים של באר שבע, וזה עשה לכם חשק לשפר בגרויות כדי להתקבל לתואר ראשון באוניברסיטה? – ובכן, אתם יכולים כבר עכשיו להתחיל ללמוד בבאר שבע. לפניכם רשימה של בתי ספר ומכינות המציעים מסלולי השלמה ושיפור בגרויות.
 
תכניות השלמה ושיפור בגרות
 
High Q
 
סניף באר שבע של בית ספר High Q ממוקם בקניון הנגב שבמרכז העיר. בבית ספר זה ניתן ללמוד מתמטיקה לבגרות ברמת 4 או 5 יחידות, אנגלית ברמת 4 או 5 יחידות, וגיאוגרפיה ופיזיקה ברמת 5 יחידות. בדרך כלל אורכו של קורס לבגרות בבית ספר זה הוא כ – 200 שעות.
 
מרכז למידה ליבי
 
מרכז ליבי שוכן בשכונה א' בבאר שבע, לא רחוק מקניון הנגב בלב העיר. במרכז זה ניתן ללמוד במתכונת פרטית של מורה ותלמיד או במתכונת קבוצתית. בנוסף, ימי שישי מוקדשים לתרגול במתמטיקה המתרחש בקבוצות, ונמשך שלוש שעות. מסלולי הכנה לבחינות במתמטיקה ואנגלית נפתחים לקראת מועדי המבחנים בחורף ובקיץ.
 
לחמן בגרות ופסיכומטרי
 
בסניף לחמן בבאר שבע, הנמצא בקניון הנגב, מוצעות תכניות לשיפור הבגרויות. לחמן מתמחים בהוראת מקצועות מגוונים לבגרות, כגון: היסטוריה, תנ"ך, אזרחות, פיזיקה, אנגלית, עברית, מתמטיקה ועוד.
 
מכללת רמות בגרויות מרשת עמל
 
במכללת רמות בגרויות, הנמצאת בשכונת רמות ניתן ללמוד למקצועות: מתמטיקה, אנגלית, תנ"ך, אזרחות, היסטוריה, ספרות, לשון, פיזיקה וגיאוגרפיה. לקראת המבחנים ניתנים שיעורי תגבור ומתבצע מרתון. בכל שיעור עומדים לרשות הסטודנטים מתרגלים, מלבד המורה המקצועי, המסייעים להם בהבנת החומר ויישומו. מסלול ההכנה לבגרות נפתח במועד פברואר בכל שנה. התלמידים נהנים מהטבות בגין תעודת סטודנט, ועל הלימודים ניתן לשלם באמצעות הפיקדון לחיילים משוחררים.
 
בגרות אחרת
 
חברה זו מציעה שירותי הוראה פרטית לבגרויות במקצועות השונים, ופועלת בין השאר גם באזור באר שבע והדרום. חברה זו דוגלת בהתאמת תכנית אישית לכל סטודנט וליווי צמוד, במתכונת של הוראה יחידנית.
 
רשת גימנסיה בגרויות
 
גימנסיה בבאר שבע פועלת באזור העיר העתיקה בבאר שבע, שבדרום העיר. קורסי הבגרות בבית ספר זה נמשכים סמסטר אחד או ארבעה חודשים, והם ממוקדים ותכליתיים. הלימודים מתקיימים בשעות אחר הצהריים והערב. ניתן לשלם על הקורסים באמצעות פיקדון השחרור הצבאי.
 
 
מסלולי מכינה קדם אקדמית
 
מכללת קיי
 
במכללה זו נפתחים מסלולי מכינה לבגרות בשני מועדים בשנה: ספטמבר ופברואר. מסלול הנמשך כשנתיים מיועד לכאלה שלא סיימו 13 יחידות לימוד, ומסלולים קצרים יותר מיועדים לכל שאר התלמידים שזקוקים להשלמת יחידות לבגרות או לשיפור ציונים. במכינה זו פועלים על פי תנאי הזכאות להשלמת בגרויות המוגדרים ביחידה לחיילים משוחררים, הכוללים גם מלגת קיום בסך 1,200 ₪ בחודש לבעלי נתונים סוציו אקונומיים מתאימים.
 
אוניברסיטת בן גוריון בנגב
 
השלמת בגרויות או שיפור ציוני בגרות אפשריים במסגרת מסלולי המכינה השונים במרכז ללימודים קדם אקדמיים באוניברסיטת בן גוריון בנגב. במכינות השונות תוכלו להתכונן לבגרות במתמטיקה, לבגרות בפיזיקה ולבגרות באנגלית. המכינות כוללות מעבר לכך גם הכנה ללימודים אקדמאיים, בהתאם לפקולטה שאליה מעוניינים להתקבל. משך הלימודים במכינה נע בין חצי שנה לתשעה חודשים, והשיעורים נערכים לכל אורך היום במתכונת של חמישה ימים בשבוע.
 
 
שירות אישי חינם

רוצה להשלים בגרות? לשפר ציון?

רוצה לדעת יותר על השלמת בגרויות - באר שבע?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד השלמת בגרויות - באר שבע
עדיין לא בחרת מה ללמוד? יש לנו פתרון עבורך ...

כך נעזור לך לבחור מקצוע לימודים

שאלות הגולשים בנושא
זכאות לבגרות עם נכשל במתמטיקה
חישוב ציון סופי של בגרות באנגלית
העתק תעודת בגרות מלאה ממשרד החינוך
פער של 20 נקודות בין ציון מגן לבגרות
שקלול ציון בגרות במתמטיקה 3 יח"ל
שיחזור תעודת בגרות בהקדם האפשרי
הפרש בין מגן לבגרות