ללמוד במסלול האקדמי המכללה למנהל
שם מלא
אימייל
טלפון
אני מסכים לתנאי השימוש ומדיניות האתר

לימודי מדעי ההתנהגות התמחות בניהול משאבי אנוש במסלול האקדמי המכללה למנהל

שירות אישי - המסלול האקדמי המכללה למנהל

מלא/י את פרטייך ונציג שירות יחזור אליך בהקדם

טלפון אימייל שם מלא
אני מסכים לתנאי השימוש ומדיניות פרטיות

לימודי מדעי ההתנהגות עם חטיבה בניהול משאבי אנוש במסלול האקדמי המכללה למינהל

תואר ראשון במדעי ההתנהגות עם חטיבה בניהול משאבי אנוש מקנה יתרון יחסי למגוון תפקידים ומשימות בארגונים וחברות השונות ומכינה את הסטודנטים לעולם העבודה הדינמי והמודרני. התואר הראשון מיועד למעוניינים להשתלב בתחום משאבי האנוש ולרכוש ידע נרחב ומקיף בתחומי מדעי ההתנהגות.

מדוע ללמוד תואר ראשון במדעי ההתנהגות עם חטיבה בניהול משאבי אנוש דווקא במסלול האקדמי?

כוח האדם המרכיב את הארגון מהווה חלק מרכזי ובלתי נפרד מהצלחתו. אי לכך, ישנה חשיבות גדולה ביותר לניהולו של כוח האדם, הוא המשאב האנושי בארגון. לאור ההתפתחות במאה האחרונה חלחלה ההבנה כי יש לשנות את היחסים בין העובדים לארגון ולהתייחס לתכונותיו הנפשיות והרגשיות של העובד בצד לתכונותיו ומיומנויותיו המקצועיות והטכניות. לפיכך, התפתחו תיאוריות העוסקות בניהול משאבי אנוש שהובילו לפיתוחו של תחום ניהול משאבי האנוש בכלל השווקים בעולם.

המסלול האקדמי מציע תכנית ללימודי תואר ראשון במדעי ההתנהגות בצירוף התמחות במשאבי אנוש, שמטרתו להקנות ידע בניהול משאבי אנוש שהינו הכרחי ורלוונטי לכל מינהל באשר הוא. ההתמחות במשאבי אנוש מתייחסת להיבטים השונים הקשורים באופן זה או אחר לעובדים בארגונים: תהליכי מיון, גיוס והכשרה, תנאי העסקה, תנאים סוציאליים, הדרכה ופיתוח, קידום וניהול העובדים, פיתוח התקשורת בארגון ועוד.

 

מתכונת הלימוד


התכנית מורכבת מפן תיאורטי אשר מטרתו להקנות לסטודנט ידע רחב בניהול על כל היבטיו ומפן מעשי שמטרתו להכשיר את הסטודנט לתפקידי ניהול בכירים. כמו כן, התוכנית כוללת ארבעה מסלולים מקצועיים: ניהול משאבי אנוש, ניהול צוותי משימה, פיתוח הדרכה, גיוס והשמה.

תכנית הלימודים נפרשת על פני 3 שנים במהלכן על כל סטודנט לצבור 102 ש"ס בכדי להיות זכאי לתואר. התוכנית כוללת קורסים תיאורטיים ומעשיים מעניינים ומגוונים.

 

נושאי הלימוד


בין הנושאים הנלמדים במסלול:

 

  • משא ומתן עסקי
  • מדיניות חברתית
  • התנהגות צרכנים
  • התנהגות ארגונית
  • תהליכים קונטיביים
  • מיומנויות בין אישיות
  • יסודות ביולוגיים של ההתנהגות   
  • שיווק
  • דיני עבודה
  • יחסי עבודה
  • מיקרו ומקרו
  • ייעוץ והשמה
  • קבלת החלטות   
  • ועוד

 

אפשרויות תעסוקה לבוגרים

בוגרי התואר הראשון יכולים להשתלב במגוון תפקידים במשק הישראלי. אלו כוללים תחומים כמו פיתוח הדרכה, ניהול צוותי משימה, גיוס והשמה ועוד. התואר מעניק יתרון למועמדים לתפקידי ניהול משאבי אנוש בחברות ובארגונים השונים ומרחיב את ההזדמנויות העסקיות והאישיות של כל בוגר. כמו כן, בוגרים שמעוניינים בכך יכולים להמשיך ללימודים מתקדמים בתחומי הניהול ומדעי ההתנהגות במוסדות לימוד מוכרים בארץ ובעולם.

 


תנאי הקבלה

 

קיימים מספר מסלולים לקבלה ללימודי מדעי ההתנהגות בהתמחות זו. ניתן להתקבל על סמך ממוצע ציוני הבגרות והפסיכומטרי של 85 ומעלה. אפשרות אחרת היא זכאות לתעודת בגרות וציון של 550 לפחות בפסיכומטרי. לחלופין, בעלי ממוצע בגרויות של 87 ומעלה יכולים להתקבל גם ללא פסיכומטרי.

