קורסים מקצועיים בישראל - לימודי העשרה

מרוב קורסים לא ידעת מאיפה להתחיל? - חשוב להגדיר לעצמך ראשית תחום מקצועי, שמעניין אותך יותר מכולם. באתר שלנו תמצא/י מידע חשוב על קורסים בתחומים כגון: עיצוב, מנהלה, ספורט, שפות, רפואה משלימה, מוסיקה, מקצועות היופי, פיננסים, מיסטיקה, עסקים, אמנות ועוד.

 

הכתבות שלנו על הקורסים השונים נועדו לתת לך תמונה, המתארת את המקצועות הקיימים במשק, כך שתוכל/י לבחור לעצמך כיוון. לאחר מכן, תוכל/י לעיין בכתבות על מסלולים ספציפיים, המוצעים במקצוע מבוקש, במוסדות הלימוד בישראל.

 

יש לך שאלה? לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 
רוצה פרטים על
קורסים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורסים מקצועיים בישראל - אנחנו יכולים לעזור לך!

 

קורסים מקצועיים ומסלולים להעשרה מותאמים למגוון אוכלוסיות כגון עובדים המעוניינים בקידום הקריירה והרחבת סל הכלים המקצועי, מי מחפשים לעבור הסבה מקצועית, אימהות והורים המעוניינים לרכוש מקצוע נוסף, אנשים בגימלאות ולאחר פרישה, ומגוון קהלי יעד נוספים. קיימים גם קורסים המתאימים למובטלים וליוצאים לחל"ת.

 

כיום ניתן ללמוד קורסים במגוון תחומים וכל שנותר לכם הוא פשוט לבחור. בין אותם מסלולים נכללים לימודי תעודה, שבסיומם מוענקת לבוגרים תעודה כלשהי מטעם המוסד המלמד או מטעם גורמים ממשלתיים (כגון משרד העבודה, מה"ט, הרשות לניירות ערך ועוד).

 

מטרתם של מסלולי לימוד אחרים היא בעיקר העשרה ופנאי. בין אם אתם לומדים לצורך רכישת מקצוע כלשהו ובין אם אתם משתתפים בהכשרה כדי להעשיר ולהרחיב את תחומי העניין שלכם, חשוב מאוד לבחור את המסלול בקפידה ובחוכמה.

 

 

תחומי לימוד


יש כיום קורסים במגוון תחומים, בהתאם למגמות הביקוש בשוק העבודה וכן לתחומי העניין של המשתתפים.
 

קורסים לנשים

 

קורסים לנשים בלבד מתקיימים במספר מסגרות, בהם קורסים ייעודיים לנשים מן הציבור החרדי והדתי המעוניינות בלימודים בהפרדה מגדרית; וכן קורסים שמיועדים לנשים, חילוניות ודתיות כאחד, מתוך מטרה לאפשר ללומדות לקחת חלק בקבוצה הומוגנית ולאפשר להן לחוות הצלחה והעצמה, גישה זו ניכרת בעיקר במקצועות כמותיים כגון הייטק, שבהם נמצא כי נשים לומדות באופן מיטבי בקבוצה אחידה מאשר בקבוצה מעורבת מגדרית.

  

 

קורסים קצרים

 

קורסים קצרים מתאימים למעוניינים ללמוד כישורים ותחומי ידע חדשים בפרק זמן מצומצם, לרוב עד חצי שנה. הכשרות אלה מתקיימות בדגש פרקטי וכוללות תרגולים מעשיים כדי לסייע למשתתפים לפתח עצמם מבחינה מקצועית תוך זמן קצר.
 

קורסים בחשבונאות

 

במסגרת קורסים בחשבונאות ניתן להרחיב את הידע הפיננסי והמשפטי ולהכיר מגמות עכשוויות בתחום החשבונאי. רבים מאותם קורסים כוללים הכנה לקראת מבחני הסמכה ממשלתיים שעורכים גופים כגון לשכת רואי החשבון או הרשות לניירות ערך שהם כיום האחראיים על הסמכת אנשי מקצוע בתחום החשבונאי. בסיום הקורסים ניתן לגשת לאותן בחינות ולאחר מכן לקבל דיפלומות ממשלתיות מוכרות או רישיון מקצועי.

