רוצה פרטים על לימודים בשפה האנגלית בישראל?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודים באנגלית בישראל - תכניות לימוד בשפה האנגלית

רוצה לדעת על לימודים בשפה האנגלית בישראל? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודים בשפה האנגלית בישראל – איפה אפשר ללמוד באנגלית בישראל?

 

בזרועות פתוחות

 

אם אתם דוברי אנגלית, או כל שפה אחרת, ומבקשים ללמוד ולחיות בישראל, פתוחות בפניכם אפשרויות רבות ללימודים בשפה האנגלית במקצועות שונים. באפשרותכם לבוא ללמוד לתואר ראשון בישראל או להמשיך לתואר השני והשלישי במוסדות אקדמיים ישראליים בעלי מוניטין עולמי. כמו כן, תוכלו לבוא לסמסטר בחורף או בקיץ, ולחילופין להעביר שנה אחת מתוך התואר שלכם בישראל. אם חיפשתם קורסים מקצועיים בשפה האנגלית, גם את זה תוכלו למצוא באזורים מסוימים בארץ.

 

לימודים בשפה האנגלית בישראל מאפשרים לסטודנטים לשמוע הרצאות, לקרוא חומרים עיוניים ולכתוב עבודות סמינריוניות ומבחנים בשפה האנגלית. כמו כן, בחלק מן המקרים, בתכניות לתלמידים מחו"ל מוצעות אפשרויות מגורים בסמוך לאוניברסיטה, לימודי עברית, וכן סיורים ומסעות בארץ ופעילויות מיוחדות בפן חברתי תרבותי. אם בחרתם ללמוד בגליל, בחיפה או בנגב, תיהנו משילוב של תרבות בנויה ונופי טבע פראיים. אם הגעתם לירושלים, תזכו להתחבר לאווירה מיוחדת של עיר אוניברסלית המערבת קדושה וחולין. הסטודנטים בתל אביב ייהנו מתרבות עירונית מתקדמת ומחופי ים תוססים. בתוך כל זה, אל תשכחו גם ללמוד.

 

לימודים בשפה האנגלית במוסדות הלימוד בישראל

 

האוניברסיטה העברית

 

באוניברסיטה העברית בירושלים פועל בית הספר הבינלאומי רוטברג, המציע תכניות מיוחדות ללימודים בשפה האנגלית לקראת תואר ראשון ותואר שני. סטודנטים מחו"ל לתואר ראשון יוכלו ללמוד בחוגים מחול ומוסיקה, פסיכולוגיה, עסקים ולימודי סביבה, ולהשתתף בקורסים נוספים בנושאים כגון: ישראל והמזרח התיכון ולימודי דת. תכניות לתואר שני בשפה האנגלית מוצעות במסגרת תואר שני ביהדות, דתות, האסלאם והמזרח התיכון, חינוך יהודי, פוליטיקה ישראלית וניהול מלכ"רים. בנוסף, בית ספר רוטברג מפעיל גם מכינה קדם אקדמית בשפה האנגלית.

 

בחלק מן המקרים ישנה אפשרות לסטודנטים מחו"ל להעביר את נקודות הזכות לתואר שצברו באוניברסיטה העברית, אל אוניברסיטאות בארץ האם. מעבר ללימודים האקדמיים הסטודנטים מחו"ל זוכים לפתח את כישוריהם בשפה העברית, נהנים מפעילויות חברתיות, טובלים בנוף הירושלמי ויוצאים לטיולים בכל רחבי הארץ.

 

האוניברסיטה העברית מקיימת אף תכנית מיוחדת לתואר שני במדעי החברה בשפה האנגלית. זוהי התכנית ללימודי פיתוח Glocal – פיתוח קהילות מקומיות בכל רחבי העולם. לתכנית זו מצטרפים גם סטודנטים דוברי עברית, והלימוד הוא משותף לישראלים ולתלמידי חו"ל. מסלול לימודים נוסף בשפה האנגלית הוא המסלול לתואר שני במשפטים, כאשר יש אפשרות לבחור בין שתי התמחויות: זכויות אדם וחוק בינלאומי או משפט עסקי בינלאומי וקניין רוחני. הלימודים במסלול זה נמשכים שנה אחת.

 

 

אוניברסיטת תל אביב

 

בבית הספר לתלמידי חו"ל של אוניברסיטת תל אביב מוצעים שני מסלולים לתואר ראשון: מסלול לימודי הנדסת חשמל ואלקטרוניקה ומסלול חינוך ליברלי לאמנויות במסגרת הפקולטה למדעי הרוח. מלבד זאת, ניתן ללמוד בשפה האנגלית לתואר שני במזרחנות (היסטוריה של המזרח התיכון) במסגרת שיתוף הפעולה של בית הספר לתלמידי חו"ל עם מרכז דיין ללימודי המזה"ת ואפריקה.

 

אוניברסיטת תל אביב גם מפעילה תוכניות לתלמידי חו"ל (OSP) ברפואה, המשלבים לימוד של השפה העברית, קורסים בשפה האנגלית, פעילויות תרבותיות וצבירה של נקודות אקדמיות לתואר ברפואה. ועוד, בבית הספר לעבודה סוציאלית פועלת תכנית בינלאומית לתואר שני במשבר ולימודי טראומה.

