רוצה פרטים על קורס עיסוי שוודי?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס עיסוי שוודי

רוצה לדעת על קורס עיסוי שוודי? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס עיסוי שוודי

 

מתאים לכולם

 

את העיסוי השוודי פיתח פרופסור בשם פר הנריק לינג. כיום, הוא מהווה אחת משיטות העיסוי הפופולאריות ביותר בעולם הרפואה המשלימה. שיטת טיפול זו, מבוססת על תפיסה הוליסטית, לפיה יש להתייחס לגוף האדם כאל מכלול. למעשה, נותן העיסוי השוודי מענה לכל האיברים בשונה, למשל, מהגישה הצרפתית לעיסוי, המתמקדת בנפרד בכל איבר. מטפלים בשיטה זו משתמשים לסירוגין בתנועות זורמות וגדולות המכסות שטח פנים רחב יותר, ובתנועות ממוקדות וקטנות יותר, המתרכזות בשריר מסוים לפי לצורך.

 

מאפיין נוסף של העיסוי השוודי, הוא השמן הארומתי בו נעזר המטפל. השמן מסייע לסיכוך הגוף ומאפשר לשמור על רצף תנועתי ממרכז הגוף אל אברי הקצוות, לאורכו של העיסוי כולו. התנועות ההרמוניות מעניקות למטופלים תחושת זרימה ונינוחות, ומסייעות לשפר את זרימת הדם והלימפה, לנקז רעלים ולפשר את תפקודן של מערכות פנימיות שונות: מערכת העיכול, מערכת הנשימה ומערכת העצבים. בנוסף נחשב העיסוי השוודי ליעיל ביותר בהפחתת לחץ דם, בהפגת עייפות ובהחייאת הגוף והנפש. הוא מביא לשינה טובה יותר, ולהרפיה גופנית ונפשית.

 

על הלימודים

 

עיסוי שוודי קלסי הוא טיפול במגע הכולל מספר טכניקות שמטרתן לסייע לגוף בתהליכים מטבוליים, בשיקום רקמות רכות, בשיפור זרימת הדם והלימפה ועוד. השיטה משלבת בין תנועות איטיות ועדינות לבין תנועות נחושות וחזקות בהתאם למטרות שהמטפל מבקש להשיג.

 

קורסי עיסוי בכלל וקורס עיסוי שוודי בפרט משלבים לימודים תיאורטיים עם תרגול מעשי, ומקנים למשתתפים מיומנות בעיסוי ולימוד של טכניקות עיסוי, לצורך טיפול שלם או כבסיס לטיפול המשלב טכניקות נוספות. לימודים אלה שואפים להעצים את איכות העיסוי של המטפל תוך הקשבה למטופל ולצרכיו הגופניים והנפשיים. במהלך הלימודים יתנסו המשתתפים בסוגים שונים של מגע כגון: לחיצה, עיסוי עמוק, עיסוי שטחי, רטט, חיכוך וליטוף שיסייעו להם לפתח יכולות טיפול גבוהות ולתרום להרגעת גופו של המטופל, להמרצת מחזור הדם וחילוף החומרים, לסילוק רעלים ולשחרור לחצים ומתחים.

 

הקורס מעניק למשתתפיו ידע בטכניקות עיסוי כמו פטריסאג', דריינינג ואפולראג', ומסייע לפיתוח מיומנויות ושיטות לעבודה נכונה של המטפל. שיטות אלה, המתמקדות ביציבה נכונה של המטפל בשימוש בכוח ובנשימה נכונה, ימנעו מהמטפלים לחוש שחיקה ועייפות בעת העיסויים.

 

תכני הלימוד

 

בין הנושאים הנלמדים בקורסים השונים בתחום:

 

  • טכניקות טיפול שונות
  • ההיסטוריה של העיסוי
  • עיסויי שוודי לספורטאים
  • עיסוי פנים הירכיים
  • עיסוי הגב התחתון והעליון
  • ועוד


אין ספק כי מדובר בתחום רחב ומגוון וחשוב מאוד ללמוד אותו לעומקו על מנת לעסוק בו בצורה טובה ובטוחה.

 

מקומות לימוד אפשריים

 

לימודי עיסוי שוודי ניתן ללמוד במוסדות לימוד לא מעטים בארץ, וביניהם:

 

  • מכללת מירב (שלוחת תל אביב) – בית הספר לרפואה משלימה של האוניברסיטה הפתוחה – מציע קורס בן 10 מפגשים הכולל 54 שעות לימוד ונותן הכשרה בסיסית בתחום לקהל הרחב. ניתן להעמיק את ההכשרה ולהמשיך ללימודים ברמת מטפל.

  

  • מכללת תילתן (תל אביב) - המכללה מציעה קורס המשלב בין עיסוי שבדי לבין היכרות עם טכניקות עיסוי נוספות כגון עיסוי צרפתי ועיסוי לומי לומי (עיסוי הוואי).

  

  • מכללת מהות (תל אביב) – בחסות אוניברסיטת בר אילן – מציעה לימודי עיסוי שוודי כחלק מהכשרת המעסים במכללה, הכוללים 30 מפגשים שבועיים בני 4 שעות ודורשים לימוד אנטומיה במקביל.

  

  • מכללת תהילה (כפר סבא) – מציעה קורס עיסוי שוודי שאינו דורש ידע קודם ונפרש על פני 6 מפגשים בני שלוש שעות, הכוללים בעיקר התנסות מעשית.


ככלל, הקורסים פתוחים לקהל הרחב וכן לעוסקים בתחומים נוספים בעולם הרפואה המשלימה, כמטפלים הוליסטיים, מעסים, פיזיותרפיסטים ועוד, אשר מעוניינים להרחיב את השכלתם. הלימודים נמשכים מספר חודשים (2-3 בדרך כלל) וכוללים כ-30-150 שעות אקדמיות. ישנם גם קורסים קצרים וממוקדים יותר. חשוב מאוד לוודא כי בחרתם במוסד לימודים בעל ניסיון ומוניטין וכי המורים, תכני הלימוד והמתקנים הם ברמה הגבוהה ביותר. מומלץ גם לשוחח עם בוגרים שסיימו קורסים קודמים במוסד בו בחרתם ללמוד.

 

 

לסיכום

 

קורס עיסוי שוודי, כבסיס לשיטות עיסוי נוספות או כטיפול בפני עצמו, כמקצוע או כתחביב, עשוי להיות בחירה מעניינת ומספקת. לימודי הנושא כוללים נושאים שונים והתנסות מעשית רבה ובסופם תוכשרו באחת משיטות העיסוי המוכרות ביותר בעולם המודרני. בוגרי הקורס יוכלו להשתלב במגוון משרות בתחום העיסוי, עם דגש על התמחות בעיסוי שוודי. ניתן לעבוד כעצמאיים או כשכירים במכוני עיסוי, במכוני בספא, בקופות החולים, במוסדות פרטיים ועוד. פוטנציאל ההשתכרות של העצמאיים העוסקים בתחום זה הוא גבוה למדי וכך גם הסיפוק מהעבודה. לא בכדי הפך קורס זה לאחד מהמבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס עיסוי שוודי?

רוצה לדעת יותר על קורס עיסוי שוודי?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס עיסוי שוודי
שאלות הגולשים בנושא
קורס עיסוי שוודי - איפה מתקיים?
קורס עיסוי שוודי הוליסטי ורפואי
איפה ניתן ללמוד קורס עיסוי שוודי הוליסטי?
לימודי עיסוי שוודי