  


קורס שיווק

עולם השיווק כולל בתוכו מגוון אפשרויות תעסוקה לרבות שיווק דיגיטלי, קידום אתרים ו - SEO, תחומי היח"צ והדוברות, ניהול מסחר מקוון בפלטפורמות כגון אמזון או איביי ועוד.

 

במהלך הקורסים ניתן לפתח סל מיומנויות פרקטי הנחוץ בעולמות הפרסום והשיווק. המשתתפים לומדים כיצד לתכנן ולבנות קמפיין יעיל וכיצד להתאים את אסטרטגיית הפרסום ללקוחות ולקהל היעד. במרבית הקורסים מתמקדים בפלטפורמות דיגיטליות בהן רשתות חברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ועוד. המשתתפים לומדים ליצור באזז ברשת ומכירים את דפוסי התנהגות הגולשים. כמו כן, הם לומדים לעקוב אחרי התנהלות הקמפיינים כדי למדוד את יעילותם ולהגדיל רווחים.
  

 

קורסי טכנאות

 

קורסי טכנאי מתקיימים במגוון ענפים שיש להם ביקוש בתעשייה הישראלית. כיום ישנו מחסור משמעותי בעובדים טכניים במפעלים וחברות ומעסיקים מעלים את רמות השכר כדי למשוך אנשי מקצוע איכותיים ובעלי ההסמכות המתאימות.

 

חלק מן המקצועות, כגון חשמל, מכונות ותעשייה וניהול, נמצאים בפיקוח מה"ט (המכון להכשרה בטכנולוגיה ומדעים) ויש צורך בתעודה רשמית מטעמו כדי להשתלב בתעסוקה. בענפים אחרים ניתנות תעודות מטעם גורמים שונים, בהם משרד העבודה וכן מוסדות הלימוד.
  

 
מקצועות היופי

 

ניתן למצוא קורסים מגוונים במקצועות הטיפוח, האסתטיקה והקוסמטיקה. חלק מאותם קורסים כוללים הכנה לקראת מבחנים ממשלתיים של משרד העבודה הנדרשים לצורך קבלת תעודת גמר או מקצוע מוכרת. ברים מן הקורסים המשתתפים רוכשים לצד הידע במקצועות הטיפוח גם כלים שיווקיים וניהוליים הנדרשים להקמה וקידום של עסק עצמאי.

  

 

שוק ההון

 

במסלולים אלה ניתן להכיר טכניקות מסחר והשקעה ולבחון מגמות בשווקים בעולם וכן בשוק הישראלי. הכלים הנרכשים במסלולים השונים יכולים לסייע לסטודנטים להשתלב בבתי השקעות, קופות גמל, חברות ביטוח, בנקים ומסגרות נוספות במערכת הפיננסית, או לחלופין לפעול כסוחרים עצמאיים בבורסה ולנהל תיק השקעות משלהם. בחלק מן הקורסים מתכוננים המשתתפים לקראת בחינות הרשות לניירות ערך, לצורך קבלת רישיון מקצועי בענפים כגון ניהול השקעות וייעוץ פנסיוני.

  

 

קורס אינטרנט

 

במסלולי לימוד אלה ניתן לרכוש מיומנויות פרקטיות בתחום הדיגיטל. בחלק מן הקורסים נרכשים כישורים שיווקיים בפלטפורמות דיגיטליות ובמסלולים אחרים מתמקדים במיומנויות פיתוח, תכנות וניתוח דאטה. כמו כן, קיימות הכשרות שבהן מכירים תוכנות ויישומים לעיצוב דיגיטלי, עיבוד תמונה ועיצוב אתרים.

  

 

כיצד לבחור קורס מתאים?

 

כאשר בוחרים קורס, חשוב מאוד לעשות עם עצמכם חושבים ולענות על מספר שאלות חשובות.

