רוצה פרטים על קורס הוראה מתקנת באנגלית?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי הוראה מתקנת באנגלית

רוצה לדעת על קורס הוראה מתקנת באנגלית? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


הוראה מתקנת באנגלית

 

לימודי הוראה מתקנת באנגלית לרוב נלמדים דרך היחידה ללימודי תעודה והשתלמויות של מוסד הלימודים. מדובר בקורס אשר מטרתו להכשיר מחנכים ועובדי הוראה להתמודד עם מגוון תלמידים בעלי צרכים שונים, הן בשיעורי אנגלית רגילים בכתה והן בשיעורי עזר.

 

מהי הוראה מתקנת באנגלית?

 

לימוד שפה שאיננה שפת אם, נחשבים למשימה לא פשוטה. לימודים שכאלו, קשים במיוחד לתלמידים בעלי קשיי למידה ולקויות שונות. ההוראה המתקנת באנגלית, כוללת שיטות מגוונות וייחודיות, אשר מבוססות בעיקרן על שינון ושינון דרך קריאה מרובה, כתיבה ואפילו משחק.

 

מטרת ההוראה המתקנת באנגלית היא הקניית דרכים יצירתיות, אשר מאפשרות לתלמידים עם קשיי זיכרון ולמידה, להתמודד באופן מוצלח עם קשיי השפה החדשה. טיפול זה מותאם באופן ספציפי לקצב התקדמותו האישי של התלמיד, מאפשר לו לרכוש טכניקות יסודיות אותן התקשה לרכוש בספסל הלימודים.

 

יש לציין כי הוראה מתקנת באנגלית אינה מתקנת לתלמידים את ליקויי הלמידה שלהם, אלא מסייעת להם להתמודד עם השפה הזרה, לצמצם פערים ולהצטרף לקצב הלימוד של חבריו לכתה.

 

 

קהל יעד

 

קורס הוראה מתקנת האנגלית פונה בראש ובראשונה למורים לשפת האנגלית, בייחוד לאלו העוסקים בהוראת האנגלית בקרב תלמידים עם ליקויי למידה. קיימים גם קורסים מקיפים יותר, המתאימים גם לאנשי חינוך והוראה מתחומים שונים.

 

מה לומדים?

 

התכנים אשר נלמדים בקורס הוראה מתקנת באנגלית משתנים בין מוסד למוסד, לרוב יכלול הקורס את הנושאים הבאים:
הוראת האנגלית, הוראת האנגלית לתלמידים בעלי קשיים וצרכים מיוחדים, הוראה קוגניטיבית מתקנת, קריאה מתקנת בסיסית, אסטרטגיות קריאה, אסטרטגית כתיבה, רכישת מיומנויות מסייעות בהוראת האנגלית ועוד.

 

 

לאילו תלמידים מתאימה שיטת הוראה זו?

 

הוראה מתקנת באנגלית מתאימה בעיקר לתלמידים בעלי ליקויי למידה או לתלמידים אשר צברו פערים בחומר הלימוד. ברוב המקרים, מי שיזדקקו לצורת עבודה זו הם תלמידים בגילאים צעירים, ממש בתחילת לימודיי האנגלית כשפה זרה.

 

ראוי להדגיש כי ככל שעוברות השנים, לתלמידים בעלי ליקויי למידה נעשה קשה יותר ויותר להבין תהליכי קריאה וכתיבה, ולעיתים אף בלתי אפשרי. לכן, חשוב להקפיד לשלבם במסגרת המתאימה ביותר, כדי למנוע מצב של אי- שליטה בשפה האנגלית בגיל מבוגר.

 

משך הלימודים

 

משך הלימודים בקורס הוראה מתקנת באנגלית משתנה מאוד בין מוסד לימודים למשנהו וקשור גם להכשרתו של המועמד. היקף הלימודים יכול לנוע מעשרות שעות לימוד אקדמיות ועד לכ- 300 שעות לימוד אקדמיות! לרוב מתקיים הקורס במתכונת חד- שבועית בשעות הערב, מה שמאפשר לאנשי ההוראה להמשיך בעבודתם כרגיל.

 

תנאי קבלה

 

קורס הוראה מתקנת באנגלית פונים לקהל של מורים, מחנכים ואנשי הוראה. במרבית מוסדות הלימוד, על המועמדים לעסוק בהוראת האנגלית בפועל, כתנאי קבלה לקורס.

 

 

היכן ניתן ללמוד?

 

להלן מוסדות הלימוד בהם ניתן ללמוד קורס הוראה מתקנת באנגלית:

אגודת ניצן, מכללת בית- ברל, מכללת סמינר הקיבוצים, מכללת אחווה, מכללת חמדת הדרום, "מרכז אפשרויות", מכללת אורנים- המכללה האקדמית לחינוך.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות נוספים ללימודי חינוך, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

 

סיום הלימודים וקבלת התעודה

 

עם סיום הלימודים בקורס הוראה מתקנת באנגלית, הבוגרים אשר סיימו את כל החובות ועמדו בדרישות של התוכנית, יהיו זכאים לתעודת- גמר "לימודים בתחום הוראה מתקנת באנגלית", מטעם המוסד הנבחר.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס הוראה מתקנת באנגלית?

רוצה לדעת יותר על קורס הוראה מתקנת באנגלית?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
קורס אונליין ללימודי הוראה מתקנת באנגלית
לימודי הוראה מתקנת באנגלית - ועדת חריגים
קורס הוראה מתקנת באנגלית - מועדים קרובים
לימודים בשעות אחר הצהריים - הוראה מתקנת באנגלית
הוראה מתקנת באנגלית - היכן לומדים?
הוראה מתקנת באנגלית - תנאי קבלה
הוראה מתקנת באנגלית באזור המרכז