לימודי הנדסאי תוכנה בהנדסאים באריאל

שירות אישי - צור קשר
לימודי הנדסאי תוכנה בהנדסאים באריאל

לימודי הנדסאי תוכנה – הנדסאים באריאל

 

הלימודים מתקיימים במסלול בוקר + במסלול ערב, בתאריך 31/3/2024 ייפתח בהנדסאים באריאל סמסטר אביב.

 

הקדמה הטכנולוגית והשימוש ההולך הגובר במחשבים ובאינטרנט, הפכו את עולמנו למבוסס על תוכנה. בעקבות זאת, נוצרה דרישה גדולה מאוד למתכנתים ולאנשי מחשבים כמענה לצורך הגדל. תחום הנדסת תוכנה עוסק בתוכנה על כל שלבי חייה, משלב התכנון ועד לשלב התחזוקה במהלך השימוש בה.

 

תפקידו בפועל של הנדסאי תוכנה הוא כתיבת התוכנה בפועל בפרויקט עליו הוא עובד. ההנדסאי שולט בשפות התוכנה השונות וביישומי המחשב, אך לרוב הוא מתמקצע בסוג עיקרי של שפת תוכנה בהתאם לתעסוקתו בפועל.

 

לימודי הנדסאי תוכנה של הנדסאים באריאל פותחים דלת לעולם ההייטק והמחשבים. הלימודים מאפשרים להתמקצע בשלל נושאים מבוקשים בתעשייה, כאשר הבוגרים מסיימים את הלימודים כשבידיהם סל כלים נרחב וידע בשפות התוכנה החדישות ביותר ובטכנולוגיות עדכניות רבות.

 

90% מימון שכר לימוד לחיילים משוחררים.

 

תכנית לימודים

 

לימודי הנדסאי תוכנה בהנדסאים אריאל מציעים ללומדים אותם את האפשרות הכיר לעומק את עולם המחשבים וההייטק. הידע שהסטודנטים רוכשים מקנה להם את כלל המיומנויות הנדרשות לתעסוקה בתחומים אלה, לרבות הניסיון המעשי בשפות התכנות השונות והיכרות מקרוב עם טכנולוגיות חדשניות. נוסף על כך, הסטודנטים נחשפים לכלל התחומים שעליהם חולש עולם התוכנה, כמו יישומים ואפליקציות, משחקים, טכנולוגיות סלולאריות ויישומים רפואיים.

 

מתכונת הלימוד

 

אוקטובר - הלימודים מתקיימים במסלול יום שבו לומדים 4 ימים בשבוע למשך 4 סמסטרים. אורך התכנית שנתיים.

 

כמו כן, מתקיימים לימודים במסלול ערב שהיקפו 3 שנים.

 

במסלול אביב - הלימודים מתחילים בחודש מרץ.

  

חיילים משוחררים זכאים ל - 90% מימון שכר לימוד. נוסף על כך, הנדסאים באריאל מעניקה מלגות הצטיינות עד סך של כ - 1500 שקלים לבעלי ממוצע בגרויות גבוה.

 

 

על מוסד הלימודים

 

הנדסאים באריאל הוא מוסד לימודים מוביל המעניק מגוון מסלולי לימוד בתחום ההנדסה והתעשייה. מטרת המוסד הוא להעניק לסטודנטים את המיומנויות הנדרשות להשתלבות בשוק העבודה בישראל ובוגריו הם אנשי מקצוע איכותיים ומבוקשים, זאת מכיוון שתכניות הלימודים מותאמות לצורכי המשק והן כוללות היכרות עם הטכנולוגיה החדישה בעולם. התארים שהמוסד מעניק מוכרים על ידי משרד הכלכלה.

 

תנאי קבלה

 

המעוניינים להתקבל ללימודי הנדסאי תוכנה צריכים להיות בעלי תעודת בגרות מלאה או תעודת בגרות חלקית עם ציון עובר באנגלית, במתמטיקה ובעברית (לשון, הבעה וספרות) ובעלי תעודת בוגר מכינה טכנולוגית קדם הנדסית ובעלי תעודת מכינה לגילאי 30+ שלהם תעודה המעידה על 12 שנות לימוד המוכרת על ידי משרד החינוך. מועמדים מעל גיל 35 מתקבלים בהצגה של תעודה המעידה על 12 שנות לימוד המוכרת על ידי משרד החינוך.


תעודה

 

הסטודנטים שמסיימים את כל מטלות הלימודים מקבלים דיפלומת הנדסאי מטעם מה"ט והנדסאים באריאל.


אפשרויות תעסוקה

 

לבוגרי מסלול הלימודים בהנדסאי תוכנה ישנן אפשרויות תעסוקה רבות, ובהן פיתוח אפליקציות, בדיקת תוכנה, הדרכה והטעמה של מערכות מחשב, ניהול רשתות תקשורת, פיתוח תוכנה, ניתוח מערכות נתונים ועוד. 

 

 

למידע נוסף לחצו: הנדסאים באריאל
עוד מסלולי לימוד - הנדסאים באריאל