רוצה פרטים על לימודי היפנוזה?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי היפנוזה

רוצה לדעת על לימודי היפנוזה? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי היפנוזה

 

תהליך ההיפנוזה הוא ברובו תהליך נפשי בו אדם המוגדר כמהפנט מציע לאדם אחר המוגדר כמהופנט, חוויה של שינויים בתחושה, ברגש, בתפיסה ועוד. אנשים מדווחים כי היפנוזות יוצרות מצב תודעתי חלופי השונה באופן מהותי ממצב המודעות הרגיל של המהופנט. רבים ממי שעברו חוויה זו, תיארו את מצב זה כהרגשה עזה של ריכוז מוגבר.

 

שיטת ההיפנוזה אינה מהווה תחליף לטיפול, אך איש מקצוע מיומן יכול לשפר את תהליך האבחון או הטיפול בבעיה נפשית או גופנית בעזרתה. בישראל קיימת חקיקה בנושא, אשר אוסרת על מי שלא הוסמכו בידי המדינה (רופאים, פסיכולוגים או רופאי שיניים) לטפל באמצעות שיטה זו. בנוסף, החוק אוסר גם על שימוש בשיטה למטרות בידור.

 

מטרת הלימודים בתחום היא הקניית ידע תיאורטי לצד רכישת פרקטיקה מקצועית בביצוע ויישום ההיפנוזה על מטופלים, תוך עשיית שימוש בכלים מעולם הרפואה או הפסיכולוגיה. לימודי תחום זה מתאימים למטפלים מתחום הרפואה או הפסיכולוגיה ומקנה למשתתפיו מיומנויות בשימוש השיטה בעת הטיפול. לימודים אלו מהווים מרכיב הכרחי לכל מי שמעוניין לעסוק בטיפול בעזרת שיטה זו, שכן הם מהווים הכנה למבחני ההסמכה של משרד הבריאות.

 

שימו לב - בתחום זה יכולים לעסוק רופאים, רופאי שיניים ופסיכולוגים מומחים בלבד. במשרד הבריאות לא מעניקים רישיונות לאנשי מקצוע מענפים אחרים, חל איסור לעסוק בהיפנוזה ללא רישיון.

 

למי מתאימים הלימודים?

 

לרוב, לימודי הטיפול באמצעות שיטה זו משתייכים לקטגוריה רחבה יותר של קורסי בריאות, שקהל היעד שלהם הוא מטפלים מענפים שונים, המעוניינים להתמחות בשיטה נוספת לאבחון וטיפול בבעיות פיזיות או נפשיות.

 

תכנית הלימודים

 

לימודי תחום זה משתנים בין מוסדות הלימוד והיקף הקורס. יחד עם זאת, מרבית הקורסים כוללים את נושאי הלימוד הבאים: ההיסטוריה של הטיפול בתחום, הכנת המטופל לקראת התהליך, הפנמנולוגיה של ההיפנוזה, טכניקות כלים ומיומנויות לביצוע התהליך, דה-היפנוטיזציה, תופעות לוואי, סוגי אינדוקציות, חוק בישראל ובעולם, אתיקה מקצועית, הוראות לתהליך טיפול נכון, הוראות-נגד למניעת סכנות אפשריות, יחסי מטפל-מטופל, ועוד.

 

היכן לומדים?

 

בין מוסדות הלימוד בהם מוצע קורס זה, ניתן למנות: המכללה למדעי הבריאות וההתנהגות. לפרטים נוספים על מוסדות לימוד, תנאי קבלה וקבלת שירות אישי ללא תשלום, תוכלו לפנות אל נציגי האתר.

 

כמה זמן נמשך הקורס?

 

משך זמן הלימודים בקורס משתנה בהתאם למוסד הלימוד ולהיקף הקורס. מרבית הקורסים נפרשים על גבי 55-70 שעות לימוד אקדמיות.

 

מהו קהל היעד והאם יש תנאי קבלה?

 

לימודי התחום מתאימים למטפלים המגיעים מעולם הפסיכולוגיה או הרפואה: רופאים, רופאי שיניים, פסיכיאטריים ופסיכולוגיים. חלק ממוסדות הלימוד המציעים קורס זה, מאפשרים למועמדים העוסקים בטיפול אך אינם מגיעים מהתחומים הנ"ל, קורסי פסיכולוגיה להשלמת הידע בתחום, כחלק מתנאי קבלה לקורס.

 

מהן אפשרויות התעסוקה בהמשך?

 

בתום הלימודים, מוענקת לבוגרי הקורס, אשר עברו בהצלחה את בחינות ההסמכה של משרד הבריאות, תעודת "מהפנט מוסמך". לאחר קבלת תעודה זו יוכלו המטפלים לשלב את השיטה במהלך עבודתם כמטפלים שונים מתחום הרפואה, רפואת השיניים, הפסיכיאטריה והפסיכולוגיה.
 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודי היפנוזה?

רוצה לדעת יותר על לימודי היפנוזה?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
ללמוד היפנוזה על מנת לעסוק בזה
השלמת קורסים לקבלה ללימודי היפנוזה