לימודי מטפל רב תחומי HHP במכללת רידמן – המכללה לרפואה משלימה ואינטגרטיבית

 מכללת רידמן - לימודי מטפל רב תחומי HHP 

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס הכשרת מטפל רב תחומי במגע HHP במכללת רידמן – המכללה לרפואה משלימה ואינטגרטיבית

הראייה של הגוף והנפש כמכלול אחד יכולה להוביל לשיפור בהרגשתם של מטופלים ולחיזוק משמעותי בבריאות הנפשית והפיזית. משום כך, הביקוש למטפלים בתרפיות מגע בבתי החולים ובקופות החולים עלה. העדפה ברורה קיימת למטפלים רב תחומיים בעלי ידע נרחב בסוגי טיפול שונים.

 

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים פונים לקבל טיפול הוליסטי בתחומים שונים כגון: פיזיותרפיה סינית, זן שיאצו, רפלקסולוגיה, ועוד עיסויים הוליסטיים שונים. גם הרפואה הקונבנציונאלית והממסד הרפואי החלו להכיר בחשיבות ובתרומה המרובה של הרפואה המשלימה בכלל ומקצועות המגע בפרט כחלק בלתי נפרד מתהליך החלמתם של חולים ושמירה על אורח חיים בריא.

 

לימודים במסלול HHP מטפלים רב תחומיים במגע במכללת רידמן – המכללה לרפואה משלימה ואינטגרטיבית באים לאפשר לסטודנטים להתמקצע בטיפולים בגישות שונות מתוך המגוון הקיים ולצור לעצמם תכנית לימודים אישית בהתאם לצרכים לכישורים ולמסוגלות שלהם כמטפלים לעתיד.בית הספר לתרפיות במגע מציע מגוון של תוכניות לימוד על בסיס ההנחה כי מגע הינו צורך בסיסי של כל אדם בדומה לכל צורך בסיסי אחד כגון אוויר לנשימה, מים ומזון. תכניות הלימודים כוללות טכניקות טיפוליות שונות מהמזרח ומהמערב.

 


תכנית הלימודים

מסלול מטפל רב תחומי HHP בתרפיות מגע, נועד להכשיר מטפלים ולהקנות להם ידע מקיף ומערכת של מיומנויות לטיפול הוליסטי ולהגברת המודעות העצמית. במסגרת בית הספר ניתן ללמוד במגמות לימוד שונות כגון: רפלקסולוגיה, שיאצו, עיסוי אינטגרטיבי או טווינא. כמו כן, הסטודנטים יכולים להשתתף בקורסים וכך להכיר גישות תרפיה נוספות כגון פרחי באך, ארומתרפיה, דמיון מודרך, מיומנויות NLP, אקוספורה ג'ין שין.


מתכונת הלימוד

 

תכנית זו נמשכת כשלוש שנים והיקפה כ - 2,000 שעות לימוד. היא מתבצעת במתכונת מותאמת אישית לכל אחד מהתלמידים תוך שימת דגש על ניסיון קודם וצורכים אישיים.

 

התכנית כוללת קורסי חובה ובחירה וכן התנסות מעשית (סטאז') בקליניקה אינטגרטיבית, שמתקיימת בליווי סגל ההוראה ומאפשרת לתלמידים לתרגל את יכולות הטיפול הנלמדות. המסלול משלב גם סדנאות ומפגשים עם מומחים ברפואה משלימה מחו"ל.

 

נושאי הלימוד

 

  • מיומנויות NLP
  • מבוא לגוף האדם
  • עיסוי רפואי משולב
  • כלים להקמת קליניקה
  • רפואה פנימית מערבית
  • סוגיות באתיקה מקצועית
  • ארומתרפיה ורוקחות טבעית
  • מדעי התזונה במעגלי החיים
  • אבחון וטיפול בבעיות אורתופדיות
  • עיסוי שוודי הוליסטי בגישת "ידיים קשובות"
  • ועוד

 

סגל הוראה

 

בראש תכנית זו עומד מטפל מנוסה במגע, בעיסוי ובטיפול אלטרנטיבי. הוא מתמקד בשיטות גוף ונפש ובטיפול בכאבים רגשיים ופיזיים אחרי תאונות וחבלות.

 

תעודות

לבוגרי התוכנית תוענק תעודת גמר "Holistic Health Practitioner" מטעם מכללת רידמן – המכללה לרפואה משלימה ואינטגרטיבית. התעודה מפרטת את ההתמחות הספציפית של הסטודנטים. במהלך התכנית מקבלים דיפלומות נוספות בהתאם לתחומי ההתמחות, באמצעותן אפשר להתחיל לטפל כבר בזמן הקורס.


אפשרויות תעסוקה

בוגרי המגמה יכולים להשתלב במגוון אפשרויות תעסוקה כמטפלים רב תחומים בתרפיות מגע בבתי חולים, קופות חולים, קליניקות ציבוריות וקליניקות פרטיות המעניקות טיפול ברפואה משלימה בדגש על תרפיות הוליסטיות במגע. באפשרותם לעבוד בבתי מלון ונופש, בבתי ספא, כמטפלים עצמאיים ואף לפתוח קליניקה עצמאית.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת רידמן - לימודי רפואה משלימה

עוד מסלולי לימוד - מכללת רידמן - רפואה משלימה