קורס תזונה ובריאות במכללת אילמה

רוצה לדעת על לימודים בנושאי תזונה? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על לימודי תזונה ובריאות - מכללת אילמה.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי תזונה ובריאות במכללת אילמה

 

מסלול זה אינו פעיל, למסלולים נוספים במכללת אילמה לחצו כאן

 

מכללת אילמה מציעה מגוון רחב של הכשרות בתחומי הרפואה המשלימה ברוח יהודית. המכללה, אשר ממוקמת בגליל העליון, מושכת אליה מדי שנה סטודנטים רבים מכל הארץ המתעניינים בחיבור המיוחד בין הרפואה המשלימה לתורת הנפש והגוף היהודית. תוכניות הלימודים במכללה מיועדות להכשיר אנשי טיפול מקצועיים בתחומי הרפואה המשלימה שיוכלו לעבוד בהתאם לסטנדרטים הנדרשים על ידי הגופים המקצועיים ולספק להם כר לצמיחה ולהתפתחות אישית ולהעצמה רוחנית.

 

הייחודיות של מכללת "אילמה" מתבטאת בהקניית ידע מקצועי הכולל שיטות ריפוי מהעולם כולו כמו גם בלימוד החכמה העתיקה מכל, הרי היא חכמת הקבלה והתפתחות הנפש של החסידות. במכללת אילמה מגמות לימוד מקצועיות בהן נלמדים שלל קורסים המשלבים בין רוח היהדות לרפואה המשלימה כמו גם שלל סדנאות ולימודי העשרה בתחומים אלה.

 

 

תוכנית לימודים

 

לימודי תזונה ובריאות במכללת אילמה הוא מסלול לימודים חדש וייחודי המיועד לכל מי שמבקש ללמוד דרך חיים ולעזור לעצמו ולאחרים להגיע לבריאות שלמה. גדול הרופאים בכל הזמנים, הרמב"ם, האמין כי כל אדם אשר ינהג על פי הדרכים וחוקי הבריאות שהורו יאריך את ימיו ולא יבוא לעולם לידי חולי. על פי משנתו, כח הריפוי היחיד הקיים בעולם הוא זה שקיים בגוף האדם עצמו וכי כח זה מסוגל לרפא כמעט כל מחלה וזאת בתנאי שתוסר הסיבה לחולי.

 

לימודי תזונה ובריאות במכללת אילמה מבוססים על רקע מדעי טהור והם מונחים על ידי מרצים מקצועיים ומנוסים ובהם רופאים, ביוכימאים ואנשי ריפוי טבעי.

 

במגמה זו נלמדים חוקי החיים השונים והדרכים למניעת המחלות ובמהלך ההכשרה לומדים המשתתפים את הדרכים לרפא מחלות בדרך טבעית באמצעות תזונה מושלמת, לסלק רעלים מהגוף, לחזק את האנרגיה הגופנית והנפשית ולהשתמש באמצעים טבעיים לריפוי ובכללם מזון, מים, אויר ועוד.

 

* תוכנית הלימודים מתפרסת על פני שנתיים והיא מקיפה שיעורים עיוניים ותרגולים מעשים.

 

נושאי לימוד

 

תחומי הלימוד העיקריים במסלול ההכשרה:

 

  • בריאות טבעית - חוקי החיים, ויטאליות אנרגיה עצבית, הקשר בין גוף ונפש, אורח חיים בריא, ביוכימיה של הגוף, ,הורמונים, חילוף חומרים ועוד.

 

  • רפואה מערבית - אנטומיה, פיזיולוגיה, העצמות, גידים, המערכות העקריות, מבנה השלד, פרמקולוגיה- נוהל קבלת מטופל, פתולוגיה כללית, פאתו-פיזיולוגיה, תהליכים פיזיולוגים ועוד.

 

  • תנועה והרפיה - תרגול יוגה, התעמלות מרפאה.

 

  • אבחנות - לימוד הטכניקות לאבחנה

 

  • טכניקות טיפוליות - עיסוי לניקוי רעלים, כוסות רוח, קומפרסים, שטיפות ועוד.

 

  • רזי המטבח הבריא הטבעי - הקנית כלים לתפריט תזונה מאוזן.

 

תוכנית הלימודים מקיפה גם קליניקות סטודנטים הכוללת 10 מפגשים בהם הסטודנטים נדרשים לטפל בחולים חיצוניים בהנחיית מרצי התוכנית.

 

משך הלימודים

 

הלימודים במסלול מתפרסים על פני שנתיים.

 

אפשרויות תעסוקה

 

בוגרי הקורס יוכלו להשתלב בתחום התזונה והבריאות ולייעץ למטופלים בענייני תזונה ואורח חיים בריא.
 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת אילמה

כלים שיעזרו לך לבחור