רוצה פרטים על קורס מרקום?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי מרקום - תקשורת שיווקית מעניין אותך?

רוצה לדעת על קורס מרקום? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס מרקום - תקשורת שיווקית

 

מהי התקשורת השיווקית? התקשורת השיווקית הנקראת גם MARCOM - Marketing Communications היא תקשורת התומכת במכירות ומסייעת להשגת מטרות כלכליות ועסקיות של האירגון או בית העסק. התקשורת השיווקית כוללת בתוכה את כל אמצעי המדיה בהם ניתן להשתמש כדי להעביר רעיונות, מוצרים ומסרים לקהל היעד.

 

התקשורת השיווקית מהווה מרכיב הכרחי ביותר למיתוג והפצה של מוצרים או מסרים בשוק. תקשורת כזו נחשבת לאפקטיבית רק אם העוסקים בה מנהלים היכרות מעמיקה עם השוק התעשייתי ומבינים את התנהלותו של עולם הפירסום.

 

 

הקורס מעניק למשתתפים ידע רב- תחומי בכל הנושאים הרלוונטיים לפרסום, לשיווק, יחסי ציבור, וכן לייזום וארגון תערוכות, כנסים, השקות, ימי עיון, קמפייניים פרסומיים ועוד. המרקום בארגון הוא פונקציה שמרכזת את כל פעילות התקשורת השיווקית ומוציאה לפועל את האסטרטגיה השיווקית של החברה.

 

העוסקים בתקשורת השיווקית מטפלים במגוון תחומי עיסוק וביניהם, שיווק ומכירות, פרסום, יחסי-ציבור ועוד. בעבר, מנהלי השיווק עבדו באופן עצמאי ונפרד ממנהלי הפרסום, אולם כיום התפיסה השיווקית השתנתה ונוצר הצורך ליצור מערכת שיווקית מתוזמנת ואחידה המעגנת את כל הפעילויות השיווקיות. באמצעות המרקום מציג הארגון מסר שיווקי אחיד העונה על אסטרטגיה מוגדרת.

 

תקשורת שיווקית, כאמור, עוסקת במגוון רחב של פעילות תקשורת כגון: פעילות קידום מכירות, הפקות דפוס יחסיציבור, קשרי חוץ, פרסום, אירועים ועוד. מנהלי המרקום כפופים למנהלי השיווק, ותפקידם לנתב את התקציבים לפעילויות השונות. תחומי אחריותם כוללים בין השאר:

 

  • ייזום, ארגון וניהול תערוכות ואירועים - המרקום מחליט באילו תערוכות כדאי להשתתף, היכן תהיה לחברה החשיפה הרחבה ביותר, אילו מוצרים יוצגו בתערוכה ועוד.

 

  • חסויות, אינטרנט, דפוס, שיווק פנימי - המרקום שותף להחלטה על הפעילות בה כדאי להעניק חסות, וכיצד ליישם את החסות . בתחום אתר האינטרנט של החברה, הוא אחראי על העברת מסר אחיד המבטא את אסטרטגיית החברה ובתחום הדפוס הוא דואג שכל חומרי הדפוס, החל מנייר המכתבים, דרך הקטלוגים ועד למודעת הדרושים בעיתונות ישדרו גם הם מסר אחיד. ולבסוף, בתחום השיווק הפנימי המרקום אחראי להחליט על הדרכים לגיוס עובדים, ולייזום פעילויות לרווחת העובד.

 

יש לציין כי ניהול התקשורת השיווקית בחברות הי-טק הינו תחום מתפתח בעל חשיבות רבה בתעשייה. תחום זה דורש ידע מקצועי והתמחות ייחודיים. המרקום בחברה ההייטק נדרש מצד אחד להכיר את אופי השוק והטכנולוגיות השונות , ומצד שני להיות בעל ידע ומיומנות בכלי פרסום ומדיה מקצועיים וממוקדים, השונים בדרך כלל מאלו המשמשים בענפי מוצרי הצריכה. לכן, כיום נפתחו מספר מסלולי לימוד המציעים הכשרה למרקום בחברות הייטק. קורסים אלה מתמקדים בצרכי תעשיית ההיטק ומכינים את בוגריהם להשתלבות כמנהלי תקשורת שיווקית בחברות השונות בתחום ההייטק.

