רוצה פרטים על בישול בריא?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי בישול בריא

רוצה לדעת על בישול בריא? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי בישול בריא, איך מתחילים?

 

כמה פעמים שמעתם שהמבורגר זה לא בריא, צריך לאכול אוכל מזין, גם אוכל מזין הוא טעים. סיבים תזונתיים, מזונות מלאים (אורז מלא, קמח מלא), להקפיד על מתוקים, לאכול מספר רב של פעמים ביום?! ובכן, זה באמת חשוב, אוכל בריא הוא מתכון לגוף בריא, אוכל בריא הוא מזון לגוף ולנשמה.

 

מי שמאמין בזה, או רק מתעניין, אוהב לבשל, אוהב לאכול, לימודים לבישול בריא בהחלט יכול להתאים לו. אם אתם מתעניינים בפתיחת מסעדה על טוהר האוכל הבריא, או הוספה של אוכל בריא לתפריט, הכנת אוכל בריא למסיבה, בר מצווה, יום הולדת, לשבת. קורס הבישול הבריא יכול להתאים. לימודים אלה יכולים רק להוסיף לבריאות שלנו, לחיוניות של הגוף ולייצר לנו עניין בנושאי אוכל, מרכיביו, איכותו והכנתו.

הקורס מתמקד בתזונה נכונה, מרכיבי האוכל – בניית תפריט, מפתח מודעות והקשבה לגוף (מתי הוא צריך לאכול, מתי הוא שבע), חשיבות המזון כדרך חיים, כגון: שמירה על הגוף ומניעת מחלות. הכרת המטבח (חומרים, כלים, כללי בטיחות), סיורים בחוות המגדלות גידולים אורגניים, צמחי תבלין, בישול לילדים, סוגי מטבחים, מאכלים והכנתם, לפי נושאים: מאכלי עדות, מאכלים מכל העולם, מאכלים לאירועים, מאכלים לילדים.

צריך רק להדגיש שאוכל בריא הוא טעים ולא נופל מרמתו ממאכלים אחרים, הוא נפלא וקל להכנה, אך שם את הדגש על בריאות הסועד בנוסף לטעמו.

משך זמן הקורס?

 
הזמנים נעים בין מפגש אחד ל-12 מפגשים בני 4-40 שעות לימוד.

 


כמה זה עולה?

המחיר נע בין 500 ₪ ל-2000 ₪.


איפה לומדים?


* להלן חלק מבתי הספר לבישול בריא.

 

  • המרכז הישראלי לאיור-ודה – מפגש אחד בן 4 שעות, קורס תיאורטי ומעשי, אשר בסופו של המפגש תהיה ארוחה וכל אחד יקבל מספר מתכונים. קורס זה עוסק בעיקרו בשיטה ההוליסטית.
     
  • מבשלים בריא – קיימים שני מסלולים בוקר/ערב. הקורס משלב ידע תיאורטי ומעשי. הקורס מתמקד בבישול בריא וארוחות גורמה.
     
  • קמפוס ברושים – 10 מפגשים בני 3 שעות הקורס משלב בתוכו ידע תיאורטי ומעשי ומתמקד במטבח הצמחוני.
     
  • בישול בריא בהנחיית שני ריף-פרופסורסקי – 12 מפגשים, כל מפגש בן 3 שעות, סה"כ 36 שעות. הקורס משלב ידע תיאורטי ומעשי, הכרת המטבח, חומרי הגלם, סיור בחוות ומשקים אורגניים, הכנת האוכל. 700 ₪ לקורס, 10% למי שמביא חבר. המחיר כולל את הספר "תזונה בריאה וטעימה". יש אפשרות להשתתף במפגש אחד, בסך 150 ₪, או לחילופין קורס פרטי למשפחה או יחיד העולה 150 ₪ לשעה.
     
  • המטבח הטבעי – 6 מפגשים בני 4 שעות, 3 סיורים להכרת צמחי תבלין וצרכנות. הקורס משלב בתוכו ידע תיאורטי ומעשי. כל מפגש עוסק בנושא מסוים ומתייחס לשנה בו הוא נערך. מסלולים: מסלול בוקר, בין השעות 9-13, מסלול אחה"צ, בין השעות 16:30-20:30, בכל מפגש המשתתפים מקבלים את חוברת המתכונים לאותו יום+ארוחה של המנות שהוכנו. מחיר הקורס 1550 ₪, כולל חומרים.
     
  • חיבור – 3 מפגשים, פעם בשבוע. הקורס משלב ידע תיאורטי ומעשי (הקניית ידע על תזונה נכונה, תחליפי מזון, הכנת האוכל).
שירות אישי חינם

צריך פרטים על בישול בריא?

רוצה לדעת יותר על בישול בריא?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
קורס בישול טבעוני
קורס בישול בשר בדן גורמה
קורס בישול איטלקי
קורס בישול דרך לשכת העבודה
קורס בישול אסייתי בתל אביב
קורס בישול בטיפול למורים בשבתון
תאריכים לפתיחת קורס בישול לשנה הקרובה