הנדסת תעשייה וניהול התמחות במערכות מידע בעזריאלי - מכללה להנדסה ירושלים

שירות אישי - צור קשר
הנדסת תעשייה וניהול התמחות במערכות מידע בעזריאלי - מכללה להנדסה ירושלים

לימודי הנדסת תעשיה וניהול עם התמחות במערכות מידע בעזריאלי - מכללה אקדמית להנדסה ירושלים


הבסיס הטכנולוגי להצלחה

 

לימודי הנדסה הם בין המבוקשים באקדמיה, שמקנים לסטודנטים הזדמנות להגיע לחזית הטכנולוגיה והמדע. הנדסת תעשייה וניהול היא ענף שמתמקד בצורך של ארגונים ועסקים להתפתח ולייעל את פעילותם. מהנדסי תעשייה וניהול מנתחים את מצבם של ארגונים ומפתחים מערכות שיכולות לייעל את המרכיבים השונים מהם הם בנויים. הם נדרשים לשלוט במגוון מקצועות כגון הנדסה, ניהול, סטטיסטיקה, כלכלה ומדעי ההתנהגות, אם ברצונם לסייע לחברות להגיע לרווחיות.

 

בין המרכיבים החשובים לכל ארגון הוא הפן הטכנולוגי שבו, שכולל גם את מערכות המידע. טכנולוגיות המחשוב הן קריטיות לא רק בעולם ההייטק אלא בכל חברה ועסק. בעזריאלי - מכללה אקדמית להנדסה מתקיימת תכנית לימודי הנדת תעשייה וניהול בהתמחות מערכות מידע, שבאה להעניק לסטודנטים את כל הידע והכלים בתחום.

 


תכנית הלימודים

לימודי הנדסה תעשייה וניהול עם התמחות במערכות מידע מעניקים לסטודנטים כלים להתמודדות עם פיתוח מערכות וייעול ארגונים. הסטודנטים לומדים כיצד לפתח מערכות מידע לארגונים שונים ובוחנים דרכים להטמעת השימוש במערכות ולהתאמתן לצורכים של כל ארגון. הם שמים דגש רב על העולם האינטרנטי ועל הקשר שלו לארגונים עסקיים, לצורך מעקב אחר הפעילות. כך הם לומדים כיצד לקדם את החברה או הארגון באמצעות הרשת הגלובלית.

 

מתכונת הלימוד

 

זוהי אחת ההתמחויות המוצעות בלימודי הנדסת תעשייה וניהול. לימודי ההנדסה נמשכים כארבע שנים, הסטודנטים בהתמחות משתתפים בקורסי חובה ובחירה, בסמינרים ובעבודה מעשית במעבדות. בשנת הלימודים האחרונה הם מבצעים פרויקט יישומי מסכם, שמתבצע בארגונים בתעשייה בליווי של מנחים מהמכללה. הפרויקט מאפשר לסטודנטים לרכוש ניסיון פרקטי ולהכיר את עולם ההייטק מקרוב.

 

נושאי הלימוד

 

  • בניית מודלים ארגוניים
  • הבטחת איכות ואמינות
  • הטמעת שינוי בארגונים
  • למידת מכונה וכריית ידע
  • ניתוח ותכנון מערכות מידע
  • מערכות מידע בניהול שרשראות אספקה    
  • בדיקות תוכנה
  • הנדסת שיטות
  • כלכלה הנדסית
  • ניהול פרויקטים
  • תכנות מונחה עצמים    
  • ועוד

 

 


תנאי הקבלה

הקבלה ללימודים היא למועמדים שברשותם בגרות מלאה וציון בפסיכומטרי. מוסד הלימוד שם דגש על הציון בבגרות במתמטיקה ובבגרות באנגלית ברמת 4 או 5 יחידות לימוד. גם הנדסאים שממוצע הבחינות החיצוניות שלהם הוא מעל 75 יכולים להתקבל. מועמדים שאינם עומדים ברף הקבלה הנדרש יכולים ללמוד במכינות הקדם אקדמיות שמציע מוסד הלימוד.


על מוסד הלימוד

 

עזריאלי - מכללה אקדמית להנדסה בירושלים היא מוסד ללימודי הנדסה במגוון רחב של תחומים. בין השאר, מפעילה המכללה לימודים לתואר ראשון B.Sc במספר ענפים כגון הנדסת תוכנה, הנדסת חומרים מתקדמים, הנדסה אזרחית וסביבתית והנדסת חשמל ואלקטרוניקה.

 

במסגרת לימודי הנדסת תעשייה וניהול מתקיים גם מסלול התמחות נוסף, לימודי הנדסת תעשייה וניהול בהתמחות ניהול התפעול. המכללה מכירה בכך כי קיימת חשיבות רבה לשילוב של ניסיון פרקטי לצד לימודים אקדמיים ברמה גבוהה. אי לכך, הסטודנטים נחשפים למגוון תכנים מעשיים עוד במהלך הלימודים, מה שמאפשר להם לצבור מיומנויות וקשרים בתעשייה.

 


תעודה


הסטודנטים שמסיימים את הלימודים בהצלחה מקבלים תואר ראשון B.Sc. בהנדסת תעשייה וניהול שניתן על ידי עזריאלי - מכללה אקדמית להנדסה.

עוד מסלולי לימוד - עזריאלי - מכללה להנדסה ירושלים