רוצה פרטים על קורס פוסט פרודקשן?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי פוסט פרודקשן - לימודי עריכה משולבים לתמונה, וידאו וסאונד

רוצה לדעת על קורס פוסט פרודקשן? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס פוסט פרודקשן

 

הטאצ' האחרון

 

כיום, עם הפיכתו של עולמנו לדיגיטלי בתחומים רבים יותר ויותר, מקצועות רבים מאגדים בתוכם כמה תחומי התמחות שונים. אחד מאלה הוא מקצוע הפוסטפרודקשן מענף התקשורת. פוסט פרודקשן – Post Production – הוא מונח המתייחס לשלב האחרון בתהליך ההפקה בכל הקשור לסרטים, לתכניות טלוויזיה, לפרסומות וכדומה. תהליך זה מאגד בתוכו את כל העבודה הקשורה לטיפול בתמונה ובצליל, זו הנותנת את הגימור הנכון ליצירות התרבות שלנו ולתוכן המתפרסם בתקשורת.

 

על הקורסים

 

בתעשייה נדרשים כיום אנשי פוסט פרודקשן מקצוענים ומומחים בתחומם, ועל כן – מדובר במקצוע מבוקש. ככל מקצוע, הוא דורש הכשרה מקיפה ומותאמת, ובפרט שמדובר בתחום המאגד בתוכו היבטים רבים כל כך. קורס פוסט פרודקשן מעניק למשתתפים בו את כל הידע התיאורטי הטכני והאמנותי הדרוש להם, וכן את הכלים לעשייה מקצועית. כך, התלמידים במסלולים אלה יתנסו בשימוש בתוכנות עיצוב קול ועריכה מובילות בתחום, ילמדו כיצד לחשוב בכלים עיצוביים, כיצד לבנות תסריט עלילתי ולהתאים לו מוזיקה, כיצד לשלב בין מגוון המערכות השונות המיועדות לתמונה ולקול, ועוד.

 

 

במרבית הקורסים נדרשים התלמידים להגיש משימות מעשיות במהלך המסלולים, וכן פרויקט גמר מסכם. התחום נלמד במסלולי לימוד שונים ובמגוון שילובים, כאשר חלק מן הקורסים משלבים בתוכם לימודי עריכה דיגיטלית, וחלקם מתמקדים בעיצוב פס קול למדיה.

 

נושאי הלימוד

 

  • מעבדי צליל
  • הקלטות מסוגים שונים
  • ניקוי רעשים
  • סאונד למוזיקה וסאונד לתמונה
  • עריכת מיקס
  • סאונד לשידור במדיומים שונים
  • דיאלוג ומוזיקה
  • יצירה ועריכה של אפקטים מיוחדים
  • מושגי יסוד בתחום הפוסט פרודקשן
  • ועוד

 

מוסדות לימוד אפשריים

 

  • חשיפה – האוניברסיטה הפתוחה (מכון מופ"ת - תל אביב) – מקיים מסלול לימודי "עריכה ופוסט פרודקשן", הנפרש על פני שנת לימודים אחת. הלימודים מתקיימים במתכונת של יום מלא, פעמיים בכל שבוע, והם מעניקים לבוגריהם נקודות זכות להמשך לימודי תואר ראשון. בחשיפה מציעים גם מסלול ערב בעריכה ופוסטפרודקשן.

 

  • מכללת תילתן – מכללה זו מציעה מסלול ללימודי פוסט פרודקשן בתוכנת After Effects, אחת התוכנות הנפוצות בתחום. הלימודים מתקיימים בחיפה.

 

  • BPM – המכללה לסאונד ומוסיקה מתקדמת – מקיימת "מסלול לעיצוב פס קול" המתמקד ביצירה לטלוויזיה ולסרטים. המסלול נפרש על פני 24 מפגשים, אחת לשבוע, כאשר משך כל מפגש הוא 4 שעות.

 

  • Muzik – בית ספר גבוה ליצירה ולהפקת מוזיקה – מציע לימודי פוסט פרודקשן במסגרת מסלול מקיף ללימודי עיצוב פסקול, הנפרש על פני שנת לימודים אחת וכולל היקף של 224 שעות לימוד אקדמיות. מסלול זה נלמד במתכונת של יומיים בשבוע, בשעות הערב. בנוסף, מיוזיק מקיים גם קורס פוסט פרודקשן בהיקף של 8 נקודות זכות, שאליו אפשר להירשם בנפרד או כחלק מכמה וכמה מסלולי לימוד מקיפים יותר בבית הספר.

 

  • מכון לנדר – נמצא בירושלים, ומציע במסגרת בית הספר ללימודי חוץ שלו, קורס "אודיו דיגיטלי – עריכה והפקה". המסלול נלמד בהיקף של 18 שעות לימוד אקדמיות.

 

קהל היעד ותנאי הקבלה

 

קורס פוסט פרודקשן מיועד, על פי רוב, לאנשים מתחומי המדיה והיצירה השונים – כאנשי וידאו, אנשי סאונד, מוזיקאים, בימאים או יוצרי סרטים. קהל היעד הוא אנשים מכל התחומים הללו, המבקשים לרכוש לעצמם ידע מקצועי ויכולת עצמאית לביצוע פוסט פרודקשן. עם זאת, קיימים מסלולי לימוד שבהם לא נדרש ניסיון מקצועי עשיר, אלא רק היכרות עם עולם הסאונד.

 

 

אפשרויות התעסוקה

 

בתום הלימודים במסלולים אלה, יוכלו הבוגרים להשתלב בקלות בתפקידי פוסט פרודקשן במגוון רחב מאוד של תחומי תעשייה ושל עיסוקים. בין השאר, יוכלו להתברג בענף הפרסום והשיווק, ביצירת סרטוני תדמית, בעולם הטלוויזיה והקולנוע, באינטרנט, ביצירה של וידאו קליפים, של סרטוני אנימציה, ועוד עולמות יצירתיים ומגוונים.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס פוסט פרודקשן?

רוצה לדעת יותר על קורס פוסט פרודקשן?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
לימודים בתחום העריכה ופוסט פרודקשן