מכללה ובית ספר לבישול וקונדיטוריה טעמים

רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודי בישול? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על טעמים - מכללה לבישול וקונדיטוריה.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


טעמים – מכללה ובית ספר לבישול וקונדיטוריה
 
באווירה ירושלמית
 
טעמים – מכללה ובית ספר לבישול וקונדיטוריה, הוא מוסד ירושלמי ללימודי בישול ולימודי אפייה, המקיים קשרים הדוקים עם שוק מחנה יהודה, ונהנה מהיצע מגוון וטרי של חומרי גלם ומן האווירה הייחודית של העיר. המכללה קיימת מעל עשר שנים והיא מציעה קורסים רבים המכשירים בוגרים מנוסים ובעלי ידע נרחב בתחומי הבישול השונים ובתחומי האפייה. הקורסים מיועדים לקהל הרחב – חובבים ומקצוענים המעוניינים להשתלם בתחומי הקולינריה השונים. המרצים במכללה הם שפים וקונדיטורים, בעלי מקצוע מנוסים ומיומנים.
 
על מסלולי הלימוד
 
הקורסים במכללה זו מוצעים חלקם במתכונת של שיעורי בוקר וחלקם במתכונת ערב, במגוון של היקפים ותכנים. בין הקורסים ניתן לציין גם את הבאים:
 
 
שירותים נוספים
 
במכללה זו מציעים בנוסף לקורסים הארוכים גם סדנאות הנערכות במתכונת של שלוש שעות בלבד, ומוצעות לקהל הרחב, כמו גם לחברות ולארגונים – עד 80 איש. מתכונת נוספת של לימודים, היא מתכונת של סדנאות המשולבות עם סיור בשוק מחנה יהודה שבירושלים, בשילוב ארוחה – כל זאת בסדנה הנמשכת ארבע שעות. הסדנאות מוצעות בנושאים רבים ומשתנים, וביניהם: אוכל אסייתי, אוכל צרפתי, קונדיטוריה, בשרים, שוקולד, אירוח, ועוד. כמו כן, המכללה מציעה גם קייטנות קיץ לילדים.
 
לסיכום
 
מכללת טעמים ממוקמת בירושלים, וככזו – היא מושפעת מן האווירה בעיר ומחוברת להתרחשויות בה. מרבית הקורסים במכללה מוכרים לצורכי גמול השתלמות, לגמלאי המשטרה, וכן לזכאי ביטוח לאומי. בחלק מן הקורסים, ההשתתפות מעניקה לתלמידים תעודת גמר מטעם המכללה.
 


** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.