 

אוניברסיטת בן גוריון בנגב

 

אוניברסיטה זו מציעה מבחר של מסלולים לתואר ראשון ולתואר שני הנלמדים באנגלית. מסלול אחד המתקיים בשפה האנגלית הוא המסלול ללימודי ספרות ובלשנות לתואר ראשון. תכנית חדשה יחסית לדוברי אנגלית היא התכנית לתואר השני "עברית התנ"ך בארץ התנ"ך". תכניות נוספות לתואר שני בשפה האנגלית הן: בלשנות, עסקים וניהול, לימודי המזרח התיכון, ספרות, חקלאות ולימודי סביבה, מתמטיקה, כימיה, תואר שני במדעי המחשב ועוד. האוניברסיטה עומלת על פתיחת מסלולים חדשים בשפה האנגלית לתואר שני בתחומים: תקשורת ופוליטיקה.

 

לימודי רפואה בשפה האנגלית מוצעים בבית הספר לרפואה בינלאומית שמפעילה האוניברסיטה. בבית ספר זה לומדים סטודנטים מכל העולם על מערכות הבריאות והרפואה באזורים שונים ברחבי הגלובוס בהקשרים פוליטיים וכלכליים. ההשתתפות בתכנית זו כוללת התנדבות בקהילה, הרצאות מפי מומחים מכל העולם ויום בשבוע של התנסות במרפאה. הלימודים נערכים בכיתות קטנות (מספר מועט של תלמידים), והסטודנטים זוכים ליחס אישי.

 

הטכניון

 

בטכניון שבחיפה מוצעים לימודי הנדסה בשפה האנגלית. אפשרות אחת היא ללמוד במסלול להנדסה ומדע בשפה האנגלית במשך השנה הראשונה בלבד. ניתן ללמוד לתואר שלם בשפה האנגלית במסלול להנדסה אזרחית וסביבתית. לקראת הלימודים מתקיימת תקופת הכנה, שבה הסטודנטים לומדים עברית ומקצועות יסוד במדעים – מתמטיקה ופיזיקה. תקופה זו אף מהווה עבור הסטודנטים קבלת פנים לישראל.

 

המרכז הבינתחומי הרצליה

 

במרכז הבינתחומי הרצליה פועל בית הספר הבינלאומי על שם רפאל רקנאטי, שבו מוצעות לתלמידים מחו"ל תכניות תלת שנתיות לתואר ראשון בשפה האנגלית, בתחומים: משפט ועסקים, לימודי מנהל עסקים, ממשל, תקשורת, פסיכולוגיה ומדעי המחשב. בנוסף מוצעות תכניות לתואר שני באנגלית, בתחומים: ממשל, מנהל עסקים גלובלי והתנהגות ופיתוח ארגוניים. הסטודנטים מתגוררים בדירות שכורות ברחבי הרצליה, או אצל הורים או קרובי משפחה. סמוך לפתיחת הלימודים הם עוברים שבוע אוריינטציה, שבו מכינים אותם למתכונת הלימוד במרכז הבינתחומי הרצליה. מעבר לכך, בתכניות הלימוד המיעדות לסטודנטים ישראליים בתחומים ממשל ומשפטים, משולבים קורסים הנלמדים בשפה האנגלית, והמכינים את הסטודנטים לפעילות בזירה הבינלאומית.

 

המרכז האקדמי למשפט ולעסקים

 

במרכז האקדמי למשפט ולעסקים (CLB) ברמת גן קיים מסלול לתואר ראשון במשפטים בשפה האנגלית, המיועד לעולים חדשים דוברי אנגלית ברמת שפת אם. משתתפי התכנית יוכלו להגיש עבודות ומבחנים באנגלית, כאשר במהלך הלימודים מושם דגש גם על שיפור העברית, בין היתר באמצעות עבודה פרטנית עם חונכים מטעם המרכז. בנוסף, במרכז מתקיימים קורסים בשפה האנגלית לתלמידים בינלאומיים בנושאים, כגון: יחסי ישראל עם שכנותיה במזרח התיכון, יזמות וחדשנות בישראל, ועוד.

 

מכון הגליל לניהול בינלאומי

 

מכון הגליל לניהול בינלאומי מציע שלל תכניות הכשרה בשפות שונות, ובין השאר גם בשפה האנגלית. הקורסים המוצעים עוסקים, בין היתר, בנושאים: מנהל הבריאות, ביטחון ואסטרטגיה, חקלאות וסביבה, המזרח התיכון, חינוך, פיתוח כלכלי ותחבורה.

 

לסיום

 

לבד מן התכניות שהזכרנו כאן, ישנן עוד אפשרויות רבות ללימודים בשפה האנגלית במקצועות שונים. כך, מוסדות אקדמיים נוספים, המקיימים תכניות לתלמידים מארצות זרות הם: בצלאל – אקדמיה לאמנות ולעיצוב, מכון וייצמן למדע, אורט בראודה ומכון וינגייט. לימודים בשפה האנגלית מוצעים במסגרת לימוד לתואר ראשון, לתואר שני ולתעודה מקצועית, וכן במסגרות חלקיות יותר של תכניות לחילופי סטודנטים האורכות סמסטר, שנה או קיץ. הלימודים בשפה האנגלית מהווים אפשרות למפגש בין תלמידים ישראליים לתלמידים מכל ארצות תבל ומעצבים מצע פורה לפיתוח תיירותי ולקידום של יחסים בינלאומיים בריאים בין ישראל למדינות אחרות.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודים בשפה האנגלית בישראל?

רוצה לדעת יותר על לימודים בשפה האנגלית בישראל?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור