רוצה פרטים על פסיכומטרי לבד?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימוד עצמי לפסיכומטרי מתאים לך

רוצה לדעת על פסיכומטרי לבד? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


ללמוד לבד למבחן הפסיכומטרי - אפשרי או לא?

כיום כולם יודעים למבחן הפסיכומטרי יש השפעה גדולה מאוד על עתידנו המקצועי. בין אם אתם בני נוער, חיילים בצבא, אחרי שחרור, במהלך טיול בעולם או בשנות העשרים המאוחרות (ואפילו בשנות השלושים), אתם בוודאי יודעים כי ללא ציום גבוה במבחן חשוב זה, יהיה לכם קשה להתקבל לחוגים המבוקשים במוסדות הלימוד השונים (כמו משפטים, רפואה, מחשבים, פסיכולוגיה וכו’).

 

חשוב להדגיש כי ברוב מוסדות הלימוד, המשקל של המבחן הוא 50% ולכן חשיבותו היא כה רבה. זוהי הסיבה שנפתחו כל כך הרבה קורסי הכנה ובתי ספר לפסיכומטרי המתמחים בתחום כמו קידום, יואל גבע, אנקורי, היי קיו ועוד.

 

אך לא לכולם יש כסף להשקיע בקורסים הללו ויש כאלה שניגשים למבחן ללא קורס הכנה.

 

איך עושים זאת? בעזרת למידה עצמית ארוכה, איכותית ומקיפה! רבים חושבים כי זה כמעט בלתי אפשרי לגשת למבחן ללא קורס הכנה, אך הנתונים מראים כי לפחות חמישית מהתלמידים לא משתתפים בקורס הכנה, וחלקם מוציא ציונים גבוהים למדי.

לימוד עצמי למבחן הפסיכומטרי - האם זה אפשרי?

התשובה לשאלה הזו היא - בהחלט כן! ניתן ללמוד לבד למבחן ואף להוציא ציונים גבוהים מאוד. זה לא פשוט בכלל אך זה אפשרי, במיוחד אם אתם ניגשים למבחן לא בפעם הראשונה ואתם כבר יודעים במה מדובר. אך גם אם המדובר במבחן הראשון שלכם, תוכלו לגשת ללא קורס הכנה, אך זה יצריך מכם מאמץ, השקעה והתמדה.

 


כיצד לומדים לבד למבחן הפסיכומטרי?

ישנם מספר אמצעים חשובים אשר ניתן להשתמש בהם על מנת להתכונן למבחן בצורה טובה. יש כמובן את ספרי ההכנה למבחן של בתי הספר השונים. ניתן לרכוש את הספרים הללו ופשוט לפתור אותם לבד. את ספרי ההכנה ניתן למצוא ברוב חנויות הספרים, או באמצעות בתי הספר השונים העוסקים בתחום.

 

ניתן גם לקנות ספרים יד שניה או להלוות ספרים מתלמידים אחרים שהשתתפו בקורסי הכנה. מלבד ספרי ההכנה, חשוב מאוד לפתור כמה שיותר מבחנים ישנים על מנת לתרגל. ישנה חשיבות גם לתכנון של סביבת הלמידה לפסיכומטרי באופן איכותי, לצורך תרגול יעיל ככל שניתן.


ניתן להשיג מבחנים קודמים בכמה דרכים. ברוב ערכות תרגול וההכנה למבחן יש מבחנים קודמים ורוב בתי הספר מוציאים ספרים מיוחדים עם מבחנים (ניתן להשיג ספרים אלו). יש כמובן גם את אוגדן "פסיכומטרי מכל הבחינות" בהוצאת המרכז הארצי לבחינות והערכה הכולל שישה מבחנים ישנים.

 

 

יש גם לא מעט אתרי אינטרנט העוסקים בתחום המפרסמים דוגמאות לשאלות רבות ולעיתים אף מבחנים שלמים. מלבד ספרי ההכנה והמבחנים הישנים חשוב מאוד להיות מסודרים וללמוד בצורה עקבית ולאורך זמן. ללא משמעת עצמית, במיוחד כאשר לומדים לבד, קשה מאוד להצליח במבחן. אנו ממליצים לבנות תוכנית לימודים הקבועה מראש ולפעול על פיה. כדאי מאוד להכניס את עצמכם למסגרת קבועה של לימודים (למשל 8 שעות ביום) ורצוי לעשות זאת יחד עם חבר נוסף.

 


אם תתכננו את הזמן שלכם מספר חודשים לפני המבחן ותהיו בעלי משמעת עצמית גבוהה, יש לכם סיכוי להוציא ציון גבוה גם ללא קורס הכנה ובאמצעות לימוד עצמי בלבד.

 

המובילים בתחום:

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על פסיכומטרי לבד?

רוצה לדעת יותר על פסיכומטרי לבד?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
עדיין לא בחרת מה ללמוד? יש לנו פתרון עבורך ...

כך נעזור לך לבחור מקצוע לימודים

שאלות הגולשים בנושא
לעשות קורס פסיכומטרי או ללמוד לבד?
קורס פסיכומטרי - דביר דואני, זיו כספי או קידום?
קורס פסיכומטרי בערבית בירושלים
קורס פסיכומטרי הכי טוב
קורס פסיכומטרי - אנקורי או קידום?
קורס פסיכומטרי במסגרת הצבא
מה העלות של קורס פסיכומטרי קידום?