רוצה פרטים על מנהל עסקים ספורט ובריאות?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

תואר במנהל עסקים בהתמחות ניהול ספורט ובריאות

רוצה לדעת על מנהל עסקים ספורט ובריאות? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


תואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות ספורט, אימון ובריאות

 

להיכנס לתחרות

 

כושר גופני, משחקים ותחרויות אתלטיות מהווים תופעה תרבותית פופולרית, שקיבלה תאוצה בעשרים השנים האחרונות. חלקים גדולים בציבור היום לא רק מעריצים ספורטאים מקצועיים, אלא גם לוקחים חלק פעיל בעצמם בעשייה הספורטיבית. הם הולכים לחדרי כושר, מתאמנים באופן עצמאי, משתתפים במרתונים ובתחרויות מסוגים נוספים, וכן הלאה. המודעות הגוברת למאפיינים בריאותיים הקשורים בפעילות הספורטיבית מקנה יציבות לפופולריות של תעשייה זו בחברה.

 

העיסוק בניהול ספורט מצריך כישורים עסקיים לצורך הנהגה של סוכנויות שחקנים ולהובלת פעולות שיווק של תחרויות בענף. אנשים הנהנים מעבודה עם אנשים, ורוצים לראות את עצמם מתחככים יום יום עם אתלטים, ימצאו מענה בתכניות לתואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות זו. עבודת מנהל הספורט יכולה להתמקד באימון ספורטאים, בשיקום ומניעת פציעות ספורט או בעסקים ושיווק.

 

על הלימודים

 

התכניות לתואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות ספורט, אימון ובריאות מקנות לסטודנטים המשתתפים בהן תשתית ידע טובה להשתלבות תעסוקתית בתחום הטיפול הגופני ובתחום האימון הגופני, הכולל גם תת קטגוריה רחבה של אימון להרזיה ולשמירת משקל, וקטגוריה של אימוני כוח. כמו כן, תכניות אלו מכוונות לתת ידע וכלים לצורך ניהול מועדוני כושר ובריאות, ניהול אירועי ספורט, שיווק וכדומה. הן כוללות גם היבטים של יזמות וחדשנות, שמטרתן לתת למעריצים ולמשתתפים חוויה טובה עוד יותר ולהגדיל את ההכנסות בענף הספורט.

 

מתכונת הלימוד

 

המסלולים השונים מעוצבים באופן המחבר כמה שניתן בין המציאות הממשית ובין תכנים אקדמיים תיאורטיים. תכניות הלימודים מתעדכנות מעת לעת, כאשר גישות שכבר אינן רלוונטיות מוחלפות בכלים פרקטיים יותר להשגת יתרונות בשוק. בנוסף, קיים בהן דגש על אחריות קהילתית ופיתוח כישורי מנהיגות וחוש אתי. סגל ההוראה בתכניות אלו מורכב מאנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום העסקי, הכלכלי והניהולי, ומיזמים ואישים בכירים בחברות ספורט.

 

 

התמחויות בתואר

 

הסטודנטים הלומדים בתכנית רשאים לבחור בין התמחות בניהול ספורט ובין התמחות במדעי האימון. כמו כן, לשם קבלת הסמכה נוספת הם יכולים לבחור מבין שלושה סוגי תעודה: תעודה באימון תחרותי, תעודה בקידום הבריאות או תעודה בטיפול במגע. מקצועות הטיפול בהם אפשר לקבל הכשרה במסגרת התכנית הם: הידרותרפיה, עיסוי רפואי וספורט תרפיה.

 

 

היקף הלימודים

 

התכניות לתואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות ספורט, אימון ובריאות מקיפות 120 נקודות זכות אקדמיות, כאשר הלימודים נמשכים לאורך שמונה סמסטרים. מפגשי הלימוד מתקיימים לאורך כל השנה (גם בחודשי הקיץ) במתכונת של יום לימודים באמצע שבוע, בתוספת יום שישי.

 

תעודות הסמכה

 

בוגרי התכנית מקבלים בסיום הלימודים שלוש תעודות: תעודת תואר BA במנהל עסקים, תעודה בניהול ספורט או בניהול בריאות, ותעודה נוספת באחד מן התחומים הבאים: אימון ספורטיבי, אימון לקידום בריאות או טיפול במגע.

 

יש לוודא מול המועצה להשכלה גבוהה, שהתואר הראשון המוענק בתכנית זו אכן מוכר על ידי משרד החינוך.

 

 איפה לומדים?

 

אתם ודאי רוצים לדעת היכן מתקיימים הלימודים, מתי מתקיימים ימים פתוחים ומה עלות התואר. נציגי השירות האישי שלנו עאן עם תשובה לכל שאלה שלכם. אנו ממליצים לכם להיעזר בשירות האישי שלנו חינם לחסוך זמן וכסף.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על מנהל עסקים ספורט ובריאות?

רוצה לדעת יותר על מנהל עסקים ספורט ובריאות?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד מנהל עסקים ספורט ובריאות
שאלות הגולשים בנושא
לימודי מנהל עסקים ספורט ובריאות