המרכז להשכלה פיננסית - חברת מטריקס

רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודי פיננסים לתעודה? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על המרכז להשכלה פיננסית.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


המרכז להשכלה פיננסית - מטריקס

 

המרכז להשכלה פיננסית הוא מרכז לימודים בעל היצע קורסים נרחב ביותר בתחומי ההשקעות, הפיננסיים, שוק ההון וניהול העסקים. המרכז הוקם על ידי חברת מטריקס ופועל בשלוחות רבות ברחבי הארץ: בחיפה, בהרצליה, בתל אביב, ברמת אפעל, בירושלים ובתל ברוך.

 

קורסים בתחום ההשקעות ושוק ההון:

 

קורס השקעות בשוק ההון:

 

מטרת הלימודים בקורס זה הינה הקניית מיומנויות לכל משתתפי הקורס המעוניינים לעסוק בפעילויות שוק ההון השונות באופן עצמאי. הקורס מקנה ידע והבנה בתחום, דרכים לעבודה מול יועצי השקעות ומהווה צעד ראשון ומהותי בעולם ההשקעות ושוק ההון.

 

קורס השקעות ויזמות בנדל"ן:

 

מטרות הלימודים בקורס זה הן הקניית מיומנויות וידע בתחום היזמות, הניהול ופיתוח הנדל"ן.

 

קורס ניתוח טכני:

 

מטרת הלימודים בקורס זה היא בניית מודלים להשקעה בהתאם לשיטה הטכנית בשווקי ההון, מודלים אלו כוללים מספר כלים שעוזרים למשקיעים לקבל החלטות נכונות ומגבירים את סיכוייהם להצליח במסחר. הקורס מקנה למשתתפיו ידע בניהול כספי ההשקעה ביעילות.

 

קורס ניתוח טכני מתקדם:

 

קורס זה מהווה המשך ישיר לקורס "ניתוח טכני" הבסיסי ומטרתו היא להרחיב את אופקי התלמידים ולהעמיק את הידע שלהם בתחום זה. הלימודים בקורס מקנים שיטות וכלים נוספים בניתוח השוק ברמה גבוהה יותר.

 

קורס השקעות ערך:

 

מטרת הלימודים בקורס זה היא היכרות עם גישת השקעות הערך בצורה ממוקדת ויישומה באופן מעשי.

 

השקעות מתקדמות בנדל"ן:

 

קורס זה הינו קורס מתקדם אשר מטרתו היא הקניית כלים והעלאת רמת הידע של המשתתפים בקורס, שיפור מעמד האדם העוסק בנדל"ן, מתן כלים לשיפור יזמות בנדל"ן, החלטות מושכלות יותר, השגת רווחים גבוהים יותר, היכרות עם סוגי עסקים שונים ועוד.

 

קורס אופציות מעו"ף:

 

שוק המעו"ף הפך בשנים האחרונות לכלי חשוב בתחום הבורסה. מקצוענים רבים עושים שימוש בכלי המעו"ף בכדי להימנע מסיכונים ואילו המשקיעים נהנים מהמינוף הגבוה אותו הוא מציע. המעו"ף מאפשר לסכן רק סכום קטן ולהרוויח כאילו סוכן סכום גדול יותר.

 

®Point & Figure DWA

 

שיטת ה ® Point & Figure DWA נחשבת לכלי עבודה חדשני של המקצוענים מתחום שוקי ההון ונחשבת למובילה בניהול תיקי השקעות בכל בורסה בעולם. השיטה משמשת ככלי ליועצי השקעות ולמנהלי תיקים ובנוסף מתאימה גם למשקיעים העצמאיים. הלימודים בקורס מקנים את כל המרכיבים הנדרשים לניתוח וניהול תיקי השקעות בהתאם לשיטה.

 

קורס מסחר במט"ח:

מטרת הלימודים בקורס היא להכיר מקרוב את שוק המט"ח, המושגים החשובים בתחום, אסטרטגיות מסחר ייחודית ועוד. הלימודים בקורס מתאימים לסוחרים השונים ומעניק למשתתפי הקורס את כל הכלים הנחוצים להפוף לסוחר מקצועי ורווחי בשוק המט"ח.

 

קורס מסחר יומי:

 

מטרת הלימודים בקורס זה היא הקניית מיומנויות להפקת רווח כלכלי ע"י מיצוי התנודות קצרות הטווח בשווקי המניות.

 

הזדמנויות השקעה באג"ח:

 

אגרות החוב ונכסים בעלי הכנסה קבועה מהווים כ- 70% מתיק השקעות ממוצע. מנהלי תיקים רבים מחשיבים אפיק סולידי זה כהשקעה חכמה בראיה לטווח הארוך. חלק נכבד של הכספים המושקעים בישראל ובעולם מופנה לשוקי האג"ח ותחום זה פותח בפני המשקיעים הזדמנויות לתשואות מדהימות.

 

קורסים בתחום האימון:

 

קורס יועצים ומאמנים לכלכלת המשפחה:

 

מטרת הלימודים בקורס זה היא הכשרת יועצים ומאמנים לכלכלת משפחה, תחום זה תופס תאוצה בישראל וברחבי העולם ומשלב מקצוע מרתק לצד תחושת עזרה ושליחות. הלימודים בקורס מתאימים לאנשים סבלניים, מנהיגים, בעלי נסיון חיים ועוד.

 

קורסים בתחום הניהול והיזמות:

 

קורס יזמות עסקית:

 

מטרת הלימודים בקורס זה היא מתן עזרה וכלים לפתוח ולקדם עסק מקצועי ומצליח, החל משלב הרעיון ועד להקמת העסק באופן מעשי.

 

קורס ניהול עסק עצמאי:

 

מטרת הלימודים בקורס זה היא מתן כלים לניהול עסק קטן כעצמאי, הקניית השיטות המסייעות לבעלי העסקים להתגבר על המתחרים, לשגשג, להבין את השוק הדינאמי והמשתנה ועוד.
 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.
טיפים ממומחים בנושא לימודי פיננסים לתעודה
פרופסור ירון זליכה
פרופסור ירון זליכה, ששימש כחשב הכללי וידוע גם במאבקים בתחום השחיתות הציבורית, חושב שלימודי ראיית חשבון הם כלי יעיל במיוחד להשתלבות בקריירה בעולם העסקי. בעיניו, הלימודים מקנים כלים פרקטיים שפותחים דלת למגוון של אפשרויות תעסוקה - "היתרון בראיית חשבון הוא שאתה מקבל לידיים כלי שיכול לעשות הכל."
לדבריו שינויים מהירים במשק הפכו את הידע בראיית חשבון למצרך הכרחי למי שרוצים להצליח בשוק שבו קיים מחסור ברואי חשבון. "ככל שהמשק מתפתח יותר המשקל של המקצועות הפיננסיים עולה מבחינת שכר ממוצע והיקף המשרות... היו קרא עוד...
פרופסור ירון זליכה
החשב הכלכלי במשרד האוצר בדימוס