רוצה פרטים על תנאי קבלה ללימודי שיווק ופרסום?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

תנאי קבלה ללימודי שיווק ופרסום

רוצה לדעת על תנאי קבלה ללימודי שיווק ופרסום? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


תנאי קבלה לימודי שיווק ופרסום

 
עולמות השיווק והפרסום עוברים שינויים מרחיקי לכת, הקשורים בהתפתחויות הטכנולוגיות שמאפשרות לפנות לקהלי יעד נבחרים באמצעות פלטפורמות המתאימות להם – מייל ברשימת תפוצה, הודעת אסמס, מודעות ברשתות החברתיות, וכן הלאה.

 
מעבר לכך, העלייה של הרשתות החברתיות ושל הפרסום המותאם אישית משמעותם כי לנראות יש חשיבות גבוהה מאי פעם, ועל כן מדובר בתחומים בהם קיים ביקוש רב לאנשי מקצוע מיומנים, יצירתיים ומוכשרים.

 
האפשרויות הרבות שעומדות בפני מי שעוסקים בתחום זה, יוצרות בתורן תחרות גבוהה בקרב מי שרוצים ללמוד שיווק או פרסום. ניתן למצוא כאן את כל המידע לגבי תנאי הקבלה הכלליים ללימודי תואר ראשון ולימודי תעודה בתחומים אלו, וכן מידע על מוסדות לימוד ספציפיים שאליהם ניתן להירשם.

 
תנאי קבלה ללימודי תואר ראשון

 
מוסדות הלימוד השונים מציעים תארים תחת כותרות שונות, שהמיקוד שלהם יכול להשתנות מתכנית לימודים אחת לאחרת. כך למשל, קיימים הבדלים בין תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית ובין תואר ראשון בשיווק.

 
ברוב מוסדות הלימוד, אחד מתנאי הסף היא תעודת בגרות מלאה, כאשר הממוצע הנדרש משתנה בין מוסד אחד למשנהו.

 
מעבר לכך, כחלק מהדרישות האקדמיות לתואר יש להציג ציון המאפשר לסווג את המועמד לרמת אנגלית מתאימה – בין אם מדובר בציון פסיכומטרי, ציון אמי"ר או אמיר"ם.


ציון הפסיכומטרי לא נדרש בכל מוסדות הלימוד, ומומלץ לוודא האם קיים מסלול קבלה על סמך פסיכומטרי. במקרים רבים ניתן למצוא לימודי שיווק ללא פסיכומטרי, שבהם מסתמכים על ממוצע הבגרות או ציוני מכינות.

 
במוסדות לימוד רבים, דורשים מהמועמדים גם לעמוד בהצלחה בראיון קבלה אישי.

 
בין מוסדות הלימוד האפשריים לתואר ראשון:

 
הקריה האקדמית אונו: במכללה זו, ניתן להשתתף בתואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית. תכנית הלימודים בתואר כוללת דיון בסוגיות כמו יצירתיות בפיתוח מוצרים, ניהול משברים ויחסי ציבור, למידת תכנים בתחומי הדוברות והקידום ברשתות החברתיות, וכן השתתפות בסדנאות בנושאים כמו פיתוח סטארט אפ, כתיבה עיתונאית, ועוד.

 
על מנת להשתתף בלימודי התואר הראשון במכללה, יש להחזיק בתעודת בגרות מלאה – את הממוצע הנדרש, שכפוף לשינויים, מומלץ לבדוק מול מוסד הלימודים. מעבר לכך, יש להציג ציון במבחן אמי"ר, אמיר"ם או בפסיכומטרי – כך ניתן לסווג את המועמד לרמת לימודי אנגלית. לבסוף, במכללה מבקשים מהמועמדים גם לעמוד בראיון קבלה אישי מול אחד מאנשי הסגל האקדמי.


המכללה האקדמית ספיר (ליד שדרות): במסגרת לימודי התואר הראשון בשיווק טכנולוגי שמוצע במכללה, הסטודנטים רוכשים ידע בנושאי טכנולוגיות רשת, שווקים טכנולוגיים ובינלאומיים, טכנולוגיות העתיד, ניהול מותגים, ניהול מוצר, ועוד. תכנית הלימוד, שמשכה כ – 3 שנים, כוללת בחירת התמחות מתוך 4 תחומים שנמצאים בביקוש התמחות במידע ובתקשורת, התמחות בביו רפואה, התמחות ביזמות וחדשנות, והתמחות בשיווק דיגיטלי.


