רוצה פרטים על לימודים בתחום?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

טבלת שכר מהנדס תעשייה וניהול

רוצה לדעת על שכר מהנדס תעשייה וניהול? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


כמה מרוויח מהנדס תעשייה וניהול בישראל?

 

שכר מהנדסי תעשייה וניהול

 

תחום התעשייה והניהול, אשר בעבר נקרא הנדסת ייצור, הוא ענף רחב ומורכב – הכולל התמחות בכל התחומים הקשורים בתעשייה ובייצור, ובניהול של כל התחומים הללו. בהתאם, מהנדסי תעשייה וניהול עוסקים במגוון רחב של תפקידים, וביניהם – ניהול פרויקטים, תפ"י, תכנון פרויקטים, משאבי אנוש, ניהול מפעלים, ניהול ארגונים שונים, מלאי, ניהול אחזקה, לוגיסטיקה, ועוד.

 

הדרך לתפקידים השונים

 

ניתן ללמוד הנדסת תעשייה וניהול לתואר ראשון במגוון רחב מאוד של מוסדות לימוד, כאשר בתום הכשרה בת ארבע שנים יוצאים הבוגרים לדרכם המקצועית, ומשתלבים בשוק העבודה. עם הוותק והניסיון המקצועי, ובהתאם להתמחות שאותה בחרו בדרך כלל במהלך שנות הלימודים האחרונות שלהם – מתקדמים מהנדסי תעשייה וניהול בעולם המקצועי ומשתלבים בתחום המועדף עליהם מבין כל האפשרויות הרחבות המוצעות בענף.

 

אפשרות נוספת לקידום היא כמובן התמחות באמצעות לימודי תואר שני בהנדסת תעשייה וניהול, או בתחומים משלימים אליו – כמנהל עסקים, ניהול משאבי אנוש, והתמחויות מקצועיות שונות. לימודי תעודה מקצועיים, בנוסף לתואר המהנדס, גם הם דרך לפתוח לעצמכם אפשרויות נוספות לקידום.

 

רמות השכר

 

שכר מהנדס לרוב גבוה ביחס לממוצע במשק. כל האמור לעיל משפיע כמובן על המשכורת הספציפית לכל תפקיד, ובנוסף – גורמים כעיסוק כעצמאי או עבודה כשכיר, גם הם משפיעים על רמת השכר.

 

כמובן שבכל אחד מהתחומים בענף התעשייה והניהול, התקדמות במעלה הדרגים והתפקידים הניהוליים יביאו עמם שכר גבוה בהרבה ביחס לתפקידים אחרים. בהמשך הדרך יוכלו מהנדסי התעשייה והניהול לעסוק כעצמאיים בייעוץ בתחומים רבים ושונים, ולשפר את רמת הכנסתם השעתית והחודשית, או להוסיף לה.

 

מהנדסים המגיעים לתפקידים ניהוליים בתעשייה יכולים גם הם להעלות את המשכורות. כך למשל שכר מנהל ייצור, או זה הניתן בתפקידי מנהלי תפעול ורכש, עשוי להיות גבוה למדי.

 

טבלת שכר

 

סוג המשרה 0 עד 5 שנות ניסיון 5 עד 10 שנות ניסיון
מהנדס תעשייה וניהול 8,000 – 15,000 ₪ בחודש 15,000 – 26,000 ₪ בחודש
מהנדס תעשייה וניהול מתחיל – שכר שעתי כ – 40 ₪ לשעה  
מהנדס ייצור 12,000 – 19,000 ₪ בחודש 20,000 – 25,000 ₪ בחודש
מהנדס תפ"י 13,000 – 18,000 ₪ בחודש 18,000 – 23,000 ₪ בחודש
שכר מנהל פרויקטים 12,000 – 16,000 ₪ בחודש 18,000 – 25,000 ₪ בחודש
מהנדס תעשייה וניהול – אחראי מלאי ומחסן  10,000 – 13,000 ₪ בחודש 13,000 – 16,000 ₪ בחודש

 

* הסכומים הנקובים הם ממוצעי ברוטו לחודש עבודה במשרה מלאה – אלא אם צוין אחרת, והם נתונים לשינוי.

 

כמה מרוויח מהנדס תעשייה וניהול מתחיל?

 

מהנדסים מתחילים בתחום זה מרוויחים בין 9,000 – 12,000 שקלים לחודש, בתלות בסוג הארגון וגודלו. יש לציין כי נוסף על שכרם, זכאים אותם מהנדסים גם לבונוסים והטבות שונות. כמו כן, ככל שצוברים ותק מקצועי, ניתן להעלות את המשכורת, בכפוף להישגים והצטיינות בפרויקטים. באופן כללי, המשכורות הגבוהות ביותר הינן בתעשיית ההייטק, אך גם בענפים נוספים כגון אלקטרוניקה, בנקאות, ועוד.

 

מהנדס בכיר


מהנדסים בכירים הינם כאלו שצברו ניסיון מקצועי רב בתחומם, והגיעו לתפקידים ניהוליים ומשמעותיים בתעשייה. הם מרוויחים לרוב בין 19,000 – 25,000 שקלים, הסכומים עשויים להשתנות בהתאם לענף שבו הם מועסקים, לסוגי הפרויקטים שאותם הם מובילים, הצטיינות בתפקיד, ועוד.

 

תואר שני


תואר שני בתחום זה אינו חובה כדי לקדם את הקריירה, אולם הוא יכול להקנות יתרון למוסמכים על פני מועמדים בעלי תואר ראשון בלבד, בעת הגשת המועמדות למשרות מבוקשות. כמו כן, תואר שני מחקרי (עם תזה) הינו שלב הכרחי למעוניינים להמשיך לתואר שלישי ולהשתלב במוסדות אקדמיים ובגופי מחקר.

 

מערכות מידע


מהנדסי תעשייה וניהול המשתלבים בתפקידים שונים בענף מערכות המידע מרוויחים בממוצע בין 17,000 – 18,000 שקלים לחודש. תפקידם הינו לבנות תכניות עבודה יעילות המותאמות לצורכים של ארגונים בתחום התוכנה. הם משתלבים בחברות הייטק ובסטארט אפים טכנולוגיים, ובמסגרת תפקידם נדרשים להבין בענפים כגון ביג דאטה, למידת מכונה, פתרונות ענן, בדיקות תוכנה, ועוד.


מה הביקוש בשוק?


הביקוש בשוק למהנדסי תעשייה וניהול רב למדי, והם נדרשים במגוון רחב של תעשיות וענפים, לצורך ייעול ושיפור תהליכי העבודה והייצור. בין הענפים שבהם קיימת דרישה לאותם מומחים נכללים תחומי הדאטה, כיום ישנו צורך באנשי מקצוע שביכולתם לנתח את הכמויות האדירות של המידע העסקי המגיע לארגונים, לצורך הסקת מסקנות ובניית אסטרטגיה מתאימה.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודים בתחום?

רוצה פרטים על לימודים בתחום?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד בתחום
שאלות הגולשים בנושא
הנדסת תעשייה וניהול או ניהול טכנולוגיה
איפה הכי כדאי ללמוד הנדסת תעשייה וניהול?
הנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטה העברית
בר אילן - הנדסת תעשייה וניהול
הנדסה אזרחית או הנדסת תעשייה וניהול?
הנדסת מכונות או הנדסת תעשייה וניהול?
אפקה או שנקר - הנדסת תעשייה וניהול