רוצה פרטים על קופירייטינג?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס קופירייטינג

רוצה לדעת על קופירייטינג? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי קופירייטינג

קופירייטינג הוא תחום מגוון ומרכזי בעולם התוכן, השיווק והפרסום, ונכלל תחת המטרייה של מקצועות הקריאייטיב.

קופירייטר טוב צריך להיות סקרן, מקורי, יצירתי, חדשני, בעל יכולת כתיבה והבנה מעמיקה של עולם השיווק והפרסום. הוא זה שכותב את התוכן באתרי האינטרנט שכולנו גולשים בהם, את הפרסומות שאנו רואים בטלוויזיה וברשתות החברתיות ואת הבאנרים שאנו לוחצים עליהם באינטרנט. זהו תפקיד חשוב ומשמעותי בעולם התקשורת והשיווק וניתן לומר בלב שלם שאי אפשר לוותר על מקצוע זו בתחומים הללו.

 

קיראו על: לימודי תקשורת

 

אם אתם יצירתיים, אוהבים לכתוב ומתעניינים בעולם התקשורת והפרסום, לימודי קופירייטינג מתאימים בדיוק עבורכם. אם אתם יודעים לנסח במשפט תמציתי אחד רעיון מקורי ומלהיב, דעו כי ישנם רבים הזקוקים לכם. עיתונות כתובה, אינטרנט, עיתונות אלקטרונית, חברות פרסום, חברות קידום מכירות – כולם מחפשים קופירייטרים מוכשרים, יצירתיים ומקצועיים. זהו מקצוע מהנה, מאתגר, ולא פחות חשוב - רווחי מאוד (לטובים ביותר כמובן).

 

מתפקידי הקופירייטר

 

תפקידו העיקרי של הקופירייטר, או בתרגום לעברית - הרעיונאי, הוא לחשוב על רעיונות יצירתיים לפרסום של מוצרים וחברות. בכל משרד פרסום יש צוות קריאייטיב, המורכב מאגף הארט האחראי על הפן החזותי של הפרסום, ומאגף קופירייטינג האמון על הפן המילולי. עבודת הרעיונאי כוללת עריכת פרזנטציות, השתתפות בישיבות הפקה ובימי צילום ובחירת שחקנים ובמאים.

 

קופירייטר מוכרח להיות בעל תכונה מיוחדת ואינטנסיבית של יצירתיות. עליו לחשוב על עשרות סלוגנים אפשריים לקמפיין שיווקי, לנסח הודעות לתקשורת ולכתוב תשדירים לרדיו, לטלוויזיה, לאינטרנט, לשלטי חוצות ובמסגרת דיוור ישיר. לרשותו עומדות טכניקות מקצועיות שונות להעברת מסרים שיצליחו להיכנס למודעות הציבור באופן המיטבי, ושיקדמו את מטרות החברה שעבורה הוא עובד. עליו להכיר היטב את אופן עבודתה של מערכת התקשורת במדינה ואת הדרכים בהן כדאי להתנהל מולה.

 

 

מה לומדים?

 

לימודי קופירייטינג שואפים להקנות ידע תיאורטי, כלים ומיומנויות מעשיות לעבודה בתחום. בשל ההתפתחות העצומה של תחום התקשורת בכלל ושל רשת האינטרנט בפרט, קורסים רבים שמים דגש מיוחד על לימודי פרסום אינטראקטיבי ותוכן שיווקי המהווים בשנים האחרונות נתח גדול מאוד משוק הפרסום.

 

תוכניות הלימוד בקורסים ללימודי קופירייטינג מותאמות במיוחד לתנאים המשתנים של תעשיית הפרסום הדינאמית. הקופירייטר חייב לשלוט בכל המדיות, מבאנר באינטרנט ועד קמפיין פרסומי ארצי הכולל מודעות, שילוט חוצות וסרטוני טלוויזיה. לכל מדיה יש כללים שונים ולכן יש ללמוד אותן לעומק ולהתנסות ביצירת רעיונות קריאטיביים עבור כל מדיה. המשתתפים בקורס נחשפים לסוגי המדיה השונים ומתנסים בכתיבה פרסומית, כתיבת ג’ינגל ותסריט טלוויזיה, קמפיינים פוליטיים, קמפיינים ציבוריים, כתיבה של סיסמאות, עלונים, מדעות, כרזות ועוד.

 

 

נושאי לימוד

 

בין הנושאים הנוספים הנלמדים בקורסים:

 

  • כתיבה יוצרת
  • עקרונות השיווק
  • אמנות הפרזנטציה
  • כתיבת תסריטאים
  • תכנון מסע פרסום
  • בניית  מסר
  • תכנון ורכש מדיה
  • שילוט חוצות
  • קידום מכירות
  • מבנה משרד פרסום
  • פיתוח חשיבה יצירתית
  • ועוד...

 

היכן לומדים?

ישנם מוסדות לימוד רבים בהם ניתן ללמוד קורסים שונים בתחום זה. בין היתר: ביה"ס חשיפה, מכללת תילתן לעיצוב ולתקשורת חזותית, הבצפר, ACC, מכללת מדיסון ועוד.

 

 

כמה זמן לומדים?

ישנם סוגים רבים של לימודים בתחום זה - מלימודים קצרים ותכליתיים של 50 שעות אקדמיות שנועדו לתת השכלה מצומצמת בתחום ועד ללימודים המתפרסים על פני שנה או שנתיים. ככל שהקורס הוא מפורט יותר וכולל נושאים רבים יותר הלימודים אורכים זמן רב יותר.

מהן אפשרויות התעסוקה?

בוגרי הקורסים בתחום זה יכולים להשתלב בעולם התקשורת, השיווק והפרסום כקופירייטרים. מגוון העבודות בתחום זה הוא עצום ופוטנציאל ההשתכרות הוא גבוה. מקצוע זה מבוקש מאוד ובעל יוקרה, ולכן התחרות בעולם הזה היא גבוהה.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קופירייטינג?

רוצה לדעת יותר על קופירייטינג?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קופירייטינג
שאלות הגולשים בנושא
לימודי קופירייטינג כחלק מתואר תקשורת חזותית
לימודי קופירייטינג בתואר בתקשורת
לימודי קופירייטינג - מועדים קרובים
קופירייטינג באיזור חדרה