המכללה העסקית של התאגדות העסקים הקטנים והבינוניים
שם מלא
אימייל
טלפון
אני מסכים לתנאי השימוש ומדיניות האתר

קורס ניהול מדיה חברתית במכללה העסקית של התאגדות העסקים הקטנים

שירות אישי - המכללה העסקית - התאגדות העסקים הקטנים

מלא/י את פרטייך ונציג שירות יחזור אליך בהקדם

טלפון אימייל שם מלא
אני מסכים לתנאי השימוש ומדיניות פרטיות

קורס מנהלי מדיה חברתית במכללה העסקית של התאגדות העסקים הקטנים והבינוניים בישראל


בדרך לבאזז


בין אם מדובר בעסק ותיק שיוצא בקמפיין חדש או בסטארט אפ חדשני שעושה את הצעדים הראשונים בשוק, נוכחות דומיננטית במדיה החברתית ובאינטרנט הם כלים הכרחיים להצלחה. כדי לחזק את התדמית העסקית, מנהלי המדיה נדרשים להפעיל מערך נרחב של כלים שיווקיים, בדרך ליצירת באזז בזירה הגלובלית. בין תחומי האחריות שלהם נמצאים פרסום, הסברה, בנייה וקידום של אסטרטגיה שיווקית וניהול של הקהילה החברתית.


במכללה העסקית של התאגדות העסקים הקטנים אפשר ללמוד בקורס ניהול מדיה חברתית, שמעניק לתלמידיו כלים לעבודה ברשתות החברתיות הפופולריות ביותר היום. במהלכו הם לומדים איך ליצור תוכן איכותי, כיצד להפיץ אותו ברשת ואיך לבנות אסטרטגיה יעילה בזירה התחרותית והבלתי מוגבלת של היום. המיומנויות שנלמדות בתכנית יכולות לסייע לבוגרים להשתלב במגוון תפקידים בתחום השיווק הדיגיטלי והאינטרנט וכן לאפשר לפתוח בקריירה כעצמאיים בענף.


תכנית הלימודים


בתחילת הקורס המשתתפים בוחנים את המגמות האחרונות בתחום המדיה החברתית ואת דפוסי ההתנהגות של צרכנים דיגיטליים היום. בהמשך, הם רוכשים כלים לכתיבה שיווקית ברשת ולהתאמה של התוכן לזירות המגוונות. לאחר מכן, הם מעמיקים בפלטפורמות באינטרנט ולומדים כיצד לתכנן ולנהל קמפיינים שיווקיים בכל אחד מהן. כך הם סוקרים את טכניקות השיווק בפייסבוק, ביוטיוב, באינסטגרם ובלינקדאין. כמו כן, הם דנים בניהול הנוכחות המשלים לזירות הללו ועוסקים בשיטות להתמודדות עם משברי מוניטין וליצירת באז אונליין.


נושאי הלימוד

 

  • טכניקות כתיבה שיווקית
  • הקמת עמוד עסקי בפייסבוק
  • קידום אתרים וניתוח מתחרים
  • הקמת פרופיל ברשת לינקדאין
  • תרבות דיגיטלית ושיווק דיגיטלי
  • בניית תכניות פעולה באינסטגרם
  • כלים משלימים למדיה החברתית
  • התנהלות במשברים במדיה החברתית    
  • איתור קהלי יעד
  • אימייל מרקטינג
  • נטוורקינג חברתי
  • ניהול נוכחות משלים
  • הקמת קמפיין ממומן
  • קידום סרטונים ביוטיוב
  • ניהול מוניטין באינטרנט     
  • ועוד


סגל הוראה


המרצים בקורס הם אנשי מקצוע מנוסים בעולם המדיה והשיווק. בין היתר, הם כוללים שדרנים, מנהלי מדיה ברשתות רדיו, יועצי שיווק ומנהלי מדיה לגופים מובילים נוספים.


על מוסד הלימוד


המכללה מופעלת על ידי התאגדות העסקים הקטנים, עמותה שבאה לקדם את זכויות מגזר העסקים הקטנים והעצמאיים. במוסד הלימוד מתקיימים מגוון של מסלולים להכשרה מקצועית, שמתמקדים בתחום העסקים ובענפים כגון ייעוץ, נדל"ן, פיננסים, חשבונאות, תפעול ומדיה ממוחשבת. בין המסלולים המתקיימים במכללה ניתן למנות קורס הכשרת יועצים עסקיים, קורס יועצי משכנתאות, קורס ניהול לוגיסטיקה רכש ומחסנים, קורס ניהול פרויקטים בבנייה וקורס הכשרת מרצים.


תנאי קבלה


מוסד הלימוד לא מציב תנאי קבלה לתכנית זו, היא מתאימה לכל מי שמעוניינים להשתלב כמנהלי מדיה חברתית ולפתח קריירה בשיווק ברשתות החברתיות. הקורס גם יכול להתאים לאנשי שיווק ומדיה מנוסים שרוצים לשכלל את ארגז הכלים המקצועי שברשותם.


תעודה


משתתפים שעומדים בהצלחה בתנאי הנוכחות ובכל הדרישות לאורך הקורס זכאים לקבל תעודת גמר שניתנת על ידי היחידה ללימודי חוץ והמכללה העסקית של התאגדות העסקים הקטנים והבינוניים. כדי לזכות בדיפלומה הם צריכים להגיש את הפרויקט המעשי המסכם, לעבור בהצלחה מספר מבחנים פנימיים ולהיות נוכחים בלפחות 85 אחוזים מהשיעורים.



עוד מסלולי לימוד - המכללה העסקית - התאגדות העסקים הקטנים:



 






פורום לימודים  |  ימים פתוחים  |  תנאי קבלה  |  תנאי שימוש  |  מפת האתר  |  מגזין לימודים  |  צור קשר  |  English