תנאי הקבלה ללימודים במכללה כפופים לשינויים. על המועמדים להציג תעודת בגרות מלאה, שממוצעה 80 או יותר, וכוללת ציון 70 לפחות ב – 4 יחידות אנגלית, וציון 65 לפחות ב – 4 יחידות מתמטיקה. מעבר לכך, מהמועמדים נדרש להחזיק בציון מבחן אמי"ר או בפסיכומטרי, כדי לשבץ אותם לקורס אנגלית ברמתם.

 
קיימים מסלולי קבלה המיועדים למועמדים ללא בגרות שגילם מעל 30, בוגרי מכינת 30+, וכן למועמדים שברשותם 3 יחידות לימוד בלבד במתמטיקה, הנדרשים לעבור קורס קדם בממטיקה בציון 70 ומעלה.

 
עבור מי שאינם עומדים בתנאי הקבלה, קיימת אפשרות לבקש זימון לראיון בפני ועדת קבלה. בין המסמכים הנדרשים מהמועמדים שמגישים בקשה לכך: מכתב בקשה עם נימוקים להצדקת הקבלה החריגה, קורות חיים, והמלצות רלבנטיות.

 
התמחות במסגרת תואר ראשון

 
מעבר לתארים הראשונים בתחום, קיימים תארים רבים בתחומים משיקים או קרובים שבמסגרתם ניתן להתמחות בשיווק ובפרסום, כאשר הנושאים נלמדים ביחס לתחום הלימודים המרכזי.

 
הקבלה לתארים אלו, לרוב מותנית בהצגת תעודת בגרות מלאה, כאשר הממוצע משתנה בין תחומי הלימודים השונים. בנוסף, על המועמדים להציג ציון מבחן סיווג רמה בשפה האנגלית – מבחני אמי"יר, אמיר"ם, או הציון בפרק האנגלית בפסיכומוטרי.
בחלק מהתארים, המועמדים נדרשים לעבור ראיון אישי על מנת להתקבל.

 
בין האפשרויות, ניתן למנות:

 
הקריה האקדמית אונו: במכללה זו, מוצעים לימודי מנהל עסקים עם התמחות בשיווק, שמתקיימים בשעות הערב, פעמיים בשבוע, נוסף על יום לימודים מתוקשב פעם בשבוע.

 
הנושאים הנלמדים במהלך תכנית הלימודים כוללים ניהול התקשורת, פיתוח מוצר וניהול מותג, שיווק דיגיטלי, יצירת קשרים עם העיתונות, דוברות ויחסי ציבור, ועוד.

 
תנאי הקבלה כוללים הצגת תעודת בגרות, ציון מבחן אמי"ר, אמיר"ם או פסיכומטרי לשם שיבוץ לרמת אנגלית, וכן עמידה בראיון קבלה מול איש סגל. מומלץ לוודא את הממוצעים הנדרשים מול מוסד הלימודים.

 
המסלול האקדמי – המכללה למינהל (ראשון לציון): במכללה ניתן להשתתף בלימודי תקשורת וניהול בהתמחות פרסום ושיווק. הסטודנטים בהתמחות זו משתתפים במגוון קורסים וסדנאות בתחומים אלו, מתוך ההבנה שקידום יעדים מסחריים, חברתיים וחינוכיים בתקופתנו דורש הבנה מעמיקה בעבודה עם אמצעי התקשורת.

 
בין התכנים הנלמדים בתואר ניתן למנות סדנאות בניהול מותג ובקריאייטיב, ניהול מדיה דיגיטלית, וסוגיות רבות נוספות. הסטודנטים בונים במסגרת ההתמחות תיק עבודות, ובתוכו תיקי ניהול מותג, תוכניות לקמפיינים ולמהלכי קריאייטיב, ותכנים נוספים שיכולים לקדם את הקריירה בתחום לאחר סיום הלימודים.

 
כדי להשתתף בלימודי תקשורת בהתמחות זו, על הסטודנטים להציג בגרות מלאה בממוצע 90 או יותר. מעבר לכך, מי שהממוצע שלהם בין 85 ל – 89, יכולים להירשם על תנאי; הם נדרשים להשלים 3 קורסים בציון עובר כדי להמשיך את לימודיהם במכללה.
מועמדים שממוצע הבגרות שלהם נמוך מ – 85, יכולים להשתתף בלימודי מכינה קדם אקדמית.

 
מעבר לכך, חלק מהמסלולים במכללה מאפשרים קבלה גם על סמך שקלול ציון הפסיכומטרי – מומלץ לוודא את התנאים מול המכללה.

 
מכינות קדם אקדמיות

 
בחלק ממוסדות הלימוד, קיימים אפיקי קבלה גם למי שאינם עומדים בדרישות הסף: מכינות קדם אקדמיות, ואף מסלולי קדם מכינה למי שציוניהם אינם מספיקים לקבלה למכינה.

 
המכינות הקדם אקדמיות מיועדות לאוכלוסיות שונות: קיימות מכינות כלליות, במסגרתן המשתתפים רוכשים מיומנויות נחוצות לשם לימודי תואר אקדמי, וכן מכינות 30+ שמיועדות למי שאין ברשותם תעודת בגרות וגילם מעל 30.

 
מעבר לכך, קיימים מוסדות לימוד שבהם ניתן להתקבל לאחר סיום קורסים ייעודיים, כגון מבוא למתמטיקה.

 
קדם המכינה היא אפשרות שקיימת בחלק ממוסדות הלימוד, וסיומה בהצלחה מאפשר להתקבל למכינה קדם אקדמית באותו מוסד לימודים.

 
לימודי תעודה

 
מלבד הלימודים האקדמיים לתואר ראשון, מוצעים מסלולים שונים ללימודי תעודה של התחום. זאת מתוך הבנה כי קיים צורך בתחומים שונים של התעשייה בעובדים בעלי היכרות עם תחומי השיווק והפרסום. קורסים אלו יכולים להתאים גם להסבה מקצועית עבור אקדמאים ואנשי מקצוע ממגוון ענפי עיסוק.

 
היקפם של הקורסים לתעודה קטן יותר, ולרוב הם כוללים תכנים מרכזיים מעולמות הפרסום והשיווק, כגון סקירת טכנולוגיות עכשוויות שנמצאות בשימוש בתעשייה, עבודה עם רשתות חברתיות וקידום עסקים בגוגל, הכשרה בכתיבת תכניות שיווקיות, ועוד.

 
תנאי הקבלה לקורסים משתנים בהתאם למטרתם; קורסים המיועדים למנהלים ובעלי עסקים לרוב מתאימים למי שברשותם תעודת בגרות או 12 שנות לימוד, וכן ניסיון ניהולי. קיימים קורסים המיועדים לבעלי תואר אקדמי.

 
בין הקורסים המוצעים במוסדות הלימוד השונים, ניתן למנות:

 
מכללת רמת גן: קורס השיווק והפרסום שמתקיים במכללה, מתאים לבעלי תפקידים ניהוליים שעוסקים בתחום, או רוצים לפתח בו הבנה. בתחילת הקורס, הסטודנטים לומדים עקרונות כלליים מעולם הניהול, ולאחר מכן מעמיקים בתכנים כגון קידום מכירות, תקשורת המונים, התנהגות צרכנים, תכנון מערכת הפצה, מחקרי שוק, הכנת תכנית שיווקית על בסיס המידע שנאסף, ועוד.

 
תנאי הקבלה לקורס הם תעודת בגרות, או תעודת סיום 12 שנות לימוד, החזקה בניסיון ניהולי או בעלות על עסק קטן עד בינוני, וכן מעבר ראיון קבלה. קיימת אפשרות לעמוד בפני ועדת חריגים, עובר מי שאין ברשותם תעודת בגרות.

 
תפנית – האוניברסיטה הפתוחה (פרישה ארצית): הקורס שנערך בתפנית מתמקד גם הוא בתחומי ניהול השיווק, וכולל הקנייה של כלים יישומיים מעולמות תוכן אלו. הסטודנטים רוכשים טכניקות ומיומנויות עכשוויות, מבוססות טכנולוגיה, ולומדים כיצד לקדם עסקים בגוגל וברשתות החברתיות השונות.

 
הקורס מיועד לאנשי מקצוע שעובדים במחלקות פרסום, מכירות, ושיווק, וכן לבעלי עסקים קטנים ובינוניים שרוצים לחזק את מערכי הפרסום שלהם לצורך הצלחת העסק. על מנת להתקבל, יש להחזיק בתעודת 12 שנות לימוד לפחות, כאשר ניתן יתרון למי שברשותם תואר אקדמי. מעבר לכך, נדרש מהמועמדים לעמוד בהצלחה בראיון קבלה אישי או קבוצתי.
 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על תנאי קבלה ללימודי שיווק ופרסום?

רוצה לדעת יותר על תנאי קבלה ללימודי שיווק ופרסום?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד תנאי קבלה ללימודי שיווק ופרסום
שאלות הגולשים בנושא
תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית
לימודי תקשורת יח"צ, שיווק ופרסום
לימודי פרסום, יחסי ציבור, דוברות ושיווק
שילוב לימודי פסיכולוגיה עם שיווק
תכנית לימודים מנהל עסקים ושיווק לבני 30 פלוס
לימודי פסיכולוגיה-צרכנית ואסטרטגיה שיווקית
לימודי פסיכולוגיה שיווקית