רוצה פרטים על תוכנה לאייפון ואייפד ?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס פיתוח תוכנה לאייפון ואייפד

רוצה לדעת על תוכנה לאייפון ואייפד ? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


פיתוח תוכנה לאייפון ואייפד

 

אין כיום אנשים רבים שלא מכירים את האייפון והאייפוד של חברת אפל. מדי יום נמכרים אין ספור אייפונים ואייפודים בעשרות מדינות בעולם וכמובן גם בישראל. אך מה שהופך את המכשירים הללו לכל כך מצליחים, מלבד כמובן העיצוב המרהיב שלהם, הן האפליקציות והתוכנות המתוחכמות שיש בהם.

 

בכל יום, כותבים מתכנתים רבים ברחבי העולם אפליקציות המתאימות לאייפון במטרה להפוך למיליונרים הבאים. בשל הביקוש הרב לאנשי תוכנה המפתחים אפליקציות ותוכנות לאייפון ולאייפד, נפתח קורס מיוחד המלמד את התחום הזה - קורס פיתוח תוכנה לאייפון ואייפד.

 

הקורס מקנה לסטודנטים הלומדים בו את כל הידע שהם זקוקים לו על מנת לפתח אפליקציות מקוריות וייחודיות לאייפון, על מנת לגרוף רווחי ענק ממכירתם באופן עצמאי.

 

אז אם אתם אנשי תוכנה בנשמתכם, אוהבים לפתח טכנולוגיות חדשות וגם רוצים להרוויח מכך לא מעט כסף, לימודי פיתוח תוכנה לאייפון ולאייפוד הם הלימודים בשבילכם!

 

מה לומדים?

 

בקורס מרתק זה, רוכשים הסטודנטים ידע תיאורטי ומעשי לצורך המקצוע ההולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות - פיתוח תוכנה לאייפון ולאייפד.

 

הקורסים הללו מיועדים לאנשי מחשבים, אך גם לקהל הרחב הרוצים ללמוד תחום חדש ואינם מפחדים מהעולם הטכנולוגי. ניתן לעבוד בתחום זה גם כעצמאיים וליצור הכנסה גבוהה מאוד במקביל לעבודה הרגילה. אלה הם חלק מהנושאים הנלמדים בקורס:

 

  • היכרות עם סביבת הפיתוח iOS
  • מבני נתונים של מערכת ההפעלה
  • שימוש בסימולטורים
  • שימוש בשפת הפיתוח Objective-C
  • סביבת הפיתוח XCode
  • ממשק המשתמש של מערכת ההפעלה
  • שימושי מערכת ההפעלה
  • העלאת היישום ל – UpSrote של חברת אפל
  • ארכיטקטורה ועיצוב תבניות
  • כלי הפיתוח InterfaceBuilder ו – iPhoneSimulator
  • ועוד

 

 

ניתן להירשם גם לקורס תכנות ללא ניסיון, אך מומלץ להיעזר קודם לכן בקורסים משלימים לחסרי רקע כהכנה לקראת הלימודים.

 

 

היכן לומדים וכמה זמן?

 

  • מכללת ג'ון ברייס (חיפה, תל אביב וירושלים) – מכללה מובילה זו מציעה קורס "iPhone Development Bootcamp", הנלמד בהיקף של 40 שעות לימוד הנפרשות על פני 10 שיעורים, במתכונת לימודי בוקר או במתכונת לימודי ערב לבחירתכם. קורס זה אף הוא מיועד למפתחים בעלי רקע בתחום בלבד.

 

  • המכללה לניו מדיה (תל אביב) – מקיימת קורס "בניית אפליקציות לאייפון ואייפד", הנלמד בהיקף של 100 שעות לימוד אקדמיות, במשך 22 מפגשים, במתכונת של יומיים בשבוע – שישי בשעות הבוקר ויום נוסף במהלך השבוע, בשעות אחר הצהריים. קורס זה מיועד לבעלי רקע בתחום.

 

  • מכללת אקזיט (טבריה) - קורס המונה 200 שעות, ובו לומדים את סביבת הפיתוח הייחודית למערכות אפל ואת שפת התכנות Objective C. בנוסף, הסטודנטים מכירים את מערכות הניהול ורשתות מוצרי התוכנה הווירטואליות של אפל, הם לומדים לעבוד עם גרפיקאים, עם מסדי נתונים חיצוניים ועם SDK חיצוני. חלק מן התכנית מוקדש לגיבוש תיק העבודות.

 

 

אפשרויות תעסוקה

 

מפתחים שהוכשרו בידע וביכולות היישומיות לפיתוח אפליקציות למכשירי אייפון ואייפד ציידו עצמם בכלים רבי עוצמה בעידן הדיגיטלי שבו אנו נמצאים. בתום הלימודים בקורסים, יוכלו המפתחים להשתמש בכל הידע שרכשו בהם ולהשתלב בחברות הייטק העוסקות בענף זה, ביזמות עסקיות שונות, או לעבוד כעצמאים בתחום ולפתח אפליקציות משלהם לשימושים שונים ורבים.

 

מעבר לכך, ניתן להשתתף בהכשרות המשך ולרכוש עוד כלים בתחומי התכנות, בניית האתרים, וענפים נוספים בהייטק. בין היתר, מוצעים קורסים לפיתוח אפליקציות ווב בהם בוגרי קורס זה יכולים לקבל ידע והבנה מעמיקים נוספים.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על תוכנה לאייפון ואייפד ?

רוצה לדעת יותר על תוכנה לאייפון ואייפד ?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
לימודי פיתוח אפליקציות לאנדרואיד ואייפון
פיתוח אפליקציות לIOS ולאנדרואיד
פיתוח אפליקציות לאנדרואיד ו- ios
קורס פיתוח אפליקציות תוכנה לאייפון