לימודי חינוך וחברה בהתמחות ספורט בקריה האקדמית אונו

שירות אישי - צור קשר
לימודי חינוך וחברה בהתמחות ספורט בקריה האקדמית אונו

לימודי חינוך וחברה עם התמחות בספורט בקריה האקדמית אונו


תלמידים רבים רואים את שיעורי הספורט בבית הספר כשיעור חופשי שבו משחקים כדורגל ועורכים תחרויות ריצה או כסיוט עלי האדמות שרק רוצים להתחמק ממנו. אך ספורט ופעילות גופנית הם הרבה יותר מתחביב או מדרך כיפית לשמור על כושר. ספורט היא אחת הדרכים היעילות ביותר להקנות ערכים, כמו שיתוף פעולה עם האחר, כבוד הדדי, סבלנות וסובלנות. כמו כן, ספורט מלמד אנשים על בשרם מהו הפסד ומהו ניצחון, כיצד לשלוט על כעסים וכיצד לשמור על רוח ספורטיבית.

 

כאשר מביאים כל זאת בחשבון אפשר לראות כיצד הספורט יכול להוות כלי חינוך בסיסי לכל שכבת גיל, לילדים צעירים ולבני נוער כאחד. התמחות בחינוך וחברה מצד אחד ובספורט מצד שני מקנה לאנשי החינוך את מרב האפשרויות לחקור לעומק את עולם החינוך מנקודת מבט ייחודית עם ארגז כלים בלתי נדלה של פעילויות ספורטיביות.

 

בפברואר 2024 נפתחים הלימודים בקמפוס סביון של הקריה האקדמית אונו.

  

תכנית הלימודים

 

לימודי חינוך וחברה בהתמחות ספורט בקריה האקדמית אונו מקנים לסטודנטים כלים מחקריים לבחינה של עולם החינוך והחברה על רבדיו השונים לרבות פסיכולוגיה, הדרכה והוראה. לשם כך הסטודנטים לומדים על נושאים כמו חינוך פורמאלי לעומת חינוך בלתי פורמאלי, תהליכים קבוצתיים, חינוך במציאות המשתנה, ילדים ונוער בסיכון, פסיכולוגיה חינוכית, יוזמות חינוכיות ועוד.

 

נוסף על כך, ההתמחות ספורט שמה דגש על ספורט כרכיב חיוני בחינוך. בדגש על ההיבטים החינוכיים שיש בספורט, כמו תרומה חברתית ומקצוענות. לשם כך, הסטודנטים לומדים על ערכים בספורט, על פסיכולוגיית ספורט, על שמירה על אורח חיים בריא ועל ניהול ספורט.

 

כחלק מתכנית הלימודים הסטודנטים בוחרים שני תחומי הכשרה מבין האפשרויות הבאות: קורס מדריך פילאטיס, קורס מדריך יוגה, קורס מדריך תנועה לגיל הרך וליווי התפתחותי, קורס מדריך כושר גופני ובריאות וקורס ניהול מערכות ספורט ובריאות.

 

מתכונת הלימוד

 

לימודי התואר נמשכים כשלוש שנים. השיעורים העיוניים מתקיימים פעמיים בשבוע בשעות הבוקר והצהריים ונוסף על כך ישנו יום הכשרה מלא.

 

על מוסד הלימודים

 

הקריה האקדמית אונו היא מוסד לימוד להשכלה גבוהה אשר שואף לבנייה של חברה משלבת ורב - תרבותית. מסלולי הלימוד של הקריה ממוקדים בהכנת הסטודנטים להשתלבות מהירה בשוק העבודה בישראל, לשם כך הלימודים משלבים ידע עיוני ותיאורטי עם כלים יישומיים ופרקטיים. במוסד אפשר ללמוד במגוון תכניות לימוד לתואר ראשון ולתואר שני ובהן לימודי ארץ ישראל וירושלים, לימודי מוסיקה רב תחומית, לימודי הפרעות בתקשורת ולימודי ריפוי בעיסוק.

 

תנאי קבלה

 

המועמדים לתואר ראשון בחינוך וחברה צריכים להיות בעלי תעודת בגרות מלאה בממוצע ציונים 85 ומעלה וכן ציון 600 לפחות בפסיכומטרי. כמו כן, על המועמדים להציג ציון פסיכומטרי באנגלית או במבחן אמי"ר לסיווג רמת האנגלית. הקבלה ללימודים מותנית בריאיון אישי.

 

 

תעודה

 

סטודנטים שמסיימים את כל המטלות הנדרשות מקבלים תואר ראשון B.A בחינוך וחברה ושתי תעודות הכשרה בספורט מטעם הקריה האקדמית אונו.

עוד מסלולי לימוד - הקריה האקדמית אונו
חוות דעת של סטודנטים על אונו - חינוך וחברה בהתמחות ספורט
התקבלו 11 דירוגיםבציון ממוצע: 4.0 מתוך 5
גיל

גיל

28/10/2019
5/ 4

הקריה האקדמית אונו

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אווירת לימודים מעולה, כיתת טיפולים רק שלנו.

על הקמפוס

מקום מעולה, אווירה לימודית, תמיד נגישים, יש המון מקום חנייה.

טיפים

הייתי ממליץ לעסוק ולבחון את המקצוע לפני שנכנסים לתחום.

אליעזר

אליעזר

22/09/2019
5/ 4

הקריה האקדמית אונו

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אוהב את ההקשבה של המרצים לסטודנטים

על הקמפוס

אומנם המקום רחוק מאזור מגוריי, אך אני שמח שבחרתי ללמוד שם. אני מרוצה מהתחום שבחרתי ומהמכללה באופן כ קרא עוד...

טיפים

להשקיע גם כקשה לא לוותר.

אלאא

אלאא

14/03/2019
5/ 4

הקריה האקדמית אונו

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אני אוהבת דרך לימוד המרצים הם מדהימים מאוד ואני אוהבת שהם משקיעים בחדרים שאנחנו לומדים בה

על הקמפוס

מכללת אונו זאת המכללה הגדולה במדינה אני שמחה מאוד שאני לומדת בה קפטריה יפה וניקויה הלימוד בה טוב מאו קרא עוד...

טיפים

כן ואני ממליצה לכל מי שרוצה ללמוד ללכת למכללת אונו כי היא טובה מאוד תותן לסטודנטם הכל


לכל חוות הדעת