רוצה פרטים על קורס קידום אתרים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס קידום אתרים - מי רוצה להיות ראשון בגוגל?

רוצה לדעת על קורס קידום אתרים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס קידום אתרים  - להיות ראשון בגוגל זה מחייב!

 

שיווק יעיל לאתר מוביל

 

כולם נמצאים היום ברשת. האינטרנט חבר לסלולר ונכנס חזק לתוך הקהילה, ככלי מרכזי להעברה ושיתוף ידע בין חברים, בני משפחה ומכרים, וכאמצעי פרסומי ושיווקי. בין אם אתם בעלי עסקים, ישנים או חדשים, ובין אם כסף לא מעניין אתכם בכלל, האינטרנט יכול לשרת את מטרותיכם בתור מפיץ של ידע בחברה. אם אתם סבורים שיש לכם כמה פיסות מידע חשובות, ואתם רוצים לשתף אותן עם שאר החברה; אם אתם רוצים שאנשים נוספים יידעו על קיומו של העסק שלכם, ויוכלו להשתמש ולהיעזר בכלים חדשים שאתם מציעים; אם אתם חושקים במקצוע חיוני עכשווי; כדאי לכם ללמוד את כלי קידום האתרים, והטכניקות הקיימות בו.  
 
המטרה העיקרית בקידום אתרים היא - שדרוג המיקום של אתרים ובלוגים ברשימת התוצאות העולות בעקבות הזנה של מילות מפתח שונות במנועי החיפוש. או במילים פשוטות יותר - אתם רוצים להופיע ראשונים ולבלוט מעל כולם, כשאנשים מחפשים אחר משהו שאתם מציעים. על מנת להגיע למקום הראשון תוכלו לבצע פעולות רבות שיקדמו את המודעות לאתר שלכם ואת המוניטין שלו בקרב גולשים. כך למשל, תוכלו לשתול קישורים לאתר שלכם בקהילות דיון וברשתות חברתיות, לקנות מודעת פרסום בגוגל או בפייסבוק, לשפר את התוכן המוצג באתר שלכם על פי כללים מוגדרים בגוגל ועוד. את הכלים השונים האלה תלמדו בהרחבה בקורסים השונים בתחום.
 
רוצה להתקדם בעולם הדיגיטל? 
 
מי שקרא את זה קרא גם:
 
 
קהל יעד
 
קורסי קידום אתרים יכולים להתאים במיוחד למנהלי שיווק, ליזמים צעירים, לבעלי חברות, למנהלי אתר אינטרנט, לאנשי תוכן ולמפתחים. 
 

תכנית הלימודים

 

המשתתפים בקורס מתחילים בהיכרות עם שיטות השיווק הנפוצות כיום ברשת. כמו כן, הם מקבלים כלים לשימוש במנועי החיפוש המשמשים לשיווק ארגונים, והם לומדים כיצד הופכים אתרים עסקיים לבולטים וייחודיים בתחרות הגדולה בענף. בהמשך, הם משווים בין שיטת הקידום דרך שינוי מבנה האתר (המכונה SEO), לבין הקידום דרך שיווק ופרסום מודעות (SEM). בנוסף, הם לומדים לנתח צרכים של אתרים שונים, ולהתאים את אופי השיווק אליהם, וכן מתנסים ב"קריאה" של קהלי יעד שונים הרלבנטיים לאתר.

 

חשוב לדעת!

 

 

מתכונת הלימוד

 

קיימים קורסים רבים בקידום אתרים, והם מוצעים בהיקפים שונים, הנעים בין שלושה חודשים לחצי שנה. בסך הכל כולל הקורס 100 עד 220 שעות. המפגשים נערכים בשעות הבוקר או במתכונת לימודי ערב, לבחירת התלמידים.

 

הלימודים כוללים שיעורים עיוניים, הרצאות אורח של מומחים בקידום אתרים באינטרנט, וסדנאות בהם מתנסים המשתתפים בעבודה מעשית. התלמידים נדרשים במרבית המקרים לשעות תרגול נוספות מחוץ למפגשים בכיתה, הנערכים במתכונת מקוונת דרך אתר הקורס.

 

ניתן למצוא גם קורס SEO אונליין, מסלול מקוון לרכישת ידע בתחום המתקיים במתכונת דיגיטלית ואינטראקטיבית דרך ZOOM. קורסים אלה מתאימים במיוחד לאנשים עובדים.

