תואר ראשון בחינוך במכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי

שירות אישי - צור קשר
תואר ראשון בחינוך במכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי

לימודי חינוך לתואר ראשון במכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי

 

המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי, אשר ממוקמת בבאר שבע הינה מכללה אקדמית אשר מכשירה מורים ותורמת להתפתחותם האישית והמקצועית. בתחום התואר הראשון מציעה המכללה את בית-הספר להכשרה, הלימודים בבית ספר זה מציעים למועמדים תכניות לתואר ראשון בחינוך, לצד לימודי הוראה לקראת תעודת הוראה.

 

התכנית מאורגנת בארבע חטיבות עיקריות - לימודי חינוך, התנסות בהוראה, התמחות ולימודי יסוד. הסטודנטים משתתפים בקורסים מתחומים כמו פילוסופיה, פסיכולוגיה, סוציולוגיה ועוד, העוזרים להם להבין את תהליכי ההתפתחות של היחיד והחברה ואת מהות עבודת אנשי המקצוע בתחום ההוראה. ההתנסות המעשית בהוראה בבתי ספר שונים באזור מסיעים לסטודנטים לגבש את תפישתם החינוכית ואת גישתם האישית למקצוע ההוראה.

 

 

אפשרויות הלימוד

 

תכנית ההכשרה לגן (0-6) - בתכנית ההכשרה לגן התמחות מגיל לידה עד שש שנים. בסיום הלימודים מקבלים תואר ראשון B.Ed, תעודת הוראה לגיל הרך ורישיון הוראה של משרד החינוך. הבוגרים מועסקים במשרד החינוך וזכאים לשכר לפי דירוג "אופק חדש"

 

תכנית ההכשרה בחינוך מיוחד - בתכנית ההכשרה בחינוך מיוחד מקבלים הכשרה אקדמית ומעשית הכוללת הוראה מותאמת לתלמידים עם צרכים מיוחדים. מושם דגש על התפתחות מקצועית ואישית מבחינה אקדמית ומהיבטים של חוסן, חוללות עצמית ופדגוגיות יישומיות.

 

תכנית הכשרה לאמנות ומדיה דיגיטלית - תכנית זו מכשירה אמנים יוצרים ומורים להוראת מקצועות האמנות החזותית בבתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים וחטיבות עליונות, בתחומים אמנות פלסטית, מדיה דיגיטלית ותולדות האמנות.

 

תכנית שבילים לחינוך חברה סביבה - תכנית זו מעניקה שלוש תעודות - תואר ראשון בחינוך לעל יסודי, תעודת הוראה לעל יסודי בהתמחות גיאוגרפיה או היסטוריה ותעודת עובד חינוך בלתי פורמלי בהתמחות נוער בסיכון או נוער וקהילה.

 

תכנית נתיבים - זוהי תכנית מנהיגות חינוכית סביבתית בנגב, לתואר ראשון בהוראת עברית, גיאוגרפיה או חינוך בלתי פורמלי. היא מיועדת לצעירות וצעירים שברצונם לקבל תואר ראשון בחינוך ותעודת הוראה ולהפוך למנהיגים בתחומי החברה, הסביבה והחינוך בחברה הבדואית.


תכנית הכשרה לבית הספר היסודי (א - ו) - לימודים לתואר ראשון בתכנית זו מכשירים מורים מקצועיים, מחנכים ומנהיגים להוביל חדשנות במערכת החינוך. מושם דגש על תהליך ההתפתחות המקצועי והאישי של המתכשרים להוראה.

 

תכנית הכשרה לבית הספר העל יסודי (ז - י) - בתכנית מכשירים מורים לבתי ספר על יסודיים במגזר היהודי והבדואי, משולבים בתכנית למידה עיונית ועדכנית עם הכשרת מעשית בתחומי דעת שונים.

 

תכנית על יסודי אנגלית - תכנית הכשרה לבית הספר העל יסודי באנגלית, בה מכשירים מורים בחינוך הכללי במגזר היהודי והבדואי. ההתמחות מצויה בקשר עם השגרירות האמריקאית ומשרדי האיחוד האירופי, מה שמקנה הזדמנויות לחילופי סטודנטים ופרויקטים מגוונים.


תכנית הכשרה לחינוך גופני (א - י"ב) - תכנית זו מכשירה מורים לחינוך גופני לחינוך היסודי והעל יסודי, בהדגשת הגישה ההומניסטית בחינוך אשר שואפת לפתח את הפוטנציאל האישי של הלומדים בכל התחומים החינוכיים.

 

תואר ראשון B.Ed בהתמחות מדעים על יסודי במסלול ישיר לתואר שני - משך הלימודים במסלול זה הוא 5 שנים, שלוש שנים לימודים לתואר ראשון ולתעודת הוראה ושנתיים לתואר שני.

 

תכנית המצוינים רג"ב ראש גדול בהוראה - תכנית המצוינים מתאימה לסטודנטים עם נתונים גבוהים שברצונם להשפיע על עתיד החברה והחינוך בישראל, הסטודנטים משלימים את הלימודים תוך שלוש שנים בלבד.
 

עוד מסלולי לימוד - המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי
חוות דעת של סטודנטים על קיי - תואר ראשון בחינוך
התקבלו 81 דירוגיםבציון ממוצע: 4.0 מתוך 5
שליו

שליו

06/09/2022
5/ 4

המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אני אוהב את המרצים במכללה ואת הסטודנטים שנמצאים איתי בתואר

על הקמפוס

המכללה נחמדה אנשים טובים מרצים שיודעים לעזור בעת הצורך וזמינים כמעט בכל זמן

טיפים

לחשוב טוב לפני הכניסה ללימודים להיות בטוח שאתה מוכן לזה לא להתבייש לבקש עזרה מאחרים

יובל

יובל

02/11/2018
5/ 2

המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

את חוסר הגמישות כלפי הסטודנטים אני אמא לצינוק וחא היה לי סידור לילד כמה ימים וחלק מהמרצים לא הסכימו קרא עוד...

על הקמפוס

הקמפוס ישן יחסית המבנה לא נגיש לנכים ולאימהוצ עם עלגות מה שמקשה על הניידות

טיפים

ללמוד ולהשקיע מהתתחלה כל קורס חשוב לקחת כמה שיוצר קורסים על מנת שלא יצטרכו להשלים בשנים ד וה

ריאל

ריאל

30/12/2017
5/ 5

המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אני אוהבת את שיטת הלימודים הגבוהה והטובה וגם הקורסים מובנים אבל הדבר שאני לא אוהבת במוסד שאני לומדת  קרא עוד...

על הקמפוס

הקמפוס לא כל כך נוח אפילו לנו הבנות לא הרבה מאושרות בהקמפוס של המכללה.

טיפים

סטודנטים יקרים אם אתם רוצים להגיע למשהו אתם יכולים להיגע לחלום שלכם אם יש לכם רצון ותעבדו על עצמכם.  קרא עוד...


לכל חוות הדעת