 

 

מה לומדים?

 

תכני הלימוד בקורסי תקשורת שיווקית משתנים בהתאם למוסד הלימוד ולאופיו של הקורס ורמתו. מרבית הקורסים בתחום זה כוללים תכני לימוד תיאורטיים המועברים על ידי הרצאות פרונטאליות, דיונים, הדגמות מעשיות ושימוש במצגות וסרטים לימודיים.

 

מטרת הלימודים בקורס מרקום - תקשורת שיווקת היא הקניית רזי עולם השיווק והפרסום הישראלי למשתתפי הקורס, הבנת דרכי הפרסום והשיווק של עולם העסקים והכשרת משתתפי הקורס כמשווקי תקשורת מקצועיים ומיומנים. אנשי המרקום ממתגים את המוצר באופן מקצועי וריווחי עבור החברה בהתאמה ישירה וממוקדת לקהלי היעד של החברה.

 

 

נושאי לימוד

 

בין נושאי הלימוד בקורס זה:

 

  • עקרונות השיווק
  • פרסום ויחסי ציבור
  • קידום מכירות
  • מיתוג ומיצוב
  • כלים לאיסוף מידע מקצועי
  • כלים ניהוליים
  • כלים ואמצעים לניהול
  • שיווק ובניית תדמית
  • האינטרנט ככלי שיווקי
  • כלים יצירתיים
  • כתיבה וניהול של תוכנית שיווק
  • ועוד.

 

היכן לומדים?

 

בין מוסדות הלימוד האפשרים לקורס מרקום- תקשורת שיווקית: מכללת תילתן לעיצוב ולתקשורת חזותית, תפנית - בית הספר למנהלים ולפיננסים ועוד.

 

כמה זמן נמשך הקורס?

 

משך הלימודים בקורסי התקשורת השיווקית משתנה בהתאם להיקף הקורס ולמוסד הלימוד המעביר אותו. מרבית הקורסים בתחום זה נפרשים על גבי 100-120 שעות לימוד אקדמיות.

 

קהל יעד ותנאי קבלה

 

הלימודים במרבית קורסי התקשורת השיווקית מיועדים במיוחד לאנשי מקצוע המגיעים מעולם הפרסום, המכירות והשיווק, אנשי היי טק ואנשי מקצוע המעוניינים לרכוש ידע ומיומנויות בתקשורת שיווקית ולשלבם עם עבודתם.

 

תנאי הקבלה בקורסים אלו משתנים בהתאם למוסד ולהיקף הקורס אך חלק נכבד מהם דורש תואר אקדמי ואנגלית ברמה גבוהה כתנאי קבלה לקורס. בחלק מהקורסים יוכלו המועמדים להתקבל לקורס על סמך מעבר ראיון אישי מטעם המוסד.

 

אפשרויות התעסוקה

 

בתום הלימודים בקורס מרקום - תקשורת שיווקית מוענקת לבוגרי הקורס תעודת גמר מטעם מוסד הלימוד. לאחר קבלת תעודה זו יוכלו הבוגרים להשתלב כמשווקים מקצועיים בתחום התקשורת באירגונים וחברות טלפונים סלולריים, חברות היי טק, הסלולאר, חברות מזון, חברות צעצועים וכל עסק המנהל מחלקת שיווק, פירסום ומכירה.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס מרקום?

רוצה לדעת יותר על קורס מרקום?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
לימודי מרקום לא אקדמאיים
לימודי מרקום בארץ
היכן לומדים מרקום באזור חיפה?
לימודי מרקום