קורס מומחי סייבר במכללת iNT (לשעבר מכללת נס)

 הגעת לדף עם מידע על מכללת נס טכנולוגיות.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס מומחה סייבר Cyber Specialist במכללת iNT (לשעבר מכללת נס טכנולוגיות)

 

השומרים של העידן הדיגיטלי


תוכנה ומחשבים הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו והם נותנים את אותותיהם גם בתחומי הלחימה והביטחון. תקיפות מקוונות מהוות איום משמעותי על מדינות וארגונים והן מציבות סכנה למידע רפואי, כלכלי, משפטי ומדיני יקר ערך. לשם כך משקיעים מאמצים רבים להכשרתם של מומחים באבטחת מידע ובסייבר, שיוכלו להתמודד עם פגיעות אלה ולספק מעטפת הגנה דיגיטלית יעילה.


קורס מומחה סייבר במכללת iNT בא להעניק כלים משודרגים לאנשי תשתית בעולם הביטחון ואבטחת המידע. המסלול מכשיר אותם בגישה התקפית והגנתית כאחד וגם מכין אותם לקראת בחינות חיצוניות בדרך לקבלת תעודות בין לאומיות של חברות מובילות. את הקורס ניתן ללמוד בשלוחת מוסד הלימוד בתל אביב.

 


תכנית הלימודים


בתחילת הקורס מתמקדים המשתתפים בפן ההגנתי של אבטחת המידע. הן מכירים פתרונות שונים למערכות תקשורת של Microsoft וכן כאלו של חברת צ'ק פוינט. בהמשך, הם נחשפים לשיטות בפן ההתקפי של עולם הסייבר ורוכשים כלים מענף ההאקינג לפריצה ולסריקה של מחשבים. כך הם מתוודעים לכלים שיכולים לסייע להם ליצור מערכי הגנה טובים ויעילים לארכיטקטורות רשת מורכבות.


מתכונת הלימוד


קורס זה כולל כ - 140 שעות לימוד. התכנית משלבת בין למידה עיונית בהרצאות פרונטליות והדגמות לבין תרגולים מעשיים באמצעות סימולציות ותרגילים וירטואליים שמדמים את סביבת העבודה. לקראת תום ההכשרה המשתתפים מכינים גם פרויקט יישומי מסכם שנערך בהדרכה של מנחי הקורס. מוסד הלימוד מעניק לתלמידיו הכוונה גם לאחר תום ההכשרה.


נושאי הלימוד

 

  • אפליקציות SmartView
  • פריצה למערכות מחשוב
  • תקינה וסוגיות משפטיות
  • אמצעי זיהוי ובקרת גישה
  • אבטחת מידע אפליקטיבית
  • מוצרי אבטחה של צ'ק פוינט    
  • הנדסת אנוש
  • הצפנת נתונים
  • מחשוב ענן מאובטח
  • אבטחה לעולם המובייל
  • תוכנות זדוניות ווירוסים    
  • ועוד


על מוסד הלימוד


מכללת iNT, אשר נוסדה בשנת 2001, מתמחה בהכשרות מקצועיות בענפי המחשבים, הניהול והתקשורת. בין הקורסים שניתן ללמוד במכללה אפשר למנות קורס מערכות SAP, קורס פיתוח אפליקציות אנדרואיד, קורס מתכנתי MCSD, קורס ניתוח מערכות BA, קורס מנהלי בסיסי נתונים DBA ו - SQL וקורס הדפסות תלת ממדיות. מוסד הלימוד מקיים קשרים עם חברות בין לאומיות כדי לסייע לבוגריו להשתלב בתעסוקה בתפקידים מבוקשים בעולם ההייטק. למכללה סניפים בפרישה ארצית, בבאר שבע, בירושלים, ברחובות ובתל אביב.

 


תנאי קבלה


תכנית זו מיועדת לעובדים מנוסים בענפי המחשוב וההייטק, בוגרי קורס CCNA וקורס MCSA במוסדות לימוד מוכרים. כמו כן, עליהם לעבור בחינת כניסה לבדיקת מידת ההתאמה למסלול.


תעודה


משתתפים שמסיימים את המסלול בהצלחה ועומדים בהצלחה בכל הדרישות מקבלים תעודת גמר מטעם מכללת iNT. כדי לזכות בתעודה הם צריכים להגיש את פרויקט הגמר ואת כל התרגילים וכן להיות נוכחים בלפחות 85 אחוז מכלל השיעורים לאורך הקורס. כדי לקבל את הסמכות CCSE ו - CCSA מטעם חברת צ'ק פוינט, הבוגרים צריכים לגשת באופן עצמאי למספר בחינות חיצוניות ולעבור אותן בהצלחה.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת iNT - לשעבר מכללת נס טכנולוגיות

כלים שיעזרו לך לבחור