קורס ניהול טלמרקטינג במכללה המשותפת

רוצה לדעת על לימודים בנושאי קורס ניהול? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על המשותפת - קורס ניהול טלמרקטינג.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס ניהול מחלקת טלמרקטינג וטלמיטינג במכללה המשותפת


מתמחים במכירות

 

המסלול אינו פעיל, למסלולים נוספים של המכללה המשותפת לחצו כאן

 

טלמרקטינג וטלמיטינג הן שיטות נפוצות לשיווק ולמכירה באמצעות שיחה טלפונית. מטרת הטלמרקטינג היא שימוש בשיחות טלפוניות לצורך קבלת משוב על מוצר טרם יציאתו הרשמית לקהל הצרכנים. בנוסף, הטלמיטינג משמש ככלי בחברות ובארגונים שונים בעולם העסקים לגיוס של לקוחות חדשים והוספתם בהצלחה אל מאגר הלקוחות של החברה. בכך, חברות יכולות להגדיל באופן משמעותי את רווחי העסק.


למרות השינויים הנרחבים שעברו בשנים האחרונות על עולם השיווק והמכירות, בדגש על מעבר לשיווק דיגיטלי, חברות רבות עדיין נוקטות בשיטת הטלמרקטינג. הסיבה לכך היא שטלמרקטינג וטלמיטינג מאפשרות נקודת מבט מדויקת על קהל הצרכנים וכן גם שירות עם יחס אישי ואנושי, שאינו קיים בדרך כלל במכירות במרחב האינטרנטי. כדי להצליח בתחום זה, נדרשות שלל מיומנויות מקצועיות, החל מכישורים בינאישיים גבוהים, דרך הבנת הלקוח, ידע בטכניקות מכירה ועוד.


המכללה המשותפת מציעה קורס ניהול מחלקת טלמרקטינג וטלמיטינג. הכשרה זו יכולה להתאים לכל המעוניינים לפתח את הקריירה בתחום המכירות והשיווק וכן אלו המעוניינים להתקדם לתפקידים ניהוליים במחלקות טלמרקטינג השייכות לארגונים שונים במשק הישראלי.


תכנית הלימודים


במהלך קורס הניהול, התלמידים רוכשים את הכלים המקצועיים הדרושים לניהול של מחלקות טלמרקטינג וטלמיטינג בארגונים שונים במרחב העסקי. הם מעמיקים את ידיעותיהם במגוון נושאים בתחום המכירה הטלפונית, כגון תקשורת בינאישית, ניהול משא ומתן וטכניקות לסגירת עסקאות יעילה. כמו כן, הם בוחנים היבטים ניהוליים שונים, תוך מתן דגש על ניהול אפקטיבי של צוותי עובדים.


מתכונת הלימוד


הקורס נלמד בהיקף של 45 שעות אקדמיות, הנפרשות על פני כשלושה חודשים. השיעורים מתקיימים בשעות הערב, בין פעם לפעמיים בשבוע. ישנם 11 מפגשים, המשלבים למידה עיונית לצד תרגול פרקטי נרחב.


נושאי הלימוד

 

  • מיומנויות בינאישיות
  • ניהול צוות
  • מודל מכירה טלפונית
  • שימור לקוחות
  • הפיכת לקוח לממליץ
  • סגירת עסקאות
  • מצוינות בטלמרקטינג
  • לקוחות מאתגרים
  • ניהול משא ומתן טלפוני
  • זיהוי סוגי לקוחות    
  • הצגה אפקטיבית ללקוח    
  • ועוד


על מוסד הלימוד


המכללה המשותפת מציעה שלל הכשרות מקצועיות בתחומי מנהל העסקים והביטוח. ביניהן ניתן למנות קורס מנהל עסקים עם התמחות בניהול פיננסי, קורס מנהל עסקים בכיר כללי עם התמחות, קורס ניהול משרד ממוחשב, קורס שוק ההון - ייעוץ וניהול תיקי השקעות, קורס שיווק נדל"ן, קורס ייעוץ משכנתאות, קורס סוכן ביטוח ועוד.


תנאי קבלה


לתכנית זו יכולים לגשת מועמדים בוגרי 11 שנות לימוד, בעלי ידע בסיסי באנגלית וביישומי מחשב. מתקבלים אלו העומדים בדרישות אלה ועוברים בהצלחה ראיון קבלה. מועמדים בוגרי 10 שנות לימוד נדרשים במעבר ועדת קבלה והגשת עבודה אישית.

 

  • רוצים להמשיך לשפר את כישורי המכירה? קראו עוד על קורס מכירות


תעודה


תלמידים הנוכחים בלפחות 85% מהשיעורים ועומדים בחובות הקורס זכאים לתעודת גמר בניהול מחלקת טלמרקטינג וטלמיטינג מטעם המכללה המשותפת.


אפשרויות עבודה


בוגרי המסלול יכולים להשתלב בתור מנהלי מחלקות טלמרקטינג וטלמיטינג במגוון רחב של חברות וארגונים במשק הישראלי, פרטיים וציבוריים כאחד.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: המכללה המשותפת - קורסים מקצועיים, בואו לבחור קריירה

כלים שיעזרו לך לבחור