רוצה פרטים על קורס שיטת פאולה?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס שיטת פאולה

רוצה לדעת על קורס שיטת פאולה? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס מדריכי שיטת פאולה

  

שיטת פאולה הומצאה ופותחה בישראל, על ידי פאולה גרבורג. מטרת השיטה הינה אימון השרירים הטבעתיים בגוף- פי הטבעת, צינור השתן, העיניים והפה. פאולה גרבורג אובחנה בגיל 35 כסובלת ממחלת ניוון שרירים. הרופאים צפו כי היא תישאר מרותקת לכסא הגלגלים אך גרבורג החליטה לשפר את תנועתה בעזרת תרגול. לאחר זמן מה, מצבה הבריאותי השתפר בצורה מפתיעה ומנסיון זה פיתחה את "שיטת פאולה".

 

 

בקורס שיטת פאולה מועברים לסטודנטים כל התרגילים ודרכי ההתעמלות בהם השיטה דוגלת. מפתחת השיטה טענה כי הטיפול בשרירים הטבעתיים משפיעים ומרפאים את שאר הליקויים בגוף מכיוון שפעילות שרירים אלו קשורה לסרעפת, לנשימה, למערכת השתן, העיכול, העצבים ובעצם לשאר שרירי הגוף ובעצם על ידי הפעלת שריר טבעתי אחד (הפעלת השרירים נעשית באופן של כיווץ ושחרור, פתיחה וסגירה ) גורמת לשרירים אחרים בגוף לפעול.

 

על פי שיטה זו, התרגול בשיטה מתאים לכל אדם בהתאם לצרכיו וה"סוד" הוא שההתעמלות עצמה מעוררת מודעות עצמית לגוף ובכך עוזרת למצוא את יכולת הריפוי העצמית הגלומה בכל אחד. השיטה מסייעת לטפל בבעיות גופניות רבות וביניהן: הפרעות במערכת הנשימה, הפרעות במערכת העיכול, טחורים, עצירות, בעיות של שליטה על הסוגרים, צניחת רחם, החלשות שרירי רצפת האגן, בעיות יציבה ועוד.

 

למי מתאים הקורס?

 

הלימודים מיועדים לכל האוכלוסייה מתוך תפיסה כי השיטה מתאימה לכל אדם בהתאם לצרכיו ובכוחו של הגוף לרפא את עצמו. השיטה אינה דורשת כושר גופני גבוה ומתאימה בעיקר לאנשים עם בעיות רפואיות ומוגבלויות גופניות. קורסים להכשרת מורים בשיטה מיועדים בעיקר למגיעים עם היכרות קודמת עמה במסגרת תרגול אישי או קבוצתי, וכן למטפלים בגישות נוספות ברפואה האלטרנטיבית המעוניינים להכיר שיטות נוספות לשילוב בעבודתם הנוכחית.

 

מה לומדים?

 

בקורס מקנים למטפלים בשיטה את הידע והכלים הדרושים להם בכדי להתאים לכל מטופל אימון אישי על פי צרכיו הייחודיים ויכולותיו הגופניות. במהלך הלימודים עושים הסטודנטים היכרות עם מערכת השרירים הטבעתיים ולומדים כיצד תרגול שרירים אלה משפיעים על שרירים טבעתיים נוספים ועל מערכת שרירי השלד ועל תפקוד מערכות פנימיות רבות. בנוסף לכך מצטיידים המטפלים לעתיד עם כלים וטכניקות יישומיות לשפר מצבי חוסר איזון בגוף, ולפתח בקרב המשתתפים מודעות לקיומה של תנועה המתבצעת ללא מאמץ בעקבות התרגול.

 

שיטת פאולה זוכה להכרה והערכה של הרפואה המערבית, שמגדירה או כשיטת התעמלות המשמשת לתחזוקה שוטפת של הגוף. העובדה ששיטה זו מקובלת על הממסד הרפואי הקונבנציונאלי וכן על על עולם הרפואה המשלימה הפכה אותה למבוקשת בקרב מטופלים רבים.

 

נושאי לימוד

 

הלימודים הם תיאורטיים ומעשיים גם יחד. נושאי הלימוד הנכללים בקורסים הם רבים ומגוונים וכוללים בין השאר את:

 

  • עקרונות שיטת פאולה
  • דיאגנוזה של בעיות
  • אבחון
  • תרגול התנועה האותנטית
  • שיטות הוראה
  • הקשבה פנימית
  • שיטות הטיפול לאבחונים שונים
  • עבודה חופשית
  • פתולוגיות ודרכי תרגול מתאימים
  • איזון שרירי רצפת האגן
  • שחרור והרפיה
  • השפעת התרגילים על הנשימה והיציבה
  • תגובות שרשרת
  • ועוד.

 

כמה זמן נמשך הקורס?

 

אורך הכשרות המורים בגישה זו הוא שלוש שנות לימוד. בחלק מהמוסדות השנה השלישית היא שנת התמחות מעשית וניתן להתחיל לעבוד ולטפל בשיטה. 

 

מהם תנאי הקבלה?

 

הדרישות לקבלה לקורס משתנות, לעיתים קיימת דרישה לאישור על סיום 12 שנות לימוד ומעבר ראיון אישי. בחלק מן המקרים הקורסים מיועדים למטפלים ולבעלי ניסיון בתחום הרפואה האלטרנטיבית, או לבעלי ניסיון בתרגול עצמי של השיטה. 

 

היכן לומדים?

 

מרבית הסמכת המורים בשיטת זו מעשית על ידי מורים ומורים אשר קיבלו אישורים לכך מטעם עמותת המוסמכים של השיטה. ניתן ללמוד בין היתר גם במסגרות הבאות:

 

 

  • קורין שבת (תל אביב וחיפה): הסמכה וטיפול בשיטת פאולה. ניתן ללמוד באופן פרטני או קבוצתי. היקף ההכשרה שלוש שנים כאשר השנה השלישית מהווה התמחות שבה לוקחים חלק בעבודה מעשית.

 

אתם ודאי רוצים לדעת היכן עוד ניתן ללמוד את הקורס, מהן העלויות ומתי נערך יום פתוח. נציגי השירות האישי שלנו כאן עם תשובות לכל שאלותיכם. אנו ממליצים לכם להיעזר בשירות האישי שלנו חינם ולחסוך זמן וכסף.
 

מהן אפשרויות התעסוקה בהמשך?

 

בתום הלימודים ניתן להשתלב בתחום כמטפלים מיומנים הבקיאים בשיטה, לסייע לאנשים עם מוגבלויות גופניות לפתח מודעות ולהתחיל תהליך של ריפוי. ניתן להשתלב בקליניקות קיימות או לעסוק כעצמאיים בתרפיה ולפתוח קליניקה.

 

מטפלים המעוניינים להמשיך להתמקצע יכולים ללמוד בקורסים נוספים לתעודה בענפים רלוונטיים כגון תנועה, הדרכת פילאטיס, יוגה, חיזוק רצפת האגן, פעילות גופנית לאנשים עם מוגבלות וכן ללמוד שיטות נוספות ברפואה האלטרנטיבית וכך להרחיב את סל הכלים המקצועי.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס שיטת פאולה?

רוצה לדעת יותר על קורס שיטת פאולה?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס שיטת פאולה