רוצה פרטים על קורס אינסטגרם?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס אינסטגרם - קורס ניהול פרסום ושיווק באינסטגרם

רוצה לדעת על קורס אינסטגרם? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס שיווק באינסטגרם - קורס Instagram


#הצלחה


אפליקציית אינסטגרם החינמית החלה את דרכה בשנת 2010. היא הפכה תוך זמן קצר במיוחד מזירה שמיועדת בעיקר לבני נוער ולצעירים לפלטפורמה שיווקית ועסקית לכל דבר. בעזרת הכלים השונים שהיא מציעה, כיום ניתן ליצור זהות מיתוגית מוצלחת דרך הרשתות החברתיות, תוך חשיפה לקהלי יעד עצומים. וזאת לעומת קמפיינים שיווקיים ממומנים במנועי חיפוש או בפלטפורמות מדיה מסורתיות יותר, שעלותם גבוהה למדיי. יותר מ - 800 מיליון משתמשים באינסטגרם מדי חודש, מה שמציב פוטנציאל אדיר להרחבת קהל הלקוחות והקונים.


אחד הצעדים המשמעותיים שנוגעים לאפליקציה זו הוא הרכישה של היישום על ידי חברת פייסבוק, מה שרק חיזק את הכוח השיווקי שלה ואת הפוטנציאל שלה ליצירת קהלי לקוחות גדולים. האפשרויות ליצירה של פוסטים ממומנים באינסטגרם מוכיחות את עצמן יעילות במיוחד הן לחברות ענק והן למשתמשים עצמאיים ובמקרים מסוימים החשיפה של הקמפיינים הייתה כפולה ואפילו משולשת מקמפיינים ברשתות חברתיות מתחרות.


הרשת עצמה ממשיכה לשכלל ולבנות את הכלים לקידום ולשיווק, במטרה להציע לעסקים ולמשתמשים פרטיים אפשרויות רבות יותר להרוויח מאינסטגרם. באופן הזה, אינסטגרם מושכת אליה משתמשים רבים, שמחפשים אפשרויות קלות לתפעול ויעילות מבחינה שיווקית וכלכלית. עם זאת, כדי להצליח באינסטגרם חשוב להחזיק בסל כלים מבוסס ולהכיר את כל ההתפתחויות האחרונות בזירה השוקקת והתוססת הזו. מסיבה זו בוחרים רבים לגשת לקורס אינסטגרם, שחושף באופן מובנה לכלים שיווקיים ולאפשרויות המיתוג האישי שטמונות באפליקציה החדשנית והצומחת. הקורס מאפשר להכיר לעומק את היישום והכלים שבו וגם להתכונן להתפתחויות ולמגמות עתידיות של אחת האפליקציות המבטיחות בזירה הדיגיטלית.


למי מיועדים הלימודים


קורסי אינסטגרם מתאימים לפעילים ברשתות החברתיות ובזירת האינטרנט, שמעוניינים לקבל כלים פרקטיים בתחום השיווק ולהכיר את האפשרויות שמציעה אינסטגרם למשתמשים. בין היתר, הקורס מיועד למנהלי שיווק, למנהלי מותגים, למנהלי מדיה חברתית, לבלוגרים ולעוסקים בשיווק דיגיטלי. כמו כן, הם יכולים להתאים לבעלי עסקים, מוצגים או חברות שמעוניינים לקדם ולפתח את המיזמים והארגונים שלהם ולחשוף אותם לקהל לקוחות רחב יותר. נוסף על כך, הקורס יכול להתאים לצלמים, לעוסקים בעיצוב גרפי ולמעצבים שמעוניינים להשתמש בידע היצירתי שבידיהם כדי לעשות צעדים ראשונים בתחום השיווק ולהכיר פלטפורמות עדכניות בענף.