 

נושאי לימוד

 
להלן רשימה חלקית של הנושאים הנלמדים בקורס:
 
  • מחקר מילות מפתח
  • קידום אורגני
  • עקרונות החיפוש בגוגל
  • אופטימיזציה
  • בניית דפי נחיתה יעילים
  • שיווק סלולרי
  • העלאת אתרים לשרתים
  • קידום ממומן
  • שיווק ברשתות חברתיות    
  • קישורים יוצאים  
  • קידום תמונות במנועי חיפוש   
  • מבוא ל- HTML
  • פרסום אינטרנטי ושיווק מקוון
  • יצירת "באזז" ויראלי   
  • עריכת שיפורים במבנה האתר
  • מערכות דיוור והפצה    
  • ועוד


תנאי קבלה 

 
מועמדים המעוניינים להתקבל לקורס נדרשים להיות בעלי שליטה בשפה האנגלית, וכן עליהם להפגין היכרות עם יישומי מחשב ועם סביבת הגלישה באינטרנט. חלק מן המוסדות אף עורכים מבחני קבלה, הבודקים את רמת כישורים אלה בקרב המועמדים.
 
 
עלות הלימודים
 
המחירים לקורס קידום אתרים נעים בין 4,500 ₪ ל - 8,000 ₪. חלק מן המוסדות מציעים מלגות למשתתפים ממגוון אוכלוסיות כמו למשל חיילים משוחררים וסטודנטים, הנדסאים, עולים חדשים וכן מלגות ייעודיות לנשים.
 

מוסדות

 

  • ג'ון ברייס הדרכה (תל אביב): הקורס להכשרת מקדמי אתרים נערך ביום לימודים אחד בשבוע, בשעות הבוקר, וכולל בסך הכל כ - 160 שעות, ושעות נוספות לתרגול עצמאי בבית. המרצים הם אנשי שיווק ויזמי אינטרנט מנוסים.

 

  • מכללת מדיאטק ג'ון ברייס חיפה: המכללה מציעה שני מסלולים בתחום קידום האתרים, האחד קורס SEO שכולל כ - 135 שעות, והשני מסלול web triple master שכולל גם הכשרה בניהול קמפיינים ובהקמת זירה אינטרנטית. בשני המסלולים מכירים כלים חשובים לקידום אתרים במנועי החיפוש וכן במדיה החברתית.

 

  • ג'ון ברייס ירושלים: בג'ון ברייס ירושלים מציעים קורס SEO ומדיה חברתית המשולב עם תחום השיווק הדיגיטלי והקידום הממומן ב - Google Ads. הקורס קיים גם במתכונת מקוונת ללימוד אונליין.
  • המכללה הטכנולוגית באר שבע: המרכז להשתלמויות ולימודי תעודה של המכללה הטכנולוגית באר שבע מציע קורס SEO, שהיקפו הוא כ - 31 מפגשים. המסלול מעניק מגוון רחב של כלים בקידום אתרים באינטרנט ובניהול קמפיינים דיגיטליים מוצלחים.

 

  • המכללה המשותפת: במכללה זו אפשר ללמוד קידום אתרים במסגרת קורס שיווק באינטרנט. מסלול זה נפרש על פני כ - 180 שעות אקדמיות.

 

  • מטריקס (תל אביב): הקורס מעניק לתלמידים הכשרה רחבה בקידום ושיווק אתרים, וכולל פרויקט גמר אישי הנערך בליווי אחד המרצים. הקורס העיוני מתפרש על פני כ - 70 שעות, ואליהן מתווספות 40 שעות נוספות לעבודת הגמר.

 

אפשרויות תעסוקה

 

קורס קידום אתרים מאפשר לבוגריו יכולת להשתלב בעתיד בשוק העבודה כמקדמי אתרים עצמאיים, לעבוד בחברות המתמחות בקידום ושיווק. בוגרי הקורס אשר עובדים כשכירים במקום עבודה מסודר יכולים במקביל או במקום תפקידם הנוכחי לעסוק בקידום ושיווק אתר החברה או הארגון בו הם מועסקים. בנוסף מקדמי אתרים כיום, בונים ומקדמים אתרים לעצמם כנכסים דיגיטליים מניבים המייצרים להם הכנסה פסיבית.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס קידום אתרים?

רוצה לדעת יותר על קורס קידום אתרים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס קידום אתרים
שאלות הגולשים בנושא
קורס שיווק דיגיטלי - הבצפר או האקריו?
קורס שיווק דיגיטלי - האם מתאים למי שמחפש עבודה כעצמאי?
איזה קורס שיווק דיגיטלי כדאי ללמוד?
איפה עדיף ללמוד שיווק דיגיטלי?
קורס שיווק דיגיטלי מתקדם
לימודי PPC ושיווק דיגיטלי - מה השכר ההתחלתי?
האם קיים ביקוש לתחום של שיווק באינטרנט?