מה מעניין אתכם?
כמה זמן יש לכם להשקיע?
כמה כסף יש לכם להשקיע בקורס?
האם אתם רוצים ללמוד קורס למטרת העשרה ופנאי או כדי לרכוש מקצוע?
היכן אתם רוצים לעשות את הקורס? במכללה או במוסד לימודים אחר?

 

יתרונות

 

היתרון המרכזי של קורסי תעודה הוא שניתן תוך זמן קצר לרכוש מקצוע, ובמקרים רבים מדובר במקצועות מבוקשים למדי. מי שעושה קורס מזורז במחשבים או קורס איפור, יכול לחסוך שנים של לימודים, ותוך מספר חודשים לרכוש מקצוע מבוקש. גם למחיר של הקורסים הללו יש חשיבות.


עלות לימודים אקדמיים עשויה להגיע לעשרות אלפי שקלים (ולעיתים למעלה ממאה אלף שקלים במכללות שאינן מתוקצבות) ואילו קורס של מספר שבועות או חודשים עשוי להיות כרוך בעלות שנעה בין מאות או לאלפי שקלים. לעיתים, בהשקעה נמוכה ניתן ללמוד קורס ולרכוש מקצוע לחיים (במיוחד בתחומים כמו מחשבים, שיווק, רפואה משלימה ועוד).


יתרון חשוב נוסף הוא תנאי הקבלה הקלים יחסית לקורסים הללו. כדי להתקבל לרוב המכריע של הקורסים אין צורך בהצגת ממוצע הבגרות, ציון הפסיכומטרי או ציוני מכינה. לעיתים יש צורך בראיון קבלה או ראיון אישי אך לא מעבר לכך.

חסרונות אפשריים

החיסרון המרכזי של הקורסים הוא היקף החומר הנלמד, שנחשב בדרך כלל למצומצם יותר מאשר לימודים אקדמיים מקיפים יותר.

 

חיסרון נוסף הוא שלא בכל התחומים הקיימים באוניברסיטאות יש קורסים קצרים מקבילים. לא ניתן ללמוד רפואה או משפטים באופן מלא בקורסים הקצרים, אלא רק לגעת בחלק מהנושאים.

 

עזרנו לך? דרג אותנו:

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורסים?

רוצה לדעת יותר על קורסים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מחשבון תנאי קבלה תתקבל או לא?

לחיצה על חשב תוצאות
תציג בפניך מוסדות שעשויים להתאים

חוות דעת של סטודנטים:
קורסים
(23) 4.0
‪ariel

‪ariel

09/11/2017
5/ 5

מאלפי כלבים וכלבנות טיפולית - MY DOG College

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

במכללה הזו יש אווירה משפחתית מאוד נעימה, מתקבלים בחיבוק ובחיוך ניגר שכל מי ששם נמצא מבחירה ורצון ענ קרא עוד...

על הקמפוס

המוסד עצמו יושב בבית החולים הוטרינרי, כך שניתן כבר מתחילת הלימודים לדמיין את ההתפחות האישית והמקצועי קרא עוד...

טיפים

אם את/ה רוצה להפוך אהבה לכלבים למקצוע, זה המקום. אומנם עברו מספר חודשים מההתחלה ויש עוד דרך, אבל נרא קרא עוד...

ברוך

13/05/2020
5/ 1

רפואה משלימה - מכללת שֶלֶם

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

ביטלתי הרשמה. לא החזירו עד היום את הכסף. חצי שנה לאחר ההרשמה.

אבי

06/01/2020
5/ 5

מכללת אחוה - לימודי תעודה

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

יחס המרצים לסטודנטים

על הקמפוס

מרצים מעולים. הרגשת בית. יחס אישי.

טיפים

שום דבר לא עוצר בפני הרצון, בכל גיל. בכל שפה ובכל זמן,אפשר ללמוד. זה מכניס נופח רב לחיים.

שאלות הגולשים בנושא
עלות קורס רשיון אוטובוס
קורס מנב"טים - תנאי קבלה
קורס סיבים אופטיים
קורס מנעולן - עלות וזמן הקורס
מה ההבדל בין קורס קב"טים למנב"טים?
כמה זמן נמשך קורס מורה נהיגה
עלות קורס ייעוץ מס