תכנית הלימודים


לאורך הקורס, המשתתפים לומדים בהרחבה על אסטרטגיות לקידום ולשיווק בפלטפורמת אינסטגרם. הם לומדים כיצד להשתמש בכלים השונים שלה למטרת שיווק של מוצרים, שירותים וחברות ובוחנים כיצד להגיע באמצעותה לרווחים ולצמיחה עסקית. המשתתפים דנים באפשרויות לקידום אורגני שמציעה פלטפורמה זו וכן לכלים לפרסום ממומן שמוצעים בה, שמאפשרות להרוויח באמצעות אינסטגרם. כך הם בוחנים כיצד אפשר להגדיל את מספר העוקבים ולחשוף את המותגים לקהלי יעד נרחבים ומתאימים יותר.


כך הם רוכשים ידע בתחומי השיווק, הפרסום, ניהול המותג והשיווק הדיגיטלי וכן נוגעים גם בשיווק בפייסבוק ולאפשרויות לשילוב בין שתי הפלטפורמות. בהמשך, הם דנים באפשרויות לניהול תוכן וליצירה של האשתגים (hashtags) באמצעותם אפשר להפוך פוסטים לוויראליים. נוסף על כך, הם מקבלים כלים לצילום יעיל ונכון שמותאם לערכיו ולרוחו של המותג שלהם, וכן מכירים דרכי צילום ועריכת תמונה שיכולים לסייע למשוך גולשים אל העמוד.


מתכונת הלימוד


היקף ההכשרות ואורכן משתנה בין המוסדות, בדרך כלל מדובר בקורסים שמתפרשים על פני כחודש עד מספר חודשים. שיעורים נערכים בדרך כלל במתכונת נוחה לשילוב עם עבודה, בשעות הערב או אחר הצהריים. ברוב במקרים, הקורסים משלבים בין הרצאות ולימוד עיוני של אופן השימוש באינסטגרם לבין התנסות מעשית באמצעות סדנאות וסימולציות וכן דרך דיונים כיתתיים וניתוח של דפוסי פעילות מתוך מקרי בוחן ברשת החברתית. כך המשתתפים מתרגלים תכנון של קמפיינים והוצאה לפועל שלהם באינטרנט.


נושאי הלימוד

 

  • שיווק באמצעות סטורי
  • כתיבת מודעות
  • תפעול קמפיינים
  • טכניקות לאיסוף עוקבים
  • צילום בסמארטפון
  • קידום אורגני באינסטגרם
  • בניית קהל לקוחות
  • עדכון פרופיל באינסטגרם
  • שימוש ב - hashtag
  • מעורבות ונאמנות גולשים
  • תכנון ויזואלי של פיד
  • בקרה ואופטימיזציה לקמפיין
  • הגדלת קהל יעד בדף   
  • שילוב עם דפי פייסבוק עסקיים   
  • ועוד


תנאי קבלה


תנאי הקבלה משתנים מעט בין המוסדות, בחלקם מקבלים מועמדים שהם בעלי ניסיון קודם בתחומי הדיגיטל, ניהול המדיה החברתית והשיווק ואילו מוסדות אחרים מציעים קורסים שמתאימים גם למתחילים בתחום השיווק באינטרנט. בחלק ממוסדות הלימוד, יכולים להתקבל משתתפים שברשותם חשבון פעיל בפייסבוק ובאינסטגרם שלו כמות עוקבים או לייקים משמעותית, שברשותם ידע ושליטה טובים במערכות הפרסום של פייסבוק ובכלים לניהול ולעריכת תכנים. כמו כן, בחלק מן הקורסים דורשים מן התלמידים להגיע לשיעורים עם מחשב נייד משלהם. לעיתים מתקיימים ראיונות אישיים שמטרתם לבחון את הרקע הקודם של המשתתפים בזירת הרשתות החברתיות.


תעודה


למשתתפים שמסיימים בהצלחה קורסים אלה ניתנת תעודת גמר על ידי המוסד המלמד.


אפשרויות תעסוקה ולימודי המשך


בשל ההתפתחות והצמיחה האדירים של רשת אינסטגרם ושל הרשתות החברתיות באופן כללי, שיווק יעיל באינסטגרם הופך למצרך מבוקש ביותר בשוק העבודה. בוגרי הקורסים יכולים להשתלב כמנהלי קמפיינים באינסטגרם במסגרת ארגונים וחברות משלל ענפים וכן הם יכולים לפעול במסגרת משרדי פרסום ויחסי ציבור שמתמחים בשיווק אינטרנטי. כמו כן, הם יכולים להשתמש בכלים שנלמדים במהלך הקורס כדי לשווק את המוצרים והשירותים שלהם באופן יעיל יותר וכך להגדיל את הכנסותיהם.


זירת המדיה החברתית היא דינמית במיוחד ולכן חשוב להיות מעודכנים בפיתוחים האחרונים ביותר ולהמשיך ללמוד כל העת על שכלולים או פלטפורמות חדשות. כך בוגרים שמעוניינים להמשיך לצמוח ולהצליח בזירה זו יכולים לקבל יתרון דרך לימודים בהכשרות מקצועיות נוספות בתחומי האינטרנט והשיווק. בין הקורסים אליהם הם יכולים להמשיך נכללים קורס יוטיוב, קורס ניהול מדיה חברתית, קורס לינקדאין, קורס גוגל אדוורדס, קורס קידום אתרים וכן קורסים בתחום המסחר האלקטרוני כגון קורס אמזון, קורס איביי וקורס דרופשיפינג. עצמאיים שמעוניינים להמשיך לפתח את העסק שלהם יכולים ללמוד גם בקורס יזמות עסקית ובו לרכוש ידע פיננסי וניהולי מתאים.

 


מוסדות

 

 

  • המכללה לניו מדיה (תל אביב): מוסד הלימוד מציע קורס אינסטגרם שמיועד בעיקר לאנשי דיגיטל ולמנהלי שיווק, שמעוניינים לרכוש כלים מקצועיים לשיווק ולקידום שירותים ומוצרים באמצעות אינסטגרם. המסלול משלב התנסות מעשית בתכנון ובבנייה של הקמפיינים. עוד מתקיימים במכללה זו קורסים שונים בתחומי המדיה הדיגיטלית והשיווק, כגון קורס ניהול קמפיינים PPC, קורס מודיעין עסקי תחרותי, קורס שיווק ופרסום בפייסבוק, קורס וידאו מרקטינג ושיווק ביוטיוב, קורס אנליסט שיווק ודיגיטל, קורס ניהול מדיה חברתית ומסלולי הכשרה נוספים.

 

 

  • מעוף לקידום עסקים ויזמים (פרישה ארצית): מעוף מופעל על ידי הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים של משרד הכלכלה, הוא מציע מגוון של קורסים והדרכות שמיועדות ליזמים מתחילים שמטרתן להעניק כלים מקצועיים ופרקטיים. מוסד זה מציע מספר הכשרות בתחום השיווק באינטגרם, בהן סדנה מרוכזת לשיווק באינסטגרם בלבד וכן מסלול משולב לשיווק באינסטגרם ובפייסבוק, שכולל כשישה מפגשים. מוסד הלימוד מציע גם קורס יזמות עסקית, קורס פייסבוק, קורס מסחר באיביי, קורס מסחר ב - ETSY, קורס שיווק דיגיטלי, קורס מסחר באמזון ועוד שלל הכשרות בהיקפים שונים.


אתם בוודאי רוצים לדעת היכן עוד ניתן ללמוד את הקורס, מתי נערך יום פתוח בקרוב ומה הן העלויות. נציגי השירות האישי שלנו נמצאים כאן עם תשובה לכל שאלה שלכם. אנו ממליצים לכם להיעזר בשירות האישי שלנו חינם וכך לחסוך זמן וכסף.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס אינסטגרם?

רוצה לדעת יותר על קורס אינסטגרם?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס אינסטגרם
שאלות הגולשים בנושא
קורס ניהול מדיה חברתית - רשתות חברתיות
קורס שיווק בפייסבוק - רשתות חברתיות
היכן לומדים קורס מנהלי רשתות חברתיות?
קורס כתיבה שיווקית בצפון
לימודי קידום אתרים וכתיבה שיווקית - איפה מומלץ ללמוד?
מה ההבדל בין קורס שיווק שותפים לקורס שיווק ברשתות חברתיות?
איפה ניתן ללמוד קורס שיווק ברשתות חברתיות?