בכל מסלולי הרישום יש צורך בציון של 85 לפחות בחלק האנגלית של הפסיכומטרי, או ציון של 185 לפחות במבחן אמי"ר או לחילופין, ציון הבגרות באנגלית לא יפחת מ-60 ברמה של 4 יחידות לימוד.

• האם אתם מתקבלים ללימודים? בדקו כעת את סיכויי הקבלה שלכם.

 



עוד מסלולי לימוד - המסלול האקדמי המכללה למנהל:



 

התקבלו 15 דירוגים בציון ממוצע: 4.1 מתוך 5    
סטודנט? רוצה להצביע ולקבל מילגה? לחץ כאן
מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?
ירון, המסלול האקדמי המכללה למנהל, תואר בפסיכולוגיה
במכללה למנהל, יש אוירה טובה של לימודים ושל חברים. יש תחושה שנוח ונעים ללמוד שם, ולכל אחד יש את הפינה שלו ללמוד. כמו כן, סגל המורים שפגשתי עד כה בחוג לפסיכולוגיה, נראה כסגל איכותי ונוח לפנות אליו בשאלות. פחות נוח לי עם המחיר שאני צריך לשלם במוסד עצמו. מחיר גבוה מאוד ללימודים, בנוסף הקושי לרכוש רכב ואי היכולת להשכיר דירה ולהיות עצמאי בתקופה זו, מאלצת אותי לגור עם ההורים בכדי לעמוד בתשלומים.
מיכל, המסלול האקדמי המכללה למנהל, תואר במדעי ההתנהגות
רוב המרצים באים לקראת הסטודנטים, אם מדובר בהעלאת חומרים נוספים למודל בכדי להבין את הומר, ובאם האפשרות לגשת אליהם לאחר ההרצאה בכדי להבין את החומר יותר טוב. מבחינת הקורס באנגלית, שכל סטודנט מחויב לעבור, המבחנים אינם משקפים את החומר הנלמד בכיתה, ולכן אחוז הסטודנטים שעוברים את הקורס הינו נמוך.

סטודנטים מספרים על הקמפוס
רותם, המסלול האקדמי המכללה למנהל, תואר בפסיכולוגיה
בקמפוס יש אווירה סטודנטיאלית. יש הרבה מקומות שניתן לשבת ללמוד בהן מחוץ לשעות המערכת (כיתות hub, ספריות, מעבדות פסיכולוגיה), האווירה נעימה ונינוחה- מדשאות עם פינות ישיבה ומוזיקה המושמעת ברחבה המרכזית ומרכז אוכל גדול עם מחירים נוחים לסטודנטים ומפוזרים ברחבי הקמפוס מיקרוגלים, מתקני מים חמים-קרים ועמדות להכנת קפה ותה ללא תשלום. האווירה במקום חמה, נעימה וביתית.

    עוד חוות דעת

מה חושבים הסטודנטים על מוסד הלימודים
  • מהי רמת הקושי של הלימודים?
    (מ - 1: קל מאד, עד 5: קשה מאד) 
    1%
     
    1
    4%
     
    2
    26%
     
    3
    46%
     
    4
    24%
     
    5
  • עד כמה חברותיים הסטודנטים במסלול הלימודים?
    (מ: 1 - לא חברותיים בכלל, עד 5 - חברותיים מאד) 
    1%
     
    1
    4%
     
    2
    17%
     
    3
    35%
     
    4
    43%
     
    5
  • באיזו מידה מעבירים המרצים את החומר בצורה מעניינת ומובנת?
    (מ: 1 - בכלל לא מעניין ומובן, עד 5 - מאד מעניין ומובן) 
    1%
     
    1
    5%
     
    2
    30%
     
    3
    48%
     
    4
    17%
     
    5
  • עד כמה נותנים המרצים יחס אישי לתלמידים?
    (מ: 1 - אין יחס אישי, עד 5 - המון יחס אישי) 
    3%
     
    1
    9%
     
    2
    25%
     
    3
    37%
     
    4
    26%
     
    5
  • באיזו מידה תכנית הלימודים מקנה כלים מעשיים לעיסוק במקצוע?
    (מ: 1 - לא מקנה בכלל, עד 5 - מקנה המון) 
    2%
     
    1
    7%
     
    2
    24%
     
    3
    38%
     
    4
    29%
     
    5
  • במידה והנך עובד/ת, האם תחום התעסוקה שלך קשור לתחום הלימודים שלך?
     
    26%
     
    כן
    50%
     
    לא
    24%
     
    באופן חלקי
  • האם לדעתך ניתן לשלב לימודים ועבודה במשרה מלאה במסלול בו הינך לומד?
     
    19%
     
    כן
    40%
     
    לא
    41%
     
    רק משרה חלקית










פורום לימודים  |  ימים פתוחים  |  תנאי קבלה  |  תנאי שימוש  |  מפת האתר  |  מגזין לימודים  |  צור